Ä
ärsytys
Vieras
en ole naamakirjassa mut joskus sit ihan huvin vuoks etin vanhoja tuttuja jospa olisvat siellä,no kirjotin siihe hakukenttään nimen ja sieltä tuli liuta outoja nimiä joita on etsitty,ovat siis miehen jotain vanhoja koulukavereita ym,tunnistin osan nimistä,ei siinä siis mitään mut kun sit sieltä tuli sen exän nimiki(joka ei ilmeisesti ole naamakirjassa tai sit on vaan rajattu) ja mulla tuli niin kova veetutus päällensä ettei mitään rajaa.Tiiän et pitävät yhteyttä tai ainaki se ex soittelee/tekstailee joskus en tiiä kuinka usein ku mies ei kerro vaikka onkin luvannu.Mut rupes vaan ärsyttää et nyt se on ettiny sitä myös sieltä naamakirjasta.Onneks mies on sen verta onneton kaikenmaailman naamakirjojen ym suhteen ettei se osaa niitä sen ihmeemmin käyttää.Niin ja kumpikaan meistä ei naamakirjassa ite ole.
Ja joo jotenki mua ärsyttää se ex ja olen muutenki jonnin verran mustasukkanen mut silti kun mies on luvannu kertoo jos siitä exästä kuuluu jotain mitä se ei kyllä ikinä tee ni sit vielä ite ettii sitä naamakirjasta.Mahtaako se ex ees tietää et miehel on uus eli minä ja me ollaan oltu jo vuosia yhessä.
Ja joo jotenki mua ärsyttää se ex ja olen muutenki jonnin verran mustasukkanen mut silti kun mies on luvannu kertoo jos siitä exästä kuuluu jotain mitä se ei kyllä ikinä tee ni sit vielä ite ettii sitä naamakirjasta.Mahtaako se ex ees tietää et miehel on uus eli minä ja me ollaan oltu jo vuosia yhessä.