millimolli :hug: Niin sitä vain kuvitteli, että alkuraskaus on jotenkin ihanaa aikaa ja sitä vaan leijuisi jossain pilvilinnoissa ja tupakointikin loppuis kun seinään.
Toisin on käynyt, täälläkin. Tunteet on ollu aika ristiriitasia. Oon siis tosi onnellinen, että meillä tärppäsi ja vielä ihan luomuna ilman Clomeja tms. Periaatteessa Möhkö on ihme, koska gyne sanoi keväällä, että on ihme, että ylipäänsä ovuloin noilla rakkulaisilla munasarjoilla! Näin vaan myöhäisemmästä ovulaatiosta tärppi kävi! Munasolu hedelmöittyi ja vielä kiinnittyikin. Toistaiseksi myös pysynyt mukana.
Mutta, toisaalta oon ollut surullinen ja pelokas. Milloin itketään mitäkin asiaa. Sunnuntaina minut sai itkemään ajatus "Kun elämä antaa, se myös ottaa". Kun serkkuni alkoi aikanaa odottamaan ensimmäistä lastaan, meni siitä noin kuukausi, kun meidän pappa kuoli. Nyt meidän mamma on sairaalassa enkä tiedä, meinaako hän alkaa jo luovuttamaan vai sinnitteleekö vielä, että pääsisi kotiin...
Tupakoinnista... Täällä onnistuttu vähentämään huimasti ja lisäksi on otettu apuun nikotiinitabletit (parempaa ku purkka). Varhaisultrassa se sitten (toivottavasti) konkretisoituu, että tuolla oikeasti on joku...
Huoh, meillä on kyllä töissä nyt yks todella perse-ihminen! Vetänyt mulle ja henkilöstöpäällikölle herneet nenään niin uskomattoman pienestä asiasta ja naamakirjaan satelee sitten meitä koskevia loukkaavia tilapäivityksiä. Mm. tänään aamulla meitä haukuttiin vosuiksi, mitä minä en hyväksy! Vosu, huora, lutka ym saa minut näkemään punaista ja silloin viimeistään alan puolustamaan itseäni! Niin ja kyseessä on reilu 50-vuotias mies. Ei ole pokkaa tulla sanomaan päin naamaan.
Mie oon vittu niin vihanen!! Ei pitäis antaa yhen ihmisen vaikuttaa, mutta kyllä se nyt minuun on vaikuttanut, kun haukutaan SYYTTÄ. Perkeleen ääliö. Jos tämmöin peli jatkuu, niin keskustelen hänen esimiehensä kanssa, koska ei kaikki ole ihan kotona... Ja takana on muitakin juttuja...
Tämmönen avautuminen tiistain kunniaksi.
Rankasta aamuväsymyksestä kärsivä Hennu & viaton Möhkö rv 5 (6) +3