Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Täällä joku idiootti meni tekemään testin vaikka vannoi itselleen testaavansa vasta aikaisintaan 29 pvä :stick: Tyylipuhdas negahan sieltä tuli! :headwall: Nyt vois sanoa, et vituttaa oikeen kunnolla kun eilisestä asti menkkakipuja ja vuotoa ei sitten vaan näy eikä kuulu. Miks ihmeessä täytyy kärsiä kivuista jos niistä ei edes mitään valmista tule :mad:
 
Epa_88 miula oli kanssa tuossa kierron keskivaiheilla ihan vähäsen omituista vuotoa just pupuilun jälkeen. Vähän itsekki ihmettelin kun ei aiemmin oo mitään ollu...ei pillereiden kanssa eikä niiden jälkeenkään. En tiiä sit oisko limakalvot voineet jotenkin ärsyyntyä...(tietysti toiveikkaana ajattelin että oisko mahdollisesti jotain kiinnittymisvuotoa kun oon semmosestakin lukenu) tiedäppä häntä.
Alaselkään sattuu tällä hetkellä aivan pirusti, eiköhän se täti sieltä kohta kurvaile paikalle, viim. huomenaamulla kun pitäs testata!
 
White gold, :hug: Toi on ehkä maailman turhauttavin tunne, kun joutuu odottelemaan menkkoja..!
Jostain kuin jonkun psykiatrin/login kommentin asiasta, että kovin vauvakuume on juuri niillä, jotka eivät ole vielä päässeet itse yrittämisvaiheeseen. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana ja niin etiäppäin..
Pikkumy, tervetuloa!
Epa88, Ei kuulemma oo mitään vakavaa tollaset vuodot, jos loppuu ittellään suht nopeesti. Etenkin kovin rajussa pupuilussa joillakin on niin herkät paikat, että voivat ärsyyntyä ja hieman vuotaa jälkikäteen. Ja huom ei mitään verivuotoa, vaan nimenomaan enempi sellaista "rusehtavaa valkovuotoa".
 
heips

Täällä on kiertopäivä kakkonen. Eli rättipäiviä...
EI ollenkaan ihanaa kävellä tuolla -20asteen pakkasessa, kun vuotaa ku seula.
En tykkää..

Tänään töihin ja huomenna kanssa. Työkaveri tuli kipeeks ni mun on PAKKO mennä tuuraan. Huoh. ei jaksais. Olin niin aatellu sunnuntain siivouspäiväks. Mut pakko kai antaa kämpän olla kamalassa kaaoksessa vielä vähä lisää.

Tietenkin tyhmimmät vois olettaa, että jos mies on kotona jo toista viikkoa vapaalla hän voisi siivota. Mutta niin ei tuu tapahtuun.

Mut ihania lauantaita kaikille mie meen hengaileen töihin ja saan ihanan kymmenen päivän työputken aikaiseksi sitä kautta. ( no ainaki näkyy ens kuussa palkkapussissa ku mie teen töitä ku apina :) )
 
Lauantai 27.11

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

sindi^^........25................4............. ...30/28-32............25.-29.11
sakara.........34................1................34/32-36.............25.-29.11
Lunea............................tjot...............25/28-32.............30.-4.12
Nannie.........20................3............ ....17/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....22/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................17/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................15/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...18/32.....................11.12
Renesmee....29...............1.................12/28?...................13.12
Avocado......28................2................11/27-33.............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........10/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................8/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....8/29...................18.12
Syksy2010...29................3.................10/33-34............19.-20.12
millimolli......25................4.................2/27-30.............22-25.12
kais-a..........22................3........... ......4/34..................27.12.
Ambrosia85..25...............1..................18/?.........................?
popsis..........28...............1..................27/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1.................11/?........................?
rallinelli........22................1..................tjot
pikkumy.......25................2..................tjot

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Joo ei alkanu taas hyvin tää aamu, ei. Tein sen testin ja negahan sieltä tuli, voi siis hyvillä mielin tänään punkkua ottaa. Kait se vuotokin sitten alkaa kunnolla, kun on pari päivää jo vähän merkkejä antanutkin. Melkein voi päivittää miule kp 1/28-32 ja yk 5. Jouluaaton tienoilla pääsee sit seuraavan kerran jännäämään.
 
sindille ja millimollille sekä muille pettyneille :hug:

Musta tuntuu että eilen/tänään olis ovis. Näkyisköhän se vielä testissä? Alkoi nimittäin kiinnostaa. :)
Ainakin kamala puristava mahakipu alavatsan oikealla puolella, vieläkin vähän. Mutta onkohan se mahdollista, olis vähän ajoissa (?), mikäli näitä asioita osaan oikealla tavalla tulkita.
No, eilen lähti lähetys, mutta tänään ei voi. Mies innostui kun kuuli että on ehkä ovulaatio. :)
Olen päättänyt yhä uudestaan, etten turhia laskeskele näitä aisoita, mutta minkäs teet...
 
mun ystävä pariskunta on eilen aamul saanut tyttövauvan. olen niin onnellinen niitten puolest. mut nyt tuli sellainen olo etten itse ikinä tule lapsia saamaan. aina tulee jotain mikä on esteenä lapsen saamiseen. tällä hetkel sit vallitsee masennus tässä asiassa.
 
Nyt alkoi masentaa tää lapsenteko. Ovis lähestyy ja testejä kuluu. Miehen mielestä täysin turhaa mitään testailla. Siinä jouduin sitten puolustelemaan. Lisäksi mies on huomenna lähdössä viikon työmatkalle. Sitä ei tietenkään sureta yhtään. Ei se ymmärrä kun ei sen sisällä kasva munasolua. Itkin sille eilen, että soluparka ei saa edes mahdollisuutta, että ihan hukkaan menee kierto. Ja en jaksa odottaa taas kuukautta. Sen jälkeen tunsin itseni lapselliseksi ja huomionkipeäksi. Odottaminen jatkuu joka ikinen päivä. Vaikea keskittyä paljon muuhun. Kuulostaako kestään tutulta?
 
Renesmee, kuulostaa :)
Mieheni on myös lähdössä työmatkalle maanantaina ja juuri sopivasti ovulaation aikana. Vedin herneet nenään kun kuulin, että hän jää vielä ylimääräiseksi päiväksi sinne vaikkei ois vältämättä tarvinnut. Hän ei muistanut, että olin kertonut aikaisemmin, että voi vitsit, juuri ovulaation aikaan sattui tämä matka. Suutuin, koska olin sitä mieltä, ettei hän pitänyt tätä "lapsentekoa" yhtä tärkeänä kuin minä koska suostui tulemaan takaisin matkalta päivä myöhemmin.
Ymmärrän hyvin tunteitasi. Minuakin alkoi masentaa ja kiukuttaa. Onneksi istuttiin rauhassa mieheni kanssa ja juttelimme pitkään. Se helpotti suuresti. Ymmärsin, että miehen mielessä ei pyöri niitä päiviä samalla lailla kuin minun päässä, hän ei tietenkään mieti ovulaatiopäiviä samalla lailla ja ei se vaan tullut mieleen, että koko kuukausi tai kierto menee "hukkaan".
Sä oot Renesmee samanikäinen kuin minä. Minä ainakin joskus pelkään, että jokainen munasolu voi olla viimeinen ja on jonkinlainen paniikki kun kohta täytän 30 ja jännitän, vanheneekö mun munasolu. Toisaalta pelkääminen tai jännittäminen tuskin auttaa. Nyt on hyvä ja luottavainen mieli, jos ei nyt tärppää niin ensi kuussa. Tai sitä seuravaana. Tai sitä seuraavana. Tai...
 
white gold :flower: ihanaa että plussia tulee :)
kävin pikkujouluissa ja isäntä on kans jossain kavereiden kanssa. Pakko oli tullu taas tänne roikkuu kun on niin paska fiilis...
Juttelin yhen kaverin kaa, mikä saa vauvan maaliskuun lopulla, toivo kovasti et meilläkin tärppäis, kun asutaan täs ihan lähekkäin. En tiiä miten tää voi olla niin vaikeeta kuukaudesta toiseen. Miule tulee nykyisin tippa silmään kun kuulen että muut on onnistuneet, vaikka oonkin iloinen muitten puolesta ihan aidosti.
Ei vaan jaksa uskoo siihen että itsellä onnistaa. Miula on koko ajan semmonen fiilis että miussa on jotain vikaa ja oon ihan stressaantunu koko tästä tilanteesta. Oon jutellu äitin ja isän kanssa ja niillä oli menny 10 vuotta kun ne oli saanu lapsia. Niille oli lääkäri siihen aikaan sanonu ettei ne voi saada lapsia ollenkaan ja miun äiti oli ollut 4. kuulla raskaana kun se oli hokassu että oottaa...pelottaa ihan hirveesti että miule käy samoin. Että joudun oottamaan pitkään ennen kun tärppää. Miten tää vauvakuume voi laittaa koko tään elämän näin sekaisin?!??!
 
Vautsi white gold!!! :flower:
Sullahan tärppäs ennen kuin ehdit edes yrityksen aloittaa! ;) Mitäs mies sanoi uutisiin?
Sulla onkin nyt vähän erilainen joululahja annettavana. :)

Tsemppiä sindi, eiks sulla oo kuitenkin "vasta" neljäs yrityskerta meneillään? Ei ehkä kannata vielä ajatella ihan kymmenen vuoden päähän. Ja jos geeneistä olisikin tässä asiassa haittaa, niin vanhempiesi yritysajoista on kuitenkin kulunut jo sen varran aikaa, että lapsettomuushoidot ovat parantuneet hurjasti ja asioihin puututaan aiemmin. Mihin EI tietenkään sun kohdalla tarvitse mennä! Uusi kierto, uudet kujeet.

Kaikki tuntemani kaverit ovat yrittäneet esikoistaan 1-2 v., joten en osaa niinkään odottaa, että tämä vauva tulisi tilauksesta.
Toisaalta suvussa on oikea vahinkojen sarja. Olen itse vahinko :whistle: ja kummatkin mummoni ovat menneet maha pystyssä naimisiin. Ja on noita vahinkoja käynyt muillekin... Itse olen siksikin aina ollut hirmuisen tarkka ehkäisyn kanssa. Nyt se sitten selviää, kuinka turhaan... Sekin vähän pisti tähän lapsiasiaan pontta kun äitini sanoi, että hän ei saanut kolmenkymmenen jälkeen enää lapsia. Itselläni kun tuo 30 tulee noin vuoden kuluttua mittariin.

Sen olen muuten päättänyt, että hormonaalista ehkäisyä ei enää ikinä tälle tytölle! Olo on paljon parempi ja eläväisempi ilman. Kuparikierukka voisi olla hyvä vaihtoehto sitten jos/kun vauva on tehty.

Oletteko muuten haaveilemassa monesta lapsesta?
Mä ajattelen yhden kerrallaan, enkä ihan kamalasti yllättyisi vaikka se lapsiluku jäisi yhteen tai kahteen.
Suomessa tuntuu olevan sellainen ajattelutapa, että lapsia pitäisi olla vähintään 2... Monissa muissa (Euroopan) maissahan yksilapsiset perheet ovat yleisempiä. Toisaalta sisarukset on ihania. :)
Noh, kunhan nyt tärppäis tää yks! :)
 
Viimeksi muokattu:
köppiäinen
white gold iiik onneaa!!! :) :) Millanen fiilis? Onko vaan että jeee? :D (olipa tosi hyvä kysymys)

Lapsien lukumäärää Haluaisin itse ainakin kolme, mutta ehkä enemmänkin. Sitten taas toisaalta jos ensimmäisen tässä saisi aikaan, niin varmaan olisi viisaampi :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 28.11

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

sindi^^........25................4............. ...31/28-32............25.-29.11
sakara.........34................1................35/32-36.............25.-29.11
Lunea............................tjot...............26/28-32.............30.-4.12
Nannie.........20................3............ ....18/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....23/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................18/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................16/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...19/32.....................11.12
Renesmee....29...............1.................13/28?...................13.12
Avocado......28................2................12/27-33.............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........11/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................9/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....9/29...................18.12
Syksy2010...29................3.................11/33-34............19.-20.12
millimolli......25................4.................3/27-30.............22-25.12
kais-a..........22................3........... ......5/34..................27.12.
Ambrosia85..25...............1..................19/?.........................?
popsis..........28...............1..................28/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1.................12/?........................?
rallinelli........22................1..................tjot
pikkumy.......25................2..................tjot

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

PS. Yritin päivittää, mut korjatkaa jos väärin!
 
Onnea white gold plussasta :)

Lapsiluvuksi täällä on mietitty yhtä tai kahta, päätetään sitten ensimmäisen jälkeen, etenkin kun ajatustasolla vielä lasten ikäeroksi tulis yli 2v, mielummin joku 3-4v. Mutta aika näyttää miten sitten käy.

Täällä periaatteessa alkais kai piinaviikko, mutta en nyt niin odota että tässä kierrossa plussaisin. Edellinen kierto lyheni antibioottikuurien myötä, tässä kierrossa taas osui migreeni suht samoihin aikoihin kuin ovis oli ja mies sitä ennen oli töissä niin että kävi vain kotona nukkumassa. Teki siis ylimääräisenkin vuoron, normisti nuo päivävuoron työpäivät on joka toinen pv, kun työaika on jotain 13-16h. Meni se vapaapäivä siihen mun migreeniin, joka oli kyl tähänastisista kaikkein oudoin. Ei juuri kipuja, mutta sitäkin enemmän oksentelua. 6h jaksoi, sitten ois jo halunnu nukkua mut oksentelin edeleen, joten päivystyskeikka.

Mulla tosin on onneksi tuollainen kipuakin alentava lääke (toimii hoitolääkkeenä monelle muullekin oireistolle), erityisluvallinen vain, joten tässä pitäs kai eksyä lääkäriin keskustelemaan onko järkevämpää jatkaa tuota raskautumisen jälkeen minimiannoksella vai vaihtaa se 3-5 "raskausturvalliseen" lääkkeeseen, joiden yhteisvaikutukset voi ollakin sitten vaarallisemmat kuin tuon yhden Suomessa vähän tuntemattomamman lääkkeen. Sen vähän mitä englanninkielisistä julkaisuista oon ymmärtänyt, niin tuo nykynen vain nostais keskenmenonriskiä...

Ystävän kanssa jo naurettu, että mitäköhän särkylääkettä mulle edes suositellaan annettavaksi jos raskauden aikana tulisi kipuja (aika todennäköistä). Parasetamolhan on nykysuositusten ykkönen, mulle hengenvaarallinen lääke. Sitten kai tulee burana, eipä sitäkään saa syödä :p Oon lääkäreiden päänvaiva. Saa nähä miihin omalääkäri yrittää nyt mut lähettää, edellinen paikka ei ottanut vastaan vaikka toisella tiedonkeruusta huolimatta alkaa neuvot loppua ja viimereissulla oli kyse ihan vaan särkylääkkeen vaihdosta...

Salassa kyllä pidetty tätä vauvahaavetta, ties mitä tuomioita saataisiin kun mulla kuitenkin on lääkityksiä (olkoon että yhtä lukuunottamatta kaikki on tarvittaessa otettavia). Tuo yksi ystäväni tietää, eipä ole tuominnutkaan onneksi. Muistaa kuitenkin vielä millaista elämäni oli ennen tätä nykylääkettä. Vauvakuume ei kyllä oo vielä kertaakaan laantunut, kun käynyt ystävää auttamassa uhmis 2v:n ja tämän pikkusisaruksen hoitamisessa.

Tuli taas omaanapaa, mutta mietityttää nämä lääkekuviot ja miten meihin tullaan suhtautumaan. Olkoonkin että mieskin on sitä mieltä että mielummin syön tuota yhtä lääkettä pienimmällä annoksella kuin otettaisiin riskejä vaihtojen suhteen saati että olisin ilman lääkitystä. Kuitenkin noita lääkeallergioita on ja pahimmillaan oon tullut itsetuhoiseksi joistain lääkkeistä, vaikka sitä ennen olis ollut todella hyvä mieliala pitkään (kipuja niiden ois pitäny alentaa, ei onnistunu, tuli vaan itsetuho). Osa oireista, mihin tota lääkettä syön, pitäs yleensä helpottaa raskauden ajaksi, mutta kun on niitäkin oireita, mitkä todennäkösesti voi pahentua aika radikaalisti. Vaikeaa.

Oonko tässä nyt ihan hullu kun en haluaisi uutta lääkerumbaa (nykylääkkeen löytöön meni vaivaiset 8v) kymmenine epäonnistumisineen, kun riskit ei pakosti tule pienenemään yhtään? Etenkin kun tuon yhden lääkkeen tilalle pitäis ettiä 3-5 uutta lääkettä riippuen mitkä kaikki oireistot pahenee taas hallitsemattomiksi?
 
nopee kopsaus toisesta pinosta koska kohta appivanhemmat oventakana eikä ehdi customoida :

Vasemmalla puolella alavatsaa "kiertäny".. nyt sitte vähän oikeammalla "vihlaissut" . EI mitään tajunnan räjäyttävää mutta kuitenkin Etova olo ja kokoajan jano ja pissattaa (vaikkei oikeesti ois ees pissahätä).
Veemäisin ehkä jatkuva nenän tukkoisuus kun menee nukkumaan


vihlonta oikeella puolella jatkuu. Oikeastaan kokoajan pientä tunnetta oikeella puolella, mahassa kiertää, ihan ku olis pakki sekaisin vaikkei ole..
Nännit on hirmu arat, ei kärsi koskea.

Periaatteessa nää oireet osuis loistavasti menkkoihin. Mullaku eka luomukierto vasta menossa, niin ei osaa arvailla kierron pituutta. Ovis mulla tosiaan oletettavasti oli viikko sitten valkvuodon perusteella.

Perjantaina oli duunin pikkujoulut. kyllä, join siellä, ja jatkoin paikallisessa vielä. noh, tänään on sitten pikkujoulu risteily ja varmasti sielläkin juon.
En viitsi tässä vaiheessa viel alkaa liikaa stressaamaan juomisesta/juomattomuudesta.
Menkkoja odottelen vasta 10päivän päästä saapuvaksi. voivat tosin siis alkaa koska vaan koska tosiaan eka luomukierto menossa. Mutta mikäli ei ole 10päivän jälkeen alkanut ja oireet jatkuu niin teen testin :)

Teenkö sitten väärin vai oikein eläessäni "normaalisti" vaikka oireita on?
 
Ilmoittautuisin tähänki pinoon. :)
Eli ikää löytyy 25 ja ensimmäistä yritellään. Virallisesti on yk 1 menossa ja kp 29/28-38. Voisko joku lisätä mut listaan? Oon vähä hönö näitte juttujen kanssa. :ashamed:

Ambrosia85 Minusta et tee väärin. Juo jos siltä tuntuu ja ei juo jos ei haluta. :) Mitä tuota etukäteen murehtimaan. Itselleni ei vain maistu kovasti. Vähän aikaa pystyy ottamaan mut sit tulee ajatus päähän, et mitä jos joku viaton ja ihana :heart: olis tarttunu matkaan. Mut kukin taplaa tyylillään! Ja ei kai siitä alkoholista mitään haittaa ole niin varhaisessa vaiheessa? :confused:
 
White gold: onnea. :)

Ambrosia85: Itsekin miettinyt samaa (vaikkei oireita olekaan ollut), enkä ole vielä oikein päättänyt mitään asian suhteen. Firman pikkujoulut on itsellä vasta muutaman viikon päästä. Jos en ota alkoholia, niin ihmiset arvaa 100% varmasti. Helpointa olisi jättäytyä pois tai ottaa normaalisti alkoholia, mutta sitäkään ei haluaisi tehdä. Miten muut on toimineet ennen kuin on 100% varmaa, että on raskaana?

Kertokaas mulle mistä noi n + y raskausviikkojen numerot tulee, kun ei jotenkin nyt loksahda itselle jostain syystä.
 
Hurjasti onnea White gold :flower:

Sindi^^ ymmärrän hyvin sun pelon, mulla on aivan sama pelko koko ajan ettei tärppää koskaan. Ja nimen omaan, että se vika on mussa. Tähän asti mun elämässä on kaikki sujunut kuitenkin aika helposti esim. olen saanu ne opiskelupaikat ja työpaikat heti mitkä olen halunnutkin. Nykyinen parisuhde on aivan mahtava ja mies minulle unelmien prinssi (tosin sitä ennen menikin 10 vuotta kahdessa edellisessä suhteessa kynnysmattona). Nyt tuntuu, ettei tämä "hyvä tuuri" ja helppous voi enää jatkua.

Meillä on kierrossakin Sindin^^ kanssa sama vaihe menossa. Mäkin tein perjantaina negan testin. Menkkakipuja oli 2 päivää ja nyt vielä lievempänä eikä mitään muuta vuotoa tuu kun valkkaria muidenkin edestä. Vessassa sais rampata koko ajan kun pissahätäon jatkuvasti. Hermot menee kun mitään valmista ei tuu...:headwall:

Lapsien määrästä mä haaveilen kahdesta hyvin pienellä ikäerolla, koska olen ite ollut iltatähti (9 ja 7 vuoden erolla) ja vailla oman ikäisiä leikkikavereita. Mies sanoo, et yks riittäis ja hyvä jos sen kanssa edes pärjää. Mies kun on äärimmäisen vastuuntuntoinen ja kaikilla pitäis olla kaikki viimisen päälle hyvin. Asiaa kuvastaa hyvin se, että meillä pitäis aina olla joku kotona huolehtimassa ja seurustelemassa meidä kahden kissan kanssa.
 
white gold: onnea hirmuisesti tarrasukkia mukaan kauhiasti. :) :)

Lapsi määrästä: joskus halusin 4 lasta. kun miul on kolme sisarusta mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen yhteenkin. jahka sen joskus vaan saisi syliinsä ja alulle.

Nyt viel viikko ja sit on kaikki lähipiirin tutut saanut lapsensa. sit ei vähään aikaan vissiin ole syntymäs lisää..
 
ONNEA WG! Mieletöntä :)

Ai mii oon pompsahtanu takas listalle. :) No,siinä tapauksessa tänään ois kp 1/25-32. Menkat alko jo dpo 9, jollen ihan väärin tulkinnu ovisoireita. Eli joku sekokierto jälleen. Ihan sama, odotellaan... :p
 
Paljon Onnea White gold! :flower: ihania uutisia!
Mua itseäni täl hetkel masentaa koko vauvan yrityshomma...Mulla tais mennä tää kierto ihan hukkaan, ainakin siltä tuntuu. Tiiän että menkat alkaa ens viikolla. Eipähän oo sitten niin suuri pettymys kun osaa jo asennoitua niihin. Toki ei mahdottomuus ois se tärppikään, mutta jotenkin luulen ettei nyt tärppää. Odotellaan, odotellaan...
 

Yhteistyössä