Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

rallinelli
Liisakaisalle onnittelut :heart:

En ole tänne hetkeen kirjoittanut, mutta lukenut kyllä juttujanne... piilokuumeillut :eek:
Meillä nyt mies otti asian jälleen esille ja päätimme, että jätän pillerit pois ja lapsi saa tulla jos on tullakseen. Tuskimpa tässä mitään tapahtuu hetkeen, sillä minullahan on takana tuo huima 2v tauoton pilleriputki. Joudun kyllä varaamaan lääkäriin ajan pian, sillä punaisiapäiviä ei näy eikä kuulu :/ kerrankin niitä odotellen...
 
millimolli harmi että ei tärpännytkään :( Minkä merkkiset testit antoivat väärät haamut? Kuulemma Rfsu:n testit antavat usein vääriä haamuja, muiden pitäisi olla luotettavia positiivisen tuloksen osalta, ja jos käytit muuta testiä niin sinuna testaisin vielä kerran uudestaan kun oireetkin olivat niin lupaavia!

Luin jostain että se suositus pupuilusta joka toinen päivä tarkoittaa sitä että ei pitäisi sen useammin pupuilla, syytä en kylläkään saanut selville. Joku lääkäri oli näin neuvonut. Tiedä sit mitä uskoa.
 
HEIPS

Predictor, mut taisin antaa liian kauaa olla ennenkö katoin ja tuskin siinä toisessakaa oli mitään plussaa, kunhan mielikuvittelin sen :(
Clearblue se herkkis väriä vaihtavalla näytti negaa.

En taia testailla, nippailee vattaa sen verran, että eiköhän rättipäivät kohta ala...

Se miks vaa joka toinen päivä, ni liittyy jotenki siittiöiden muodostukseen. Tai et se määrä spermaa olis optimi tai jotain sellaista.

Tuo lista o jotenkin nyt päin honkia :) Mulla on ainaki kp 28 menossa tosin sehä voi vaihtua tänään kp1:seksikin.

Masentaa koko homma tällä hetkellä. No jos sitä jaksais töissä sitte tsemppailla kuitenkin :D
 
Keskiviikko 24.11

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................28/27-30.............24-26.11
sakara.........34................1................31/32-36.............25.-29.11
kais-a..........22................2........... ......34/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...27/28-32.............27.11
Lunea............................tjot...............22/28-32.............30.-4.12
Nannie.........20................3............ ....14/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....19/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................14/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................12/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...15/32.....................11.12
Renesmee....29...............1..................9/28?...................13.12
Avocado......28................2.................8/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........7/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................5/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....5/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................7/33-34.............19.-20.12
Ambrosia85..25...............1..................15/?.........................?
popsis..........28...............1..................24/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1..................8/?........................?
rallinelli........22................1..................tjot


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Tällähän alkaa taas monella olemaan jännät paikat :)

Tupu_: En mä oikein vieläkään ole päättänyt mitä teen..menkat alkaa ens maanantaina ni varmaan katon sitte.. Kovasti tekis mieli siihen lopettaa..voi olla että otan sitte pillereitä mukaan, jos tuleeki jotain ongelmaa vuotojen tms suhteen ja alotan sit tarvittaessa reissussa vielä uuden liuskan :D

millimolli; Juu, jollain oli taas jäänyt nuo päivät päivittämättä. Katsoin nyt kaikki läpi ja pitäis olla kohdillaan :)
 
köppiäinen
Täällä kun kerran vauvakuumeilijoita ollaan, niin teitäkin koskettaa tänään taas minua kuohahduttanut asia: jos lapsenne tulevaisuudessa käy tarhassa, kerhossa, piirissä, koulussa tai semmoisessa, niin antakaa vetäjille joskus positiivista palautetta jostain! Vaikka sukkien väristä, jos ette muuta keksi.

Olen itse töissäni lasten kanssa tekemisissä ja tuntuu, että vanhemmilta ei tule palautetta ikinä, ellei ole jotain kehitettävää tai suoranaisesti valitettavaa. En todellakaan ajattele olevani työssäni mitenkään guru, ettenkö kehittävääkin palautetta tarvitsisi, mutta kiitostakin olisi kiva välillä saada. Huoh. Huono päivä siis :ashamed:
 
Huoh, kylläpäs tää alkukierto on aina niin tylsä. Täällä ollaa peittoja heiluteltu heti kun täti häädettiin, ettei vaan mene ovis ohi suun kun en tikuttele. :) Olen siis käynyt lukemassa ahkerasti teijän juttuja mut en vaan ole jaksanut kommentoida mitään!

köppiäinen: Lupaan omasta puolestani antaa palautetta sitten kun lapseni on tulevaisuudessa tarhassa, kerhossa ja koulussa. Olen yleensäkin sellainen ihminen joka sanoo niin hyvällä kuin pahallakin! =)
 
millimolli :hug:, välillä tuntuu että menee kohta usko, toivo ja rakkaus tähän asiaan, kun aina täti tulee kylään...

Tiistaina kävin terkkarilla ja sattuipa kerrankin mukava nuori nainen siellä. Se kertoi että foolihappoja olis hyvä saada jo yritysaikana, suositteli jotain raskaus&imetys nappeja missä on paljon muutakin vitamiinejä mukana tai sit ihan vaan pelkästään foolihappo valmisteita. Ja sitähän se painotti että asiasta ei pitäs ottaa stressiä ja peittojen heiluttelut satuttaa kierron keskivaiheille joka toinen päivä. Sinänsä ei mitään uutta. Kiva oli tietää et sit kun meilläkin tärppää, niin se on sit henkilö kenen luo meen ekan kerran :)

Piinapäivät menossa, vahva tunne on että täti tulee hetkellä millä hyvänsä, alaselkä on kipee, mutta vatsaa ei vielä juili.
Muutamia "hyviä" merkkejö oon bongannu kyllä kans, toivoen että tää ois pitempi kierto, kun peittojen heiluttelu oli vasta kp 17 ja 18. Rinnat meni viime vkl omituisen pinkeiksi (vain aamulla) ja tätä jatkuu. Tukkonen olo aamuisin jo pari viikkoo (voi tietysti johtua tästä talvestakin). Ja eilisessä jumpassa veto oli täysin pois. Miule tuli niin huono olo ekan vartin sisään että meinas laatta lentää. Jännityksellä siis tähänkin päivään lähdetään...

Mites teillä muilla, joilla jännät päivät meneillään?

Kiva liisakaisa kun käyt meitäkin täällä moikkaamassa :)
 
Viihtyisin niin paljon paremmin teidän kanssa kuin tuolla odotuspuolen valtavassa heinäkuisten pinossa! Tulkaa siis sinne puolelle ja äkkiä! :)

Sindi: kuulostaa hyvältä nuo oireet. Mulla iski kans sellainen voimattomuus ja huono olo jumpassa ennen kuin olin plussannut :)

Vaivaan teitäkin yhdellä kysymyksellä, koska kukaan ei vastaa mulle tuolla heinäkuisissa, ja muistelen, että joku asiasta jossain vaiheessa kirjoitti: onko teillä jollakin ollut munasarjakystia? Miten ovat oireilleet puhjetessaan vai ovatko häipyneet itsekseen?

Käytiin siis eilen varhaisultrassa, ja pieni sydän siellä vilkkui, ihan oikeassa paikassa :heart: Samalla selvisi, että mun oikeassa munasarjassa on kaksi aika isoakin (viinirypäleen kokoista) kystaa. Kolmas oli pienempi ja näytti ehkä puhjenneen. Ultraaja vakuutti, että ovat harmittomia eivätkä vaikuta mitenkään raskauteen, ja luultavasti häviävät itsekseen. Puhkeaminen tosin saattaa aiheuttaa hetkellistä kipua. Pitempiaikainen kipu voi tarkoittaa, että kysta on kiertynyt (?) jotenkin...

Jäi siis vaivaamaan tämä asia, mutta olen entistä onnellisempi, että kävin tuolla varhaisultrassa. Nyt ainakin tiedän, että vaikka tuolla oikealla puolella kipuilee hetkellisesti, Myyrällä on todennäköisesti silti kaikki hyvin :)

- Liisakaisa ja Myyrä 6+4 (yksi päivä tuli lisää ultrassa ja LA siirtyi 17.7.)
 
Liisakaisa, oi, hirmuisesti onnea! :heart:

Mulla oli vuosia sitten jättikysta vasemmassa munasarjassa. Melkein mandariinin kokoinen (miksi ne käyttää hedelmiä vertauskohteena? :D), lääkäri oli innoissaan: katso, kuinka iso, en ole koskaan nähnyt noin isoa! :D
Mä en ollut yhtä innoissani... lääkäri kyseli, että vaivaako, mutta ei se vaivannut. Myöhemmin kun aloin kiinnittää huomiota siihen niin huomasin välillä sellasiat pientä vilhontaa vasemmalla puolella ja kerran se vilhosi kovemmin, muistan, että olin jäämässä junasta pois ja oli suht kipeä. Oisko se silloin puhjennut, mene ja tiedä.
Lääkäri siis määräsi minulle e-pilleriä koska kuulemma sillä se voi vetäytyä. Niin se vetäytyikin itsestään muttei voi tietää, johtuiko se pillereistä vai oisko se vetäytynyt muutenkin. Pillerit lopetin heti kun se hävisi eli joidenkin kuukausien päästä (oli ollut aikaisemmin kaikenlaisia ongelmia pillerien takia).
Jos se ei olisi häipynyt ja se olisi alkanut oireilla tai aiheuttaa ongelmia niin oisi se pitänyt poistaa muulla tavalla.
Mutta kuulemma se on ihan normaalia, että kystiä tulee ja menee.


Kerro Liisakaisa raskauden fiiliksiä? Tuntuuko se todelliselta? Voitko uskoa, että sinussa asuu joku? :D
 
Liisakaisa: Minulla on kolme kertaa tähystyksessä puhkaistu kysta. Olin neljä päivää niin kipeä kaikilla kerroilla, että kaksinkerroin kävelin. Mutta on minulla myös puhjennut itsestäänkin. Toisella puhkaisukerralla minulle ilmoitettiin myös raskaudesta. Se odotus kylläkin päättyi surullisesti keskenmenoon. Mutta vaarattomia niiden sanottiin olevan ja ei niitä puhkaisemaan aleta elleivät aiheuta hurjaa kipua. Mut ONNEE HURJASTI PLUSSASTAKI! :)

Oon seuraillu teitä kaikkia salaa. :whistle:
 
Kiitos Tine ja Syksy! En siis tiennyt noista kystista eikä minulla ole sellaisia tietääkseni ennen ollut, mutta nyt kun rupesin miettimään, niin oikealla puolella on ollut jotain vihlontaa ajoittain viime aikoina. Luulin, että siellä on se keltarauhanen... Noita kystia katsotaan sitten seuraavan kerran np-ultrassa (joulukuun lopulla), ellei jotain kipuja tule sitä ennen. Mistään puhkaisemisen mahdollisuudesta se ultraaja ei edes maininnut. Jospa tosiaan häipyvät vain.

Syksy kysyi myös raskaustuntemuksista. Onhan se ihan epätodellista, että minun sisälläni sykkii jonkun toisen sydän :heart: Muuten olemme sopeutuneet tähän yhteiseloon hyvin, ei mitään pahoinvointia tai muuta... Vähän etova olo saattaa tulla, jos ei muista syödä säännöllisesti. Ja palelee ja väsyttää iltaisin, kääriydyn vilttiin ja nukahdan sohvalle yhdeksän aikaan...

No, mutta nyt poistun taas takavasemmalle ja käyn kurkkimassa aina välillä, kuka täällä seuraavaksi plussaa :wave:
 
Kiva kuulla Liisakaisan kuulumisiakin ! :)
AnniMu: mun ovistestit on One Step-merkkisiä... eilen ja tänään tuli enää vaan haalean haalee testiviiva. Eli vahvimman viivan ( en kuitenkaa yhtää vahvaa kun kontrolliviiva) sain tiistaina kp18. Ois pitäny jo maanantainakin (kp17 )kokeilla, mutta eipä tullu kokeiltua vielä sillon. Tiiä sit, oisko ollu sillon vahvempi se viiva?
Mutta näin. Enempää en asiaa nyt aio miettiä, tällä kertaa :D
 
Minä ainakin marisin omasta kystastani, eli ekassa yk:ssa en ovuloinut oikein, vaan munarakkula muuttui toiminnalliseksi kystaksi, joka ilmeisesti eritti keltarauhashormonia vielä menkkojen jälkeenkin. Sille ei tehty mitään tällä kertaa, annettiin sulaa itsekseen pois, mikä kuulemma on se yleisempi tapa kystan kadota. Mun pitäisi ens kuussa varata aika kontrolliin, että onko se nyt hävinnyt vai ei, mutta luulen sen hävinneen. Mulla aiheutti siis lähinnä tärähtelykipua yhdynnässä ja juostessa, sekä sekoitti kierron.

Ekalla kerralla kun mulla pari vuotta sitten löydettiin samanlainen, määräsi gyne Terolut-kuurin, joskaan jälkeenpäin en oikein ymmärrä, miksi.. Yleensä kai nuo munasarjakystat ovat nimenomaan toiminnallisia, eli katoavat parissa kuukaudessa ihan itsekseen, eivätkä juuri oireile.
 
Torstai 25.11

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................29/27-30.............24-26.11
sindi^^........25................4............. ...28/28-32............25.-29.11
sakara.........34................1................32/32-36.............25.-29.11
kais-a..........22................2........... ......35/36..................26.11.
Lunea............................tjot...............23/28-32.............30.-4.12
Nannie.........20................3............ ....15/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....20/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................15/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................13/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...16/32.....................11.12
Renesmee....29...............1.................10/28?...................13.12
Avocado......28................2.................9/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........8/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................6/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....6/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................8/33-34.............19.-20.12
Ambrosia85..25...............1..................16/?.........................?
popsis..........28...............1..................25/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1..................9/?........................?
rallinelli........22................1..................tjot


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Liisakaisa mulla on ihan samat tunnelmat kuin sullakin - toukokuistenkaan pino ei ole kovin houkutteleva. Perustetaan joku oma! :)

Samat tunnelmat jatkuu myös kystarintamalla: mullakin todettiin ekassa ultrassa oikeassa munasarjassa kysta, oli vissiin 5 cm halkaisijaltaan tms. Gyne sanoi, että se varmaan vaivaa joskus, mutta enpä oo kyllä huomannut. Eikä sille luvattu tehdä muuta kuin tulevissakin ultrissa katsoa, että siellä se on. Tai sitten ei ole. Np-ultrassa vielä ainakin oli, muttei ollut kasvanut tms.

Ja sitten vielä Liisakaisalle kysymys: muistelen, että pelkäsit joutuvasi ryntäilemään luokasta oksentamaan... Ootko joutunut? :) Edelleen samaa linjaa ollaan, pelkäsin itekin alussa samaa, mutta onneks pahoinvointi ei ollut kovin pahaa!

Kaikille muillekin talvinen tervehdys ja tsempitykset!


Tiipula ja musi 15+3, jos enää laskea osaan
 
Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................29/27-30.............24-26.11
sindi^^........25................4............. ...28/28-32............25.-29.11
sakara.........34................1................32/32-36.............25.-29.11
Lunea............................tjot...............23/28-32.............30.-4.12
Nannie.........20................3............ ....15/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....20/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................15/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................13/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...16/32.....................11.12
Renesmee....29...............1.................10/28?...................13.12
Avocado......28................2.................9/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........8/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................6/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....6/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................8/33-34.............19.-20.12
kais-a..........22................3........... ......2/34..................27.12.
Ambrosia85..25...............1..................16/?.........................?
popsis..........28...............1..................25/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1..................9/?........................?
rallinelli........22................1..................tjot


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.



Vuorossa YK 3... Plääh :(
 
onnea liinakaisalle vielä. :) meikäläisel on nyt sit toiset menkat puolen vuodel sisään. kuinka kauan mahdan tällä kertaa vuotaa. pitäis varmaan varata neuvola aika. jos nyt kumminkin jokin on elimistös sekaisin. noista kun ei ikinä tiedä. :) mut onnea muille jolla jännät päivät lähestyy.
 
Kiva kuulla Tiipulastakin taas! Ei mulla tosiaan ole vielä oksettanut kertaakaan. Sellainen vähän etova olo, mutta oon varannut töihin ylimääräisiä välipaloja. Ainakin toistaiseksi olo on siis pysynyt kurissa, jos maltan syödä vähän kerrallaan ja aika usein :LOL: Mutta voihan se olla, että pahoinvointia vielä tulee.
 
Millimollile ja kais-alle :hug:

Täällä vaan odotellaan tätiä kylään. Mitään muita oireita ei ole oikeasti (kuviteltuja ei siis lasketa) edelleenkään kuin tänään alkaneet menkkakivut, vuotoa ei vielä näy, mutta eiköhän se aamulla ilmaannu tuttu tapaan. Testinkin ostin varmuudeksi, mutta käyttämättä taitaa jäädä.:(
 
Perjantai 26.11

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................30/27-30.............24-26.11
sindi^^........25................4............. ...29/28-32............25.-29.11
sakara.........34................1................33/32-36.............25.-29.11
Lunea............................tjot...............24/28-32.............30.-4.12
Nannie.........20................3............ ....16/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....21/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................16/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................14/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...17/32.....................11.12
Renesmee....29...............1.................11/28?...................13.12
Avocado......28................2.................10/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........9/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................7/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....7/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................9/33-34.............19.-20.12
kais-a..........22................3........... ......3/34..................27.12.
Ambrosia85..25...............1..................17/?.........................?
popsis..........28...............1..................26/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1.................10/?........................?
rallinelli........22................1..................tjot


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Yksi uusi kuumeilija ilmottautuisi mukaan. Minä 25, mies 32. Arki on kuvioissa, vaikka vasta reilu 7kk oltu yhdessä. Haavemaailmoissa ei tässä parisuhteessa kovin kauaa ole voinut elää, sillä olen itse pitkäaikaissairas ja se näkyy monessa kohdassa. Kun ei tässä nyt löytynyt mitään järkevää ehkäisyä (kuparikierukka olisi, en uskalla vielä kokeilla), joten vauva saa tulla jos haluaa tällä hetkellä.

Lyhyt tuo aika on mitä ollaan virallisesti oltu yhdessä, itseä se ei häiritse, sillä tiedän että tuo toinen puolisko ei kovin nopeasti lähde suhteesta, vaikka olisi kuinka vaikeaa (eli aikaa jää jopa puhua asiat selviksi. Ja jos elämä ei olisi ollut sitä mitä halusi, oisi jo lähtenyt, sen verran vaikeita elämäntilanteita on ollut tämän lyhyen aikavälin aikana. Ja vastuuntuntoinen isäkin tuosta takuulla tulee :)

Yk 2 menossa, kiertopäiviä en ole laskenut, kun tuntuu että sitten stressaisin liikkaa. Ovistestitkin on edelleen kaupassa. En senkään takia halua stressata, sillä olen pitäaikaissairas. Toisinsanoen olen kuntoutustuella, vaikka määräaikaisella tuollaisella. Paljon oon vuosien varrella miettinyt, eli vauvakuume on kiusannut jo pitkään, vaikka sen "hoito" on jäänyt melkein kirpparilöytöjä keräilemällä kun kuume on ollut paha. Mies olisi jopa onnellinen jos jäisin edes suurimmaksi osaksi kotiin, annettiin meille sitten 1 tai 2 lasta. Eikä rahan kannalta ongelmaa ole jos tuolla kuntoutustuella pysyn, kela jopa yllätti kun ihan huvikseen tässä haaveiden keskellä kysyin noista äitiysavustuksista ja voin saada jonkinlaisen äitiyspäivärahan ym. (en ihan minimiä, eli jotain pikkusummia), vaikka olen kuntoutustuella. Ei tulis ihan heti mieleen että rahoja voi saada pariakin erilaista päällekäin. Muitakin outoja ratkaisuita (ihan oman ja lapsen parhaaksi) tullaan takuulla tässä perheessä tekemään aikanaan, viakka tiedän että tuomioita satelee siitä hyvästä.

Pieni esittely, kysyä saa jos jotain jäi uupumaan, en kuitenkaan salaile mm. sairauksiani tai mitä niistä seuraa. (sekava teksti, toivottavasti joku tajusi jotain). Yritän saada luettua huomenna enemmän ketjun viestejä, meni vähän itsestä tarinoimiseen tämä viesti :)
 
Perjantai 26.11

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................30/27-30.............24-26.11
sindi^^........25................4............. ...29/28-32............25.-29.11
sakara.........34................1................33/32-36.............25.-29.11
Lunea............................tjot...............24/28-32.............30.-4.12
Nannie.........20................3............ ....16/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....21/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................16/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................14/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...17/32.....................11.12
Renesmee....29...............1.................11/28?...................13.12
Avocado......28................2.................10/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........9/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................7/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....7/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................9/33-34.............19.-20.12
kais-a..........22................3........... ......3/34..................27.12.
Ambrosia85..25...............1..................17/?.........................?
popsis..........28...............1..................26/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1.................10/?........................?
rallinelli........22................1..................tjot
pikkumy.......25................2..................tjot

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Tervetuloa uusille mukaan :)

Huomenna testaillaan, jos ei tänään täti tuu. Eilen oli menkkakipuja, mutta ei ne kuitenkaan alkaneet, vuotoa oli tullut päivän aikana ihan minimaalisesti. Rinnat pamahti illalla sit ihan oikeesti kipeeks. Testi poltteli kyllä jo tänäkin aamuna, mutta en vielä sitä tehnyt...jos siellä onkin positiivinen yllätys niin ei voi mennä töihin "naantalin aurinkona". Hetihän ne naiset arvaa mistä on kyse ;) Mutta huomenna palailen!
 
Huomenia kaikille ja uusille tervetuloa! Olen ihan hämilläni nyt... ÄLLÖVAROITUS!!! Eilen illalla pupuiltiin ihan normaalisti avokin kanssa eikä tullut mitään vuotoja eikä mitään, mut nyt sit yön aikana oli tullut valkovuodon sekaista veren näköistä mutta vähän rusehtavaa vuotoa, eli WTF??? Mitä tää on? Mulla ei ole ollut minkäänlaista tiputteluvuotoa pillereiden lopetuksen jälkeen päin vastoin ne on loppuneet.
 

Yhteistyössä