S
sekaisin
Vieras
Olen sopinut treffit nettitutun kanssa ja nyt rupes "pelottamaan" niin et tekis mieli perua koko juttu...Olen jo kerran tyrmannyt treffipyynnön ja nyt lupasin et voidaan tavata mut tänään tuli olo et haluan perua koko jutun.Olen tavannut muitakin ei siinä mitään että tiedän et kun sopii päiväaikaan ja julkiselle paikalle niin ei pitäs olla mitään hätää mutta jotenkin mua vaan nyt mietityttää koko homma.Tyyppi vaikuttaa ihan harmittomalta,ehkä vähän jopa nössöltä siinä mielessä et kovasti tahtoisi tavata ja ihan tavis näkönen,ei mikään kiiltokuva poju mut siis ihan ok. Vähän häirittee se et kyselly tosi paljon et millon nähään?
Ja sit taas toinen tapaus jonka sivulla kävin ja se kävi mun sivulla ja kirjotti mulle... Kehu mun profiilia ja muutenkin kerto millasen kuvan sai musta(omasta mielestäni osas aika osuvasti päätellä millanen olen). Söpön näkönen mies ja profiili...:heart:
Mietin vain kun varotteli mua et kannattaa olla varovainen näis nettijutuissa kun mun profiili kuulemma sellanen et miehet voi "käyttää hyväksi" niin mietin nyt et onko tää mies ite nyt joku sellanen mut antaa kuvan et ite olis sellanen kiltti mies vai voisiko olla oikeesti ihan viattomasti asialla?
Ja osaan kyllä varoa mutta kunhan nyt veivaan päätäni tällä asialla.
Ja sit taas toinen tapaus jonka sivulla kävin ja se kävi mun sivulla ja kirjotti mulle... Kehu mun profiilia ja muutenkin kerto millasen kuvan sai musta(omasta mielestäni osas aika osuvasti päätellä millanen olen). Söpön näkönen mies ja profiili...:heart:
Mietin vain kun varotteli mua et kannattaa olla varovainen näis nettijutuissa kun mun profiili kuulemma sellanen et miehet voi "käyttää hyväksi" niin mietin nyt et onko tää mies ite nyt joku sellanen mut antaa kuvan et ite olis sellanen kiltti mies vai voisiko olla oikeesti ihan viattomasti asialla?
Ja osaan kyllä varoa mutta kunhan nyt veivaan päätäni tällä asialla.