Voi
Tine kyllä se sullekin joskus tulee se plussa ja on tarrasukat mukana, aivan varmasti <3 ei vaan ole helppoa olla kärsivällinen kun niin kärsimättömästi jotain toivoo (jotain mitä ei edes rahalla saa!)
Mulla oireet on ja pysyy. Tänään steppailin kaupassa raskaustestien edessä.. otin käteen laitoin pois, otin käteen laitoin pois ja kävelin ulos ilman testiä. Päätin etten testiä tee ennenko oon yli30 kp:n. Vuos sitten kun olin pillereittä niin kierto oli aikalailla 28pv.
Mua pelottaa tehdä testi. En tiedä mitä tekisin jos se olis positiivinen. En tiedä mitä tekisin jos se on negatiivinen.
Ainoa mitä se sais aikaan on se että tietäisin onko nää oireet raskaudesta vai hormoonimuutoksista.
Aikaisemmin on keksimällä keksinyt oireita ja kasvattanut odotuksia testin suhteen, mutta jostain syystä mua pelottaa just nyt ihan hirveesti ni keksin taas oireille toisia syitä kun se että olisin raskaana (sairastako?). Kuitenkin kotona menee hyvin, joten siitä syystä ei pelkojen pitäs tulla
Mun kootut itselle selittelyt:
väsymys = rankka viikonloppu (viime viikolla yövuorot + pikkujoulut+laivareissu)
palelu ja nukkumisnuha = oon varmaan taas tulossa kipeeks
vatsan nippailu = varmaan vatsatautia tjsp (joka kestänyt nyt päältä viikon
?
pahoinvointi = ei oo ehkä juonut/syöny tarpeeks tai oon syönyt jotain sopimatonta!
rintojen aristus = kroppa sekaisin ku ei enää syö e-pillereitä
mun ei tee mieli mun lempiruokaa (uunilohta) = no muuttuuhan ihmisten mielipiteet ruokienkin osalta