Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Heeeeiiiii ihanaiset!! :wave:

Älkää nyt minustako huolehtiko :) :heart: En vain jaksanut eilen enää tulla koneelle :)

Eli eilen käyty ultrassa. Siellä pikkuinen oli oikeassa paikassa ja pienen pieni sydän sykki niin vimmatusti :heart: Tosi selvästi näin sydämen ja osotin vaan sormella monitoria: "Tuossako se sydän nyt sykkii?" Aika uskomaton fiilis.

Viikkoja oli 6+2 eli päivän vähemmän kuin mun laskujen mukaan, mutta täsmää kuitenkin hedelmöitysaikaan :)

Neuvolassa yritti edelleen, että mulla olis menossa jo rv 7+4, kun sinnikkäästi täti laski edellisten kuukautisten ja 28 päivän kierron mukaan :stick: Mutta lähete nt-ultraa lähti tiedoilla, että raskaus on menossa välillä rv 6+2 - 7+4. Näytin nimittäin sille ultrakuvan ja sanoin, minä viikonloppuna hedelmöitys on tapahtunut. Muu ajankohta ei oikein ole mahdollinen, ellei kyseessä ole joku uusi Jeesus :D :D

Sokerirasituskokeeseen joudun heinäkuussa noiden rakkulaisten munasarjojen takia. Neuvolalääkäri on 19.6. ja nt-ultra varmaan juhannuksen jälkeen. Nyt sitten kuukauden päivät vaan kasvatellaan pikkuista :)

Hennu & Möhkö rv 6+3
 
Hennu täytyy myöntää, että ehdin säikähtää. Onneksi turhaan. Eilen mietin koko päivän, että mitenhä sillä Hennulla on menny siellä :)

Itsellä tänään vastaava koitos edessä. Saa nähä, ku viikkoja o kuites vasta 5+6 ti 6+0 tai jotakin. Jännittää, mutta ei paljoa.
EI jouda jännittämään.. Pitää märistä täällä, kun äitille tehdään rutiinioperaatio tänään toisessa sairaalassa. Ja kuvitella kaikki kauheudet. ( Sama homma viimeks ko siltä poistettiin kohtu, niin soittelin sinne puolen tunnin välein ja märisin prismassa) Kovasti huolestuttaa tuo äitin operaatio.

Olen nyt parina yönä nähny ihme unia. Jotenkin nimi Dorothy ( ihmemaa OZ) liittyy molempiin ja tähä tilanteeseen. Nii oisko tuo joku dotti eli piste eli pilkku tms. Aiemmin olen puhutellu tsygootiksi sitä :)
 
hyvä kuulla iloisia uutisia Hennu :heart:

ja pian toivottavasti kuullan yhtä iloisia millimollilta:heart:

on: np-ultra ylihuomenna ja seuraava neuvola kesäkuussa.. Masu alkaa näkymään ja olot edelleen rauhallisia..muistan kyllä ne parin viikon valvomiset mehukeiton kanssa joten eipä ole niitä oireita ikävä..

melassi 11+5
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Nyt tosiaan jännitetään millimollin kuulumisia :heart:

Piti kommentoida tuota Bubblen kirjoitusta. Meidän äiti on polttanut kaikkien neljän raskauden ja imetysten ajan... Terveitä lapsia ollaan kaikki. Ollaan sairastettu normaalia vähemmän eikä ole esim. korvatulehdukset vaivanneet. Kaikki pärjäävät elämässään ja isoveljilläni on lapsiakin, toisella 2 ja toisella 3. Pienempi veljeni on Suomen suurimmassa elokuvalehdessä töissä ja itsekin olen vakituinen työntekijä hyvässä työpaikassa.

Ainoa, mitä olen nyt miettinyt, niin voiko mun PCO johtua äitini tupakoimisesta? Voi johtua siitä, tai jostakin muusta, mutta katkera en ole, koska olen tähän asti saanut elää hyvän elämän :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Bubble89
Hennu Mulla täti poltti molempien raskauksiensa ajan. Toisella oli kitalaen piilohalkio ( ilmeisesti noiden kitalaki- ja huulihalkioiden riski on suurempi). Toiselle ei mitään.
Mulla jännittää nyt. Kuset tulee melkein housuun ja poukkoilen ympäri kämppää kuin kumipallo.. Saa nähä miten tytön käy. Kävispä ihanasti!! Voi kun niin toivon sitä.
Myös rukoilen täällä, että ätillä menee kaikki hyvin siellä sydämen katetriablaatiossa.
Ei tee mieli syyä yhtää mitään. Niin hermot riekaleina nyt..
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
:) Aivan ihanaa aurinkoista huomenta naiset.

Isot halaukset ja onnentoivotukset sitä tarvitseville :) :flower:

Mä olin eilen siellä synnytystapa-arviossa. :) Sektiolla siis mennään ja kolmen viikon päähän sain ajan. Olin jo sormelle auki ja kanavaa jäljellä 2cm. Nökön painoarvio oli 2800g :heart:
Että sellasta :)

Nyt nauttimaan auringosta :cool:

Emby^ ja nökö 36+2 :heart:
 
Äiti soitti, operaatio menny hyvin ja pääsee tänään kotiin. JES! Yks huolenaihe vähemmän. Tässä edelleen poukkoilen.
Pitää käyä suihkussa, laittaa tukkaa ( aivan kamala röllipesä tää pää :) ), lukea pääsykokeisii ja kattoa NCIS ruutu.fista.
Silti jää aikaa varmaa tunti ainaki stressailla :)
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81 ja Hennu86
millimolli Kyllä siellä jotain näkyy :) Syke ei välttämättä vielä näy, mutta voi näkyä sekin :) Kohtahan se selviää! :)

Namppis Jännä, ettei yksityisen ultratulos kelpaa :D Mutta, itsepä tiedän ne oikeat viikot ja niillä mennään :) Olishan se hienoa olla jo rv 7+ jotain, mut ensi viikolla sitten :)

LeenaT Ihanaa, että sielläkin on kaikki hyvin :heart:

Emby^ On jo niiiin lähellä, että saat pikkuisen syliisi :heart:
 
Joku pikku piste siellä näkyi olevan :)
Parin viikon päähän anto uuden ajan, että saadaa kuunnella sydäntä sillo. Ei alkanu ees kokeilee näkyskö jo nyt, sano että liika varhaista ( niinku itteki aattelin)

Oottelin melkee kuset housuissa siinä, ko aika veny vartin myöhemmäks. Sain sit käyä kusella ennen ultraa. ( Onneksi :D )
Maanantaina neuvola. Pitäskö se alkaa vähä orientoitumaan, että Tammikuussa 2013 meitä on viis tässä perheessä..?

Nyt taas huomaa, kuinka on kaikkensa antanut ko pyöräili tk:hon, kaikki kaks kilsaa suuntaansa. Alkaa sohva ja päikkärit tuntumaan hyvin houkuttelevalta vaihtoehdolta.

Millimolli ja joku pikku piste 5+6 ( poksuuko huomenna vai mitä häh??)

p.s. en voinu vastustaa kiusausta ottaa miehelle jotaki esitteitä mukaan :)
 
Oijoi ihanaa millimolli, Hennu ja LeenaT!!! Onnea!! :heart: :hug: Onpa ihana saada hyviä uutisia!

Myös Embylle jaksamista ja hyvää vointia loppuun!

Eilen katselin kaupassa naisten raskausmasuja jotenkin haikeena. Enpä olis uskonut, että näin nopeesti tulee kuin tuleekin ikävä omaa raskausmasua, tai ehkä lähinnä niitä vauvan potkuja yms. Mut ei nyt uudestaan ihan heti lähiaikoina, antaa ajan mennä. Tai ainakin toivottavasti :D

Yritän jotain keretä kerhon puolelle kirjoittelemaan. Jos tältä väsymykseltä ikinä selviän |O

Kristiina ja tyttö 4 viikkoa
 
Jee millimolli!! Vähänkö ihanaa!! :heart: Nyt toivotaan, että pari viikkoa menee äkkiä ja pääset kuulemaan sykkeen :)

Kristiina Kyllä tuo varmasti on uuvuttavaa alkuvaiheessa, kun on vielä rytmit hakusessa ym : / Muistaa vaan olla itselleen armollinen...

Täällä jäänyt nyt aamukahvi pois. Tän viikkoa oon juonu aamusin puolesta kupillisesta puolet ja loput heittänyt mäkeen. Sanoinki sit miehelle eilen, et minuu varten ei tartte kahvia aamusin keittää (hän herää minuu aikasemmin näin arkisin). Töissä oon siirtyn cappuccinosta teehen / mustikkakeittoon. Ruuan jälkeen juon kupillisen kahvia :)

Aamupalan syön normaalisti vasta töissä. Nyt täytyy vissii pikkuhiljaa opettelee syömään ne pari leivän kannikkaa jo kotona... Meinaa muuten olla vähä heikko olo siin vaiheessa, kun töihin pääsee.

Eilen poltin 2,5 tupakkaa. Tän viikon jälkeen se loppuukin kokonaan.

Eikä nyt ole hyvä olo tuolla alapäässä. Ei koske, mut sellain jännä fiilis. Koko ajan taas pelkää, et koska se vuoto alkaa :D Täytyy ajatella positiivisest, et kohtu se siellä vaan laajenee, jotta Möhköllä on hyvin tilaa.

Hennu & Möhkö 6+4
 
Kristiina84 jaksamista sinne. Samojen asioiden kanssa varmaan painitaan. Arki kotona alkaa rullaamaan, tietää jo suurinpiirtein mikä itku on mitäkin ja pihallekin pääsee, mutta se rytmi... Sitä ei ole, ei minkäänlaista. Välillä tankataan, välillä nukutaan pitkiä pätkiä ja välillä tahdotaan seurustella tunteja aamuyöstä. Välillä sammutaan sohvalle ja välillä uni ei tule kuin pitkällisen hytkyttämisen jälkeen äidin sylissä.

Joku sanoi kamalan osuvasti blogissaan, että lapsen elämä on elämistä yhdestä vaiheesta toiseen. Varmaa on ainoastaan se, että aina on jokin vaihe päällä.

Tuanni ja Leo 3,5 vk
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Hello naiset!
Suureksi ilokseni tulin ilmoittelemaan että meille syntyi lauantaina 19.5 pikkuneiti :heart:
Hällä oli kiire tulo maailmaan, syntyi nimittäin loppujen lopuksi hätäsektiolla. Sydänäänet heikkeni ja napanuora oli tulossa ekana ulos. Loppujen lopuksi kaikki meni hvyin ja saatiin terve tyttö. Eilen päästiin kotia ja nyt opetellaan arkeen ja parannellaan haavaa. Onneksi en ole kipeä :) kirjoittelen tarkempaa kertomusta sit tuonne kerhon puolelle, kun ehdin.

LeenaT, Hennu86 ja millimolli onnittelut teille hyvistä ultrakuulumisista :)

Embylle tsemppiä ja varaudu siihen että pieni voi tullakin jo aiemmin :) Minulla ei ollut varattuna sairaalakassiin vielä paljon mitään ja kiireen tullessa puolet unohtui. Mies toi sit tavaroita saikulle. Sitä vaan luotti siihen niin paljon, että ei se vielä tuu, kun ei mitään merkkejäkään ollut.

Oisko halukkaita päivittäjiä jatkamaan?

Sindi ja pikkuneiti :heart:
 

Yhteistyössä