Estring rengas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korppua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on resepti tästä. Menen munasarjojen uusinta tutkimuksiin ja se laitetaan siellä, kun en itse tunne koko asiaa laisinkaan vielä. Onkohan kenelläkään muulla kokemusta tästä?

Onko kenelläkään kokemusta Estring-emätinrenkaasta, joka luovuttaa 3 kk pienen määrän estrogeenia? Auttaako limakalvojen kuivuuteen?

Auttaa se. Minulla on nyt sellainen, mutta toista en laita. Olisi pitänyt marraskuussa vaihtaa mutta en saa sitä ulos! Ärsyttää, kun koukin ja koukin ja se vain pakenee otteesta. Kävin terveydenhoitajalla anomassa apua, mutta tämä bitch käski mennä lääkäriin ' jos se nyt edes on siellä'. Kehtasi epäillä! En todellakaan kehtaa mennä terveyskeskuslääkärilleni sitä poistattamaan, liian kiusallista ja noloa! Olkoon sitten sisälläni vaikka lopun elämäni.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja sinäminähän;10769346:
Auttaa se. Minulla on nyt sellainen, mutta toista en laita. Olisi pitänyt marraskuussa vaihtaa mutta en saa sitä ulos! Ärsyttää, kun koukin ja koukin ja se vain pakenee otteesta. Kävin terveydenhoitajalla anomassa apua, mutta tämä bitch käski mennä lääkäriin ' jos se nyt edes on siellä'. Kehtasi epäillä! En todellakaan kehtaa mennä terveyskeskuslääkärilleni sitä poistattamaan, liian kiusallista ja noloa! Olkoon sitten sisälläni vaikka lopun elämäni.

Vois olla hyvä otattaa se pois ettei ala aiheuttaan tulehduksia. Voishan se tehdä saman kuin kierukka - solumuutoksia eli syövän esiaste, mulla.
Tuikkasin tuon renkaan joku päivä sitten. Rupee limakalvot oheneen ja paikat putoon. Takana 2 melko kovaa synnytystä. Seurailen nyt mitä se auttaa. Pieniä tuntemuksia on että sen on siellä. Ei muuta.

Vois olla hyvä otattaa se pois ettei ala aiheuttaan tulehduksia. Voishan se tehdä saman kuin kierukka - solumuutoksia eli syövän esiaste, mulla.
Tuikkasin tuon renkaan joku päivä sitten. Rupee limakalvot oheneen ja paikat putoon. Takana 2 melko kovaa synnytystä. Seurailen nyt mitä se auttaa. Pieniä tuntemuksia on että sen on siellä. Ei muuta.

Itse aloitin äsken kokeilun emättimen kuivuuden takia. Nyt en millään muista kuinka usein se tarvis pestä Oon kokeillu saada sitä pois, muttei onnistu on niin syvällä. Onhan se pakko ainakin vaihtaa kolmen kuukauden päästä. Meinaan kyllä rohkeesti mennä hoitajalle poistaan sen, jos en ite keksi keinoa. Ei varmaan kannata sinne jättää :)

Viimeksi muokattu: