Hennu Nyt et ala panikoimaan ja googlettaan! Mulla, ko tuli sillo kesken ( tais olla tuulimuna) alusta asti tuli pientä tuhrua. Ja oireet oli kuitenkin. Sitte aiva ko seinään loppu aiva kaikki oireet. Ja pari päivää siitä alko tulla verta ja sitä kuule tulikin. Melkee kolme viikkoa. Sen huomas heti, että jahans.
Mullakaa tissit ei ole enää yhtä kipeät ja kiinteät. Mutta ei kai nekää jaksa 9 kuukautta olla kipeänä, ne vaa aattelee, että annetaan hei vähä breikkiä. ( tai sitte me ollaa vaa totuttu siihe kipuun)
Meillä menee
Hennu aivan hyvin tää homma nyt. Ollaa niin kauan tahkottu, että pakkohan sen on joskus onnistua meillä, eikö vaan???
Omasta navasta sen verran, että selvästi jotakin hormonitoimintaa tapahtuu. Kosintavideo netissä ( se missä tulee se Bruno Marsin Marry You-biisi) no itkin liikutuksesta ( viimeks kävi liikutuksesta itkeminen, ko Röllissä Milli makoili melkee kuolleena ja Rölli sille porisi. Ääneen nauroin kanssa yhtä elokuvaa, ja se on sika harvinaista mulla se ääneen nauraminen. Vedin miehelle eilen kamalat tiltit, ko se tuli mökiltä ja meniki eka pitsalle ja ei tuonu mulle ja penskoille.. JA tiiättekö mitä tein ?? Lähin kotoa pois. Pyöräilin menemään kaverille ja sieltä kiukkuisia tekstareita lähettelin ja toinen pyys kiltisti minua kotiin ja mie olin, etten tule koskaan. ( Niinku joskus 7-vuotiaana, kun suutuin äitille). Täytyy melkein antaa tuolle miehelle mitali, jos se jaksaa minua siihe tammikuulle asti
Aloin miettimään, että se pentu on varmaa ainaki 56 senttiä ko syntyy, ko ollaa korston mittasia molemmat. Mies meinas, että toinen poika paino syntyessää 4,5 kiloa. Ja mulle iski paniikki. Pitääkö mun syyä salaattia vaa 9 kuukautta, ettei repeä paikat reiästä a reikään b
Väsymystä on edelleen, muttei todellakaa ylivoimaista. Heräilen millo sattuu aamulla ja illalla ei kuitenkaan uni tule. Päikkäreittä olen pärjännyt.
Ainoa mikä oksettaa on ko syö sianlihaa, se pyrkii ylös. Oli se sitte pekonia, makkaraa, lihapullaa tai jauhelihassa. Se tulee kurkkuun kummittelemaan.
Mulla olis nyt 9.00 eka neuvola. Vähä jänskättää nytten.