Heipparallaa!
Täällä sitä ollaan, edelleen yhtenä kappaleena ja flunssassa. Höh. Mieskin sai taudin, joten olen yrittänyt pikkuiselle puhua, ettei ihan vieläkään tarvitsisi syntyä...
Onneksi alkaa jo helpottaa, henki kulkee eikä kuumetta ole!
Tänään kävin neuvolassa, korkeintaan yksi kerta enää jäljellä täällä omalla kylällä. Melkein 1,5 kg oli tullut viikon aikana painoa, kun en ole edellisen neuvolan jälkeen poistunut sohvalta suunnilleen mihinkään ja koko ajan on kuitenkin
nälkä. Oikeasti, ihan parin tunnin välein on pakko tehdä voileipää, syödä viiliä tms. Ja tämä siitä huolimatta, että lämpimät ateriatkin on tunnollisesti nautittu. Ehkäpä elimistö valmistautuu tulevaan koitokseen ja keräilee energiaa.
Sairaalakassi odottaa edelleen pakkaamista.
Ei sitä vaan kertakaikkiaan saa tehtyä. Oon sentään miettinyt, mitä kaikkea suunnilleen tarvitaan ja jopa hommannut niitä asioita (kuten pillimehuja ja hyväntuoksuista suihkusaippuaa, kun kaveri sanoi ettei oo kiva haista koko ajan maidolta...). Ja miehenkin kassin sisältö on mietittynä. Mut miten se voi olla niin vaikeaa ottaa niitä tavaroita kaapeista ja laittaa kassiin! Tänään kuitenkin iski todellisuus, kun Liisakaisakin on jo viikoilla 30+, ni munhan pitää ihan kohta synnyttää!
Vauva on jo kuulemma ihan lähtökuopissa, kiinnittynytkin tän viikon aikana. Jee! Kuitenkin varoittelen itseäni odottamasta ihan liian innokkaasti sitä, että synnytys käynnistyisi lähipäivinä. Koko raskauden ajan oon ajatellut, että ylihän se menee kuitenkin. Ens viikolla on neuvolakin vasta to (rv 40+5) ja sieltä saa sitten lähetteen äitiyspolille, mut ajan saamiseenkin menee noin viikko... No, jos nyt kuitenkin toukokuussa syntyis! Pessimisti ei pety.
On se silti hyvä, että on noi
jääkiekon MM-kisat ni on mullakin jotain tekemistä. Ja voi huoletta katsoa kaikki matsit, kun ei tarvii huolehtia töihin menosta. Heh.
Jeenille tsempit verenpaineen kanssa, toivottavasti oli vika mittarissa! Toihan on ihan älyttömän matala!
Rautaa mun käskettiin alkaa syödä jo ekassa neuvolassa, nykyään menee Obsidania 1-2 päivässä. Onneksi ei oo tullut vatsa kipeäksi, kuten muistan joskus teininä tulleen raudasta.
Ja
Susimieli, raskausaika kuluu suunnilleen sen 12. viikon jälkeen niin älyttömän nopeasti, ettei sitä voi uskoa. Eipä aikaakaan, kun sä oot jo täällä hirmuisesti muita edellä ja toiset saa vuorostaan lukea sun kokemuksia ja miettiä tulevaisuutta!
Lämmintä viikon jatkoa ja mukavia päiviä!
Tiipula ja musi 39+3