Hyvää joulua kaikille!!! Täällä suljettiin koneet joulupyhien ajaksi ja että oli ihanaa. Joulu on mun ehdottomasti lemppari juhlapyhä
Saas
milizza nähdä syntyykö vielä tämän vuoden puolella vai meneekö seuraavalle
Ite olen niin alkanu odottaa että vaavi tulla tupsahtais vaikka jouluaattona viimeinen kolmannes vasta alkoi. Ei mulla mitenkään ylisuurivatsa ole vaan viikkoihin nähden just siinä käyrällä mennään mutta jostain kumman syystä alkaa tuntuu siltä että ei enää pysty. Tila loppuu kesken. Hyvä kun autoa yrittää ajaa niin välillä tuntuu tosi ikävältä istua siinä ratin takana kun vatsa painaa ylös rintakehää vasten.
Lisää omaa napaa (joka vielä on napa )
Nyt alkaa selkävaivat vaivaamaan. Alaselkää särkee työpäivän päätteeksi. Onneksi helpottaa kun pääsee pitkälleen pötköttää. Kuvittelin että se seisominen olisi se pahempi vaihtoehto mutta en pystyisi olemaan istumatyössä varmaan ollenkaan enää. jouluaattona kun tuli istuskeltua monta tuntia putkeen alkoi selkää särkee ja vihloo niin paljo ettei vaa enää pystyny tekee yhtään mitää. Hikikin nous pintaa
Sitten jälleen kysymys
Alkaako menkkamaiset kivut uudestaan näinä aikoina (viimeinen kolmannes)? Tosin ne kivut on toistaiseksi pysynyt siellä selkäpuolella eli voi siis myös johtua siitä että selkä vaan on väsyny.
Neuvola ja lääkärikuulumiset
Viime viikolla oli siis se odotettu lääkäriaika. Ja minun mielestä täysin turha! 2min hän minua tutki ja sillä selvä. Jäi vähän vaisuksi. No, saihan lääkäri selville että kaikki oli niinkui piti. Eli ei kai siinä sit sen enempää tarvittu, olin vaan odottanu jotain enemmän, en kyllä tiedä että mitä
. Mut kaikki oli niinkui piti. Ja nyt just muistu mielee mitä en muistanu siltä lääkäriltä kysyä.
Hän mainitsi jotain kohdunkaulasta ja kolme senttiä? Mitäköhän hän tarkoitti? Laskeutuuko se jossain vaiheessa siis? Eihän se nimittäin ole voinu aueta koska sillohan kaikki ei olis niinku pitäis? Joku siis joka vois ehkä tietää vois valaista tyhmää
Muuten olisin lääkäriltä kysyny mut jotenki oli vaikeeta ymmärtää mitä se puhu kun se ruotsiks puhu mut huono ruotsi oli. Sit kun joskus olen uudestaan tässä tilanteessa tiedän paremmin miten toimia näissä
Paino on laskenu 400g viime käynnin jälkeen (3 viikkoa takaperin). Hemoglobiini pysyy 106 ja 108 välillä.
Verenpaineesta en tiedä yhtää mitää. Nyt oli 99/66 mikä on sama kuin ekassa neuvolassa.
Mikä on hyvä? En tiedä koska verenpaine on liian korkea ja koska liian matala. Aikasemmin en tätä ole miettiny mut nyt kun lääkäri multa kysy että huippaako minua paljon ja neuvolatäti vaan huomautti että sulla ei ainakaan joulustressiä ole. Ja taaskaan tyhmä ei siinä älynny kysyä että onko hyvät vai huonot arvot vaan jäin vaa itsekseni miettimään asiaa ja nyt sitten heräs se kysymys. Hyvä puoli näissä neuvolakäynneillä on se että aika on aina ollut sama ja aamurutiinit on aina ollut samat eli voi hyvin vertailla vaan suoraan.
Äitiyspakkaus tuli just ennen joulua
ja ihastuin sisältöön täysin, ihan mun makuun <3
Äitiysloman alkuun enää 7 viikkoa ja siitä on viimenen viikko talviloma joten 6 viikkoa tehokasta työaikaa jäljellä! Voi että aika menee nopeesti.
Bubble ja Lillus 27+4