Voi että
Kristiina ja
Tuanni Alku on varmasti hankalaa, enkä epäile yhtään, että tulee niitä "huono äiti" -oloja. Esikoisen kanssa kaikki on niin uutta eikä varmasti moni asia mene niin kuin on suunnitellut. Voimia kovasti ja toivottavasti arki siitä tasaantuu
Kiitos edelleen onnitteluista
Kristiina Onneks et sentään tuolilta tippunut
Kirskis,
Sassy ja
sindi^^, kiva että vielä muistatte
sindi^^ Toivottavasti pikkuinen kääntyisi ajoissa. Kiitos, että lisäsit minut listalle
Muut tiedot kerron, kun tarkentuvat
ON: Täällä "kärsitään" parhaillaan iltapäiväpahoinvoinnista. Siis huimaa ja vähän hutera olo. Ensimmäinen neuvola 22.5. ja varhaisultra tosiaan silloin 29.5. Meinasin jälkimmäisen siirtää aiemmaksi, mutta mennään nyt näillä. Silloin siellä luulisi jotain näkyvän/kuuluvan.
Ja toi neuvolatäti... Hitto se on se sama, kenestä en tykkää yhtään : / No, jos tässä neljän vuoden aikana olisi tapahtunut muutosta parempaan suuntaan
Neuvolan laskurin mukaan oon nyt rv 5+2 ja sillä mennään siihen asti, kunnes oon ultrissa käynyt... Sanoin kyllä, että ovulaatio on ollut vasta kp 21-22, mutta eihän se tietysti tähän asiaan vaikuttanut
Jos mun kierto olis jääny 34 päiväseks, niin nyt olis rv 4+6. Eihän toi paljon heitä
Jännä toukokuu siis tulossa!!