Ngalen viesti meni mulla viimeksi ihan ohi. Jaksamista! :hug:
Tiipulan ja pikku-Lillin kuulumisia odotellaan! Ymmärrettävästi ei tietenkään ehdi koko ajan koneelle, ja ehkä on tärkeämpiäkin ihmisiä, joille ilmoitella kuulumisia, kuin me keskustelupalstalaiset
Mutta toivottavasti ehdit jossain välissä kirjoittaa. Ja kiva kun kerroit synnytyksestä!
Tsuden kommentista tuli mieleen, että mun mies ihmetteli vielä 4D-ultrankin jälkeen, että voiko olla, että tuolla mahassa on tosiaan joku, joka näyttää jo ihan ihmiseltä
Kyllä se muakin välillä ihmetyttää.
Masun taputtelusta: en ole hirveästi ollut tilanteissa, joissa ihmiset olisivat käyneet käsiksi
Sukujuhlia on luvassa parin viikon päästä, kun pitää kaksissa lakkiaisissa pistäytyä. Toivottavasti kukaan ei heittäydy turhan tuttavalliseksi. Se ei haittaa, jos miehen sisko tai oma sisko taputtaa mahaa, mutta vieraampien ihmisten lähestymisen kokisin kiusalliseksi. Mies saa tietysti taputella, silitellä ja kuulostella niin paljon kuin jaksaa, ja monesti käskenkin sen katsomaan, jos mahassa oikein möyrytään
Kohdun kasvusta: mulla on kohtu taaksepäin kallellaan ja tuota omaa pömppöä siinä päällä, enkä kyllä vieläkään voi sanoa tuntevani, missä se kohdun yläreuna on (paitsi silloin kun on harjoitussupistuksia ja kohtu tuntuu kovettuneena).
Eltsulle tsemppiä rakenneultraan! Meinaatteko kysyä, kumpi siellä on? (Sori jos olet kommentoinut tätä jo aiemmin
)
Kestoista en vieläkään tiedä. Pitää lukea tuota äitiyspakkauksen kestoiluopasta, koska koko asia on mulle aika vieras. Yhdeltä ex-työkaverilta saisin vissiin halvalla kestoja, jos haluan käytettyjä ostaa.
Hankintoja: ostettiin pinnasänky, hoitoalusta, harsoja, huopia yms. Ikeasta. Vielä puuttuu vaunut ja kaikenlaista pientä sälää. Vaunuostoksista tekee vaikean se, että nyt kun niitä vähän käytiin vilkaisemassa, niin haluaisin aika lailla ehdottomasti Emmaljungat. Hinta vain on hurja. Mutta onhan niillä sitten myös jälleenmyyntiarvoa. En tiedä, pitää miettiä...
Liisakaisa 32+0 poks!