Sanokaas tekin nyt mielipide, parisuhdeasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riitä tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riitä tämäkin

Vieras
Olen monesti sanonut miehelle, että mua ihmetyttää miksi pitää naamakirjassa kavereina jotain vanhoja suomi24 treffipalstatuttuja. Ei ole poistanut niitä kuitenkaan kun ei ne häntä siellä häiritse. No tänään sitten tuli taas jotain juttua ja sanoin että ihmettelen mitä sä niitä siellä pidät, ukko sit poisti KOKO profiilin sieltä. Eikö mua sais ihmetyttää miks on jo vuodenpäivät niitä pidellyt siellä, vaikka minä olen kuvioissa mukana. Jos hän mulle sanoisi jostain tuollaisesta eikä minulle ole väliä onko ne siellä tai ei, olisin käynyt ne heti poistamassa, jos se kerran häntä häiritsisi.

Mä en ilmeisesti saa sanoa ääneen ihmetyksen aiheitani, tai ukko suuttuu. Mihin mun mielipide vanhoista treffipalstalaisista kavereina muuttuisi ikinä? Jos sitä ihmettelen niin ihmettelen vaikka maailman tappiin asti. Jos on ihan sama onko ne siellä vai ei niin luulis että ärsyttäis selailla tilapäivityksiä jos niitten jutut ei kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24345373:
Ei mua tuommoinen häiritsisi,jos kavereina olisivat. Miksi pitäisi?

mutta jos sua häiritsis ja olisit siitä lukuisat kerrat sanonut miehelles, poistaisiko hän ne sieltä? Jos hänelle olisi ihan sama onko ne siellä! Me ollaan myös tavattu samaisella treffipalstalla

[QUOTE="A.p";24345394]mutta jos sua häiritsis ja olisit siitä lukuisat kerrat sanonut miehelles, poistaisiko hän ne sieltä? Jos hänelle olisi ihan sama onko ne siellä! Me ollaan myös tavattu samaisella treffipalstalla[/QUOTE]

Sitten voisin sanoa,että saattaa halutakin olla heidän kanssa yhteyksissä.

[QUOTE="A.p";24345394]mutta jos sua häiritsis ja olisit siitä lukuisat kerrat sanonut miehelles, poistaisiko hän ne sieltä? Jos hänelle olisi ihan sama onko ne siellä! Me ollaan myös tavattu samaisella treffipalstalla[/QUOTE]

eli sä meinaat, että miehesi vehtailis ( tms ) niiden kanssa jotain ? ja nyt kun ne on sieltä pois, niin sitä ajatusta ei ole enää ? eikö tuo kuulosta jo omaankin korvaasi ihan pöllöltä ?

Mulle on sinänsä se ja sama ketä on kenenkin kavereita. Lähinnä tuo asenne, että jos miljoona kertaa on sanonut ihmettelevänsä jotain juttua niin suututaan kun taas ihmetellään. Ei se ihmetys siitä mihinkään katoa. Jos on hitto se ja sama onko ne siellä kavereina niin miksei sitten poista niitä kerran ei ole mitään väliä ja oma nainenkin asiaa ihmettelee?

Päätin jo, etten ole enää ikinä sanomassa ääneen mikäli ihmettelen jotain asiaa, oli se mikä hyvänsä. Siinäpähän ukko sit kattoo huuli pyöreänä kun sanojen sijalle tuleekin tekoja. Ei oo eka kerta kun saadaan riita aikaiseksi siitä, että minä olen sanonut jostain mitä ihmettelen. Blaaah

Olisit ihmeessä käynyt merkkaamassa reviirisi miehen seinällä niin, että entiset näkevät ;) Sehän on yleinen säälitapa naisilta miten toimivat kun miehellä on joukko ex:iä kaverina. Pus-pus naminam-viestiä vaan sinne!

Ei mun tarvii mitään reviiriä merkata. Oon varmaan sit vaan ihan ihmeellinen kun mua ihmetyttää miks pitää kavereina tuollaisia, jos on itselle ihan sama onko ne siellä vai ei. Eikä ukko oo osaa noista edes nähnyt livenä wtf. Varmaan onkin ihan sama ketä siel on kavereina, mut jos oma kumppani on lukuisat kerran ihmetellyt niitä niin luulis et siinä vaiheessa ei enää olis ihan sama. On kiva kun naamakirja ehdottelee niitä MULLE KAVEREIKSI.

Voi herranjumala. Kun asettuu parisuhteeseen, lienee siis parasta katkaista kertakaikkiaan kaikki sosiaaliset yhteydet j a muuttaa metsään ilman sähköä, niin ei tule mustasukkaisuusdraamoja.

Ja eihän sun oo pakko ottaa niitä kaveriksi vaikka face niin ehdottaa :headwall:

[QUOTE="A.p";24345553]Sosiaaliset yhteydet ei ole sama asia kuin sosiaaliset yhteydet exiin tai sellaisiin joiden kanssa on joskus ollut jotain juttua[/QUOTE]

Mun korvaan turhaa mustasukkaisuutta ilmassa.

Mullakin on facebookissa kavereina jotain vanhoja yhen illan panoja, enkä kyl poista niitä sieltä siks et mies haluis. Jokaisen kanssa oon kaveri ja vaihdellaan kuulumiset säännöllisen epäsäännöllisesti. Mies nyt ei facebookis ookkaan, mut ihan samanlailla silläkin on varmaan aika monen hoitonsa numerot puhelimessa, eikä asia mua häiritse. Kumpikin kuitenkin käsittää sen pienen asian, että nyt on oma kumppani ja sillä sipuli.

Yhteistyössä