Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Ambrosia85: kai mä sinne soitankin sitten. tuo miun pomo sen verran pelottava ja jatkuvasti huonol tuulel et hyvä et huomenta uskaltaa sanoa ennen kuin kirveest tulee. mä löysin niin ihanan asunnon naantalista tänään. se on kyl vuokra asunto mut jestas kun mä rakastuin siihen..
 
Maanantai 22.11.2010

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................26/27-30.............24-26.11
kais-a..........22................2........... ......32/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...25/28-32.............27.11
sakara.........34................1................29/32-36.............25.-29.11
Nannie.........20................3............ ....12/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....17/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................12/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................10/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...13/32.....................11.12
Renesmee....29...............1..................7/28?...................13.12
Avocado......28................2.................6/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........5/27-34.............14.-21.12
Liina87........23.................7............ ....3/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................5/33-34.............19.-20.12
Ambrosia85..25...............1..................13/?.........................?
popsis..........28...............1..................22/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1..................6/?........................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------

Millimolli oi vitsit miten jännää! Toivottavasti se testi vaan siitä vahvistuisi :) Seuraavaksi sitten tuonne plussanneiden listalle ;)

Muutin itselleni tuon jännäpäivän lauantaille, kun sillon on pakko testata jos täti ei tuu aiemmin. On nimittäin pikkujoulut sillon ja nähtäväksi jää vedänkö perseet vai olenko vetävinäni..Huomenna meen terkkarille ja sieltä sit varataan gynelle aika, pitää siellä sitten purppasta kaikki mahdollinen mikä mieleen tulee...Ostin viime viikolla varuiks jo digitaalisen testin, eipähän tarvii sit lauantaina arvuutella että onko vaiko ei. Voi elämä taas tätä odottamista ja on vasta maanantai!
 
Ymmärrän hyvin teitä hermoilijoita. Mulla kp7 enkä meinaa pysyä housuissani (mahdollista) ovista odotellessa. Voi kun päivät vain kuluisi. En ois uskonu kuinka jännää tää voi olla. Siskot, hengitelkää syvään ja harrastakaa liikuntaa (myös pedin ulkopuolella), se oikeasti auttaa kestämään tätä piinaa. Rauhallista viikkoa kaikille. Ja tosiaan millimolli, haamukin tarkoittaa yleensä plussaa.
 
Oi miten jännää Millimolli ! toivotaan kovasti et ois pikkunen matkassa.. =) Ja tervetuloa Line ! viikonlopun aikana tänne tullu taas tosi paljon asiaa.. kun en kehtaa miehen nähden täällä roikkua...niin nyt oikeen innolla heti lukemaan uudet jutut !!! :D
ON: Se ois sitten tältä kuulta yritetty mikä on pystytty...Ukko otti ja lähti taas aamupäivällä töihin. Ovista en oo tikutellut, testejä on, mutta en rupee niitä vielä kokeilemaan. Kp 17 nyt, ja on muuten semmoset limat et huh huh.. johtuukohan tuosta alituisesta greippimehun litkimisestä :D Makuun on alkanut tottua, sehän on raikasta ja hyvää =) siis se Valion greippimehu, en oo muita juonukkaan.
Vähän sai tänään muuta aateltavaa kun käytiin noita hääasioita hoitamassa aamusta... =) niin ja meillä on tänään 1-v kihlapäivä :heart: onneksi eilen ehdittiin sitä jo juhlistaa vähäsen =)
eipä muuta tällä kertaan kun plussatuulahduksia kaikille !!! =)
 
Maanantai 22.11.2010

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................26/27-30.............24-26.11
kais-a..........22................2........... ......32/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...25/28-32.............27.11
sakara.........34................1................29/32-36.............25.-29.11
Nannie.........20................3............ ....12/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....17/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................12/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................10/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...13/32.....................11.12
Renesmee....29...............1..................7/28?...................13.12
Avocado......28................2.................6/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........5/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................3/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....3/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................5/33-34.............19.-20.12
Ambrosia85..25...............1..................13/?.........................?
popsis..........28...............1..................22/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1..................6/?........................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Huu! Jännittävää millimolli! Ilmoita het jos teet uuden testin. :heart:

Liina87 , nytpä tajusin vasta katsoa ettei tuossa ole A-vitamiinia. No, tuskin vitamniineista talvella yliannostusta saa...

Täällä perusoottelua, menkat ohi ja ovista kaipaillessa mehua kuluu. Harmi kun viikonloppuna ei voi harrastella, jos ovis osuu jo siihen. Noh, aikaahan tässä on. |O
 
Äsh, ahdistava maanantai. kp 13/32 ja ovistestissä haaaaalea viiva. Perjantaina ja lauantaina näky selkeämpi viiva, mutta nyt ei näy oikeastaan mitään.. Noh, ei auta ku odotella.. Eilen päästiin jopa vähän petipuuhiin, vaikka edelleen vuodankin :/ ..onneks iha vähä vain. Huomenna ois tarkoitus jonnekin päin soittaa et mistä pitäis aikaa varata jos jonneki "tutkimuksiin" haluan. Pitääkö mun soittaa neuvolan vai lääkärin puolelle? Ku mitää varsinaisen gynen numeroa en oo mistään onnistunu löytämään. Vaikka tää vuoto johtuiski vaan pillereiden lopettamisesta niin hyvähän se ois käydä tarkistuttamassa et onko kaikki kunnossa :)
 
Ette usko kuin on ollu pitkä päivä...
Olen käynyt kaikissa apteekeissa 25 kilsan säteellä ostelemassa eri merkkisiä testejä.. Nyt on aamulla mistä testata :)

Yritän malttaa siihen ylihuomiseen ainakin, jos menkat vaikka yllättää. Ennemmin siihe pettyy ku testiin..
 
TIISTAI 23.11.2010

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................26/27-30.............24-26.11
kais-a..........22................2........... ......33/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...26/28-32.............27.11
sakara.........34................1................30/32-36.............25.-29.11
Nannie.........20................3............ ....13/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....18/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................13/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................11/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...14/32.....................11.12
Renesmee....29...............1..................8/28?...................13.12
Avocado......28................2.................7/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........6/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................4/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....4/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................6/33-34.............19.-20.12
Ambrosia85..25...............1..................14/?.........................?
popsis..........28...............1..................23/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1..................7/?........................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Mä jännäilen täällä jo yksikseni.. valkovuotoa ei oo tänään ollu, eli eiköhän se ovis siten viime yönä ollut päällänsä :D
Tästä siis 13-14päivää niin pitäs menkkoja odotella saapuvaksi, mikäli mun kroppa nyt vielä pillereitten jälkeen toimii niinkuin pitäis :)

Ja joo, ehkä mä oon stressannu liikaa tota pupuilun tiheyttä, voin siis siirtyä stressamaan ihan muita juttuja :) Eih, mä kyllä mietin kokoajan että oisko käynyt tärppi. Ei tässä näin pitänyt käydä :D nyt menee yövuorot surffatessa aivan kaikkea asiasta ja asian vierestä (on siis tarkistettu paikkakunnan neuvolat ja otettu numerot ylös etc :D
OIRE alavatsassa ollu tänään (siis eilen maanantaina) vasemmalla puolella ihan pientä lievää nipsailuu. ei hitto nyt mä oon jo totaalisen seonnut :LOL::p:whistle:

Mun pitäis kuitenkin ehkä ennemmin miettiä noita hääasioita kun vauvajuttuja... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Tein testin äsken, kyllä se on negatiivinen.
Olisinko sitte kattonut sen ensimmäisen plussan liian myöhää tai jotaki. Sitä en tiiä. Taisin kuvitella sen toisen testin haamun. Ku tosiaa tuo oli negatiivinen. No nyt olis kp 27/27-30 et parin päivän päästä alkanee menkat.

Vähäsen harmittaa, mutta oikeestaan ootinki et ei se voi olla plusssa.
Pöljä mie ku menin ylipäänsä tekee mitää testiä. NO toisaalta sainhan mie olla päivän innoissani. Tiputus tuli vaa vähäsen, mutta oman tyhmän pään moka.

Yritän nyt kovasti olla testaamatta enää ikinä :) Ainakaan ellei menkat ole tosi pahasti myöhäsä.

Plussaisia tuulia muille!
 
Terkkuja Liisakaisalle ja Myyrälle! :heart:
Varmasti jännää aikaa!

Millimolli, hali ja eikun uuteen kiertoon!

Katsoin juuri Saammeko vauvan?- ohjelman YLE Teemalta. Ootteko kattonut? Aika kreisiä, siihen laitettiin 100 lasta yrittävää paria ja ensimmäisen jakson/kuukauden lopussa testattiin kaikki yhdessä, onko raskaana XD 12 oli raskaana.
"Neliosaisessa sarjassa seurataan sadan pariskunnan ilon, uupumuksen ja epävarmuuden hetkiä aina hedelmöittymisestä lapsen syntymään. Tutkijat kertovat raskausajan vaiheista ja antavat neuvoja odottaville äideille."
 
Viimeksi muokattu:
Jos joku innoistui tuosta Syksy2010:n mainitsemasta Yle Teeman Saammeko vauvan? -dokumentista (1/4 osa) niin se löytyy myös Yle Areenasta: Tiededokumentti: Saammeko vauvan? | Toista | Yle Areena | yle.fi seuraavat 30 päivää.

Tupu_, mä sain sukulaisten ja muitten uteliaat kysymykset loppumaan seuraavilla perusvastauksilla: "Naimisiin ei mennä ennen kuin kositaan","Ensin naimisiin ja sitten vasta harkitaan lapsia" ja "Vauvoja ei vissiin tilattu postimyynnistä?" (kysymykset osaatte varmasti päätellä itse) ;)
 
Millimolli: tsemppiä uuteen yritykseen ! Kyllähän se aina kirpasee, kun toivoo niin sitä plussaa...ja sitten onkin nega : /
Eilen just taisin vielä niin napakasti sanoa, että ovistestejä en vielä kokeile. Mutta aamulla en voinukkaan pitää näppejäni testeistä erossa ja päätin kokeilla. Tuli semmonen haaleampi viiva kuin se kontrolliviiva, mut viiva tuli selkeesti kummiskin. Vaikka negaahan se ovistestissä tarkottaakin... sitten pohdin että nyt on jo kp18 niin eikös sen pitäs jo näkyy...
ja sitten alko suututtaa koko oviksen testaus. Kun rupesin miettimään, jos en ovuloikkaan. Ihan älytöntä tuon perusteella päätellä mitään. Pitäis koittaa vaan olla stressaamatta liikoja :( ja varmaan heittää ovistestit romukoppaan...mutta oottakaahan niin huomenna oon taas testaamassa kuitenkin :D
 
Lunea, en tiedä onko uusinta, en ole aikaisemmin nähnyt mutten tainnut olla kovin kiinnostunut näistä asioista ennen.

Sassy jos tuli selkeästi viiva niin miksi se tarkoittaisi negaa? Siksi, että se on haaleampi kuin kontrolliviiva?
Mun tikuilla hieman haaleampi viiva viittasi positiiviseen tulokseen yhtä lailla kuin samanvärinen viiva kuin kontrolliviiva.
Kun itse testailin (alussa olin sitä mieltä että en todellakaan sekoile ovistikkujen kanssa mutta toisin kävi. Toista satsia en tilaa/ostaa toistaiseksi ja varmaan moneen kuukauteen) niin tuli aina vaan kontrolliviiva ja lopulta sain bongattua toisen viivan kahdella peräkkäisellä kerralla (taisi olla illalla ja seuraavana aamuna). Eka kerta taisi olla haaleampi ja toisella voimakkaampi.
Silloin oli kierron 17. iltapäivä ja 18. aamu mutta mulla on ollut suht pitkät kierrot viime kuukausina, 31-34 päivää.
Käsittääkseni tikuilla on suht vaikeata bongata ovulaatiota, koska tikut mittaa LH-hormoonin pitoisuutta ja se hormooni saavuttaa piikin juuri ennen ovulaatiota ja alkaa laskea ovulaation jälkeen. Kaikki voi tapahtua muutamassa tunnissa eli ymmärsin, että jos vaikka tikuttaa kerran päivässä saattaa missata silti LH-hormoonin piikin.
Toisaalta vaikka näkyisi LH-hormoonia ei se vältämättä tarkoittaa, että ovuloisi.

Lääkärini oli vahvasti sitä mieltä, ettei todellakaan kannata leikkiä ovistesteillä koska niistä alkaa stressata. Totesin, että oikeassahan hän on. Kuulemma paras tapa on harrastaa seksiä ahkerasti, jos ei jaksa joka päivä niin ainakin joka toinen päivä kymmenen päivän aikana siinä kierron keskivaiheella.

Minäkin olin huolissani, ovuloinko ollenkaan mutta mieli rauhoittui lääkärikäynnin jälkeen. Ultrassa näkyi hyvä suurikokoinen follikkeli, joka oli puhkemaisillaan ja muutenkin lääkäri sai puheillaan rauhoitettua.
Kaapissa oli kuitenkin monta ovistestiä vielä ja päätin käyttää ne loppuun ja sillä sipuli.
 
Kiitos Syksy2010 ! =) joo, no noissa mun testiliuskoissa ( One Step) lukee ohjeissa, että se on negatiivinen, jos vain yksi värillinen viiva ilmestyy kontrollialueelle tai testiviiva on vaaleampi kuin kontrolliviiva. Eli testiviivan pitäis olla yhtä vahvan värinen tai jopa vahvempi kuin kontrolliviiva, että testi ois positiivinen. Minkä merkkisellä testillä kokeilit ?
No, mulla se toinen viiva tuli selkeesti näkymään, mutta ei ollu yhtä vahva kuin se kontrolliviiva. Eli ohjeiden mukaan negatiivinen.
Ota noista selvä sitten.
Mutta taidat olla oikeessa, parempi olla noitten kanssa leikkimättä.. turhaa stressiä vaan. Toisaalta taas mielenkiinnosta noita kokeilisin...tietäs ees ovuloiko kunnolla ja millon.
Sinulla muuten kierrot vaihtelee samalla tavalla kun mulla ! Eli 31-34 päivää...
Ja totta, voihan se ovis mennä ettei sitä testillä ees kerkee bongata ! Ku mulla ei tunnu mitään oviskipui tms. Ainut vaa et yleensä kp15 alkaa limailu, jotka runsastuu ja runsastuu kp16-17 ja yleensä vähenee kp 22... tämmösii havaintoja oon tehnyt =) ja aika kosteat oltavat on tälläkin hetkellä !!! :D
 
Omanapailen TAAS, hävettää ihan. Luen kyllä teidän jutut AINA, monta kertaa päivässä.. Olen vaan niin helskatin huono mitään kommentoimaan..

kp 14/32 ja ruskea vuoto senkun jatkuu. Soitin neuvolaan, ja sanoivat että seurataan vielä kuukauden verran, jos seuraavien oletettujen menkkojen jälkeen vielä vuodan nii sitte pitää kuulemma ultrata, koska mulla on kipujakin sillointällöin ollu. Toivottavasti ei tulis ees niitä seuraavia menkkoja :D

Ja ovista oon tikutellu päivittäin, tänään tuli vahva viiva, mut ei kuitenka yhtä vahva ku kontrolliviiva. Eiköhän se ovis sieltä pikkuhiljaa tule, toivotaan niin :) Peittoja koitetaan heilutella jokatoinen päivä vaikken ovista saiskaan bongattua :) ..vuodosta huolimatta. Onneks mies suostuu puuhiin :D

Plussatuulta ++++ !
 
AnniMu ei omanapailu mitään haittaa, kiva on lukee miten muilla menee jne... kun kuitenki kaikkia yhdistää tuo vauvakuume ja yrittäminen...
Ovistesteistä sen verran vielä jauhan, että minkäs merkkisii sulla on ? luin tuossa illan mittaan muitakin keskustelu palstoja niin siellä oli ovistesti asiaa, että jotkut ei saa koskaan yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva ja silti on ovis. Eli jos joku päivä saa selvästi tummemman viivan ja toisena päivänä haaleemman nii ois ovis , vaikkei se testiviiva ihan yhtä tumma oiskaan ku kontrolliviiva. mahollisimman monimutkasesti selitin, mut eiks näin vois olla ? =) ja lupasin, etten stressaa moisten tikkujen kanssa !!! =) okei, yritän rauhottua... ja menen vuorostani hääsivuille hääpukuja katselemaan :D vaikka näyttää nuo vauvat olevan enemmän mielessä ku naimisiinmenosta en näköjään stressaa turhia... :D
 
Sassy Mulla on David-merkkisiä ovistestejä. Niissä mukana tulleen ohjeen mukaan ainaki testiviivan täytyis olla saman vahvunen ku kontrolliviiva. Otappa niistä selvää :D Mutta toisaalta mulla alkais ovis ollakin ajankohtainen, että voihan se olla plussakin. Täytynee varmuuden vuoks koittaa tänään ukko kaataa sänkyyn ;) Minkäs merkkisiä testejä sulla on? Ne kun on kaikki niin erilaisia reagoimaan..
 
rallinelli
Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25................3................26/27-30.............24-26.11
kais-a..........22................2........... ......33/36..................26.11.
sindi^^........25................4............. ...26/28-32.............27.11
sakara.........34................1................30/32-36.............25.-29.11
Nannie.........20................3............ ....13/26....................6.12
Sassy..........22................2........... .....18/31-34...............6.-9.12
ulleli83.........27...............3................13/28-32...............8.-12.12
Epa_88........22................2.................11/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...14/32.....................11.12
Renesmee....29...............1..................8/28?...................13.12
Avocado......28................2.................7/27-33..............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........6/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2..................4/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....4/29...................18.12
Syksy2010...29................3..................6/33-34.............19.-20.12
Ambrosia85..25...............1..................14/?.........................?
popsis..........28...............1..................23/?......................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1..................7/?........................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

eltsu81...................29............ ..................joulukuu 2010?
Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
white gold...............24................... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
rallinelli...................22...................................tjot
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1

Taustalla:
Lunea


---------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 

Yhteistyössä