Kirskis onnea muistan tuon hykerryttävän tunteen kun itse sai varmuuden että pienellä sydän sykki!
Tiipula, samalla asialla olen, kyselemässä
Sassyn perään. Joko siellä ollaan pullauttamassa poikaa ulos? Kerrassaan kutkuttavan jännittävää!
Mulla on siivouspäivä ja välttelen imuroinnin aloitusta, joten
selailin miten noita äitiyspakkauksen Mio vaippoja käytetään, noissa on siis tollanen liina joka taitellaan erillisen kuoren sisään.
Olen itse hamstrannut noita imsevimsejä, joissa liinan sijaan kuoreen tulee flanellinen muotoon ommeltu sisävaippa.
Pakko sanoa että noi miothan on tosi helppo taitella (poikataitoskin sujuu, miehelle on sulkeiset aiheesta luvassa illalla), melkein harmittaa etten kahminut niitä enemmän. Mulla on siis noita mioja nyt neljä liinaa ja kaksi kuorta. Vissiin 2010 äitiyspakkauksen tavaroita.
Omasta äitiyspakkauksesta saan vielä vastaavan mutta siinä on kuoren sisälle harsoja joista sit taitellaan imuosa.
Eli siis imsevimseillä pääasiassa mennään mutta
jos joku teistä keväällä synnyttävistä meinaa kestoilla niin suosittelen panostamaan noihin mioihin, vaikuttavat paljon kätsymmiltä, helpommin pestäviltä ja imukykyisemmiltä kuin imset.
Täytyy itse tutkiskella miten harsotaitokset istuu tonne imsevimsejen kuorivaippaan... Imsejen flanelleilla pärjää varmaan ihan vastasyntyneen kanssa mutten tiedä miten imuteho pärjää isomman pissoille.. Jos jollakin on noita mioja käyttämättä kotona (ketkä sai sen 2010 pakkauksen) niin voin ostaa pikkurahalla/maksaa postikulut.
Laitan linkin tonne taitteluohjeeseen:
user guide
Ai niin, posti toi aamulla pikkupienen koon 62 toppahaalarin, oikein hieno
Susimieli ja Pieni 23+5