*Esikoista yrittämään 2013!*

Tilasin halpoja ovistestejä ja saan kaupan päälle 2 r testiä Englannista 8 eurolla. Ei huono. Mua jotenin nyt häiritsee tää kun pelkään että mun ovis ei olekaan säännöllinen kun viime kierrossa en saanut tummaa viivaa eikä tärpännyt, haluan nyt sen takia tikutella ovista useasti. Muutamia testejä löytyy kaapista.
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Mmaria211809/2011
Evangelina271810/2011
Nea86 2601/2012
tarana2512
*Stiina241103/2012
miss_piggy31902/2012
Future Mum31805/2012
jjennaa- 218
haaveuni 2707/2012
Mary Ann29708/2012
mamiksi 217
Memmo25608/2012
LilyAlice33608/2012
Lauriska27609/2012
Milya 21510/2012
ralliruutu2310/2012
Hilda-Maaria27312/2012
Alexandra89 23301/2013
Heilanga30301/2013
pippuri85 283
kukkurukuu 23208/2012
pikkupingviini 29212/2012
annab31201/2013
Na-dene27201/2013
Helena201328202/2013
annsuli232
pienitiikeri 262
Laruu20101/2013
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Yksinkaksin251



Plussanneet:
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Alexandra89
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää Naistenpäivää ihanaiset naiset!! :flower:

ON: Mulle saisi päivitellä yk 11. Näinpä taas. Täytyy soitella ja varata yksityiselle gynelle tarkastusta UÄ:nen kanssa, josko jotain apua saisi. Mieskin täytyisi kannustaa simppa-testeihin.. Suunta jälleen ylös päin.
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Stiina hyvää naisten päivää sinullekkin. :heart: ja pahoittelut tädistä. Jospa siellä lääkärissä selviäisi jotain. :)
Omaanapaa: dpo 6....rinnat on ihan sairaan kipeet tai lähinnä nännit. Ei edes vaatteet saa hipaista. Tein davidin testin ( tiedän aivan liian aikaista) sain vangittua kameralla kuvan hippusesta haamulaisesta, mutta voipi olla että on testissä ominaisvika. En vaan saa niitä ladattua nettiin kun tällä pad;llä ei vissiin saa. :(
Osallistuin muuten siihen clearblue testiryhmään ja mut valittiin! Jei! Hakiko joku muu? Olis kiva kun siellä olis joku muukin meidän porukasta. :)
 
Tervehdys kaikille :)

Omanapailen taas erittän tuttuun tyyliin, anteeks :(

Täällä tuli oltua viikon päivät reissussa suoraan oviksen jälkeen. Oli aika vapauttavaa että ei tarvinnut päiviä laskeskella dpon suhteen ollenkaan kun aamusta iltaan tuli juostua tukka putkella :)

Tänään pitäs olla sit dpo 8? ihan varma en tuosta päivästä oo, mutta vaistolla sanosin että saatan olla hyvinkin lähellä oikeeta päivää.
Tuntemuksiakin on ollut jonkin verran, tissit todella kipeät ja väsyttää aivan jatkuvasti, ihan sama kuin paljon nukkuu nii aina vaan väsyttää :/
Toki varmaan kuvittelen vaan, toiveet ei kovin korkeella tässä kierrossa ole, varsinkin jos toi ovis on muutamalla päivällä siirtynyt eteenpäin :ashamed:

Onkos täällä muilla piinapäivät menossa? :)

Mä hain kans siihen clearblue testiryhmään mutta eipä osunut valinta minunkaan kohdalleni..

Aurinkoista sunnuntai päivää kaikille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
*Stiinalle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug: toivottavasti lähetteen kautta asiat etenee vauhdilla ja saatte positiivisia uutisia pian :heart:

).( Tänään oli dpo10 ja ehdin aikasin aamulla negan testata, ennen kuin sitten parin tunnin päästä huomasin että menkathan ne sieltä alkaa. Voi video. Piinailut päätty taas siihen ja yk 7 alkuun. Tuli sitten itkut, on tää aina niin perseestä tää uuden kierron aloittaminen. Etenkin kun nyt kierrot venynyt melkein 40 päiväsiks. Ja luteaali sitten alle 10pvää, jee jee. Onneks talviloma on vielä edessä, jotain positiivista, siihenkin tosin pari viikkoa vielä töissä väännettävä...puuh.

Heilanga ootko testaillu jollain muulla testillä? Haamut on aina jännä paikka. Mä hain kans sinne CB-ryhmään, ja jostain kumman syystä pääsin mukaan :) onpahan testiarsenaalia sitten tuleviin kiertoihin :kieh:
 
miss_piggy
Itekki hain clearbluehen, mutta en päässy :( Ois kiva jos noihin ryhmiin valittais myös meitä lapsettomia, eikä aina sellasia joilla on jo lapsia. Ja sellasia kenellä on yrityskiertoja enemmänkin takana, useampi keskenmenon kokenut jne...Jotenki vaan tuntuu, että miks aina valitaan tietyn tyyppisiä ihmisiä noihin testiryhmiin.
 
LilyAlice kivaa, kun on tuttu mukana! Saadaan sitten testailla oikein innolla. :D Pahoittelut tädin tulosta. Toivotaan että nää tulevat kolme kuukautta tuottaisi sen toivotun lopputuloksen. :heart:
nyt en oo testannut. Kaapissa odottaa sellainen herkkätesti jonka ajattelin tehdä, ennen kuin aloitan niillä clearblue jutuilla. :)
Misspiggy voisko se johtua siitä keskenmenosta, että ei valittu. Jos ne kuvittelee,että kierrot on vielä niin sekaisin. Outoa kyllä. :( Olisit kyllä mun mielestä hyvin sopinut testiin mukaan, kun sulla on kanssa se pco ja oviksen haku hankalaa. Harmitus. :hug:
Itsellänikään ei ole lapsia. Yrittämiseseen tulee syyskuussa kaksivuotta, ollaan kyllä oikein laskelmallinen yritys aloitettu vasta nyt. Mainitsin kyllä tämän kahden vuoden, että mun kohdalla ei ainakaan siitä yritysajasta ja lapsista ollut kyse. Olis kyl kiva tietää miksi tuli valituksi. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
miss_piggy
Mut vois laittaa takas listoille, eli miss_piggy, 31, yk 9 ja ya 02/12

Ajattelin nyt kuitenki alkaa laskemaan noita kiertopäiviä siitä km:n tyhjennyksestä alkaen, joten nyt ois kp 15. Ovistestiin ei ainakaan vielä tullut kuin yksi viiva, joten veikkaan että myöhäinen ovis taas tulossa.

Heilanga
, sulla kun on aikalailla samat lähtökohdat kun mulla, niin kerro sitten, että miten tikuttelu onnistui noilla clearblueilla :) On niin pirun kalliita ne hymynaama-ovistestit, jotta en kyllä viiti alkaa ihan herkästi niitä ostelemaan.
 
Stiina, pahoittelut, ettei tärpännyt :hug: Kovasti tsemppiä ja voimia tarkastukseen, ja toivotaan hyviä tuloksia! Myös LilyAlicelle pahoittelut menkkapettymyksestä! Niin kovin mielelläni soisin teille molemmille sen plussan :hug:

Minäkin hain tuohon clearblue-ryhmään, mutten päässyt. Ois ollu kyl kiva saada ilmaisia ovistestejä, mut toisaalta nyt ei sitte tarvi testaamisesta huolehtia. Kahden ovistestikierron jälkeen aattelin nyt jättää sen tarkan ovispäivän metsästyksen ja mennä laskennallisella ovispäivällä (ja tietenkin sopivalla seksitiheydellä :)) Ajatukset on jo ensi kierrossa vaikka menkkoja pitäs ootella puolitoista viikkoo :) tänään kotiuduin lomalta ja tein huvikseni ovistestin, josko ovis oiskin sattunut normaalia myöhempään, mut negahan se oli, joten oletettavasti ovis jäi nyt hyödyntämättä.
 
*Mihin mun viesti hävisi???

Vitsi mua niin harmittaaaaaaaaaa, oon ollu kipeenä enkä oo käyny koneella ollenkaa, enä siis tienny et mutki on valittu siihen testiryhmään, meniköhän se nyt kokonaan ohi..... :( Voi vit** ** harmittaa ihan sikana.

Sori omanapa, luen ja kommentoin huomenna tejän jutut, en siis tosiaan oo käyny nyt koneella ko kipeänä.
 
multa meni toi cb ryhmä kokonaan ohi :)

mun perjantainen yön ja lautain iltaiset ovistestit oli aika haaleita, eli negaa.. eli ovis on vast varmaan ma tai ti.. peittoja heiluteltu la aamuna ennen miehen reissua, eli seuraava yritys olis to jolloin ovis ehkä jo mennyt tai menossa...

mitäs teille? mun usko tähän kiertoon on taas kadonnut.
 
Helenä2013 Miltä sivulta tilasit ja minkä merkkisiä testejä? Itse ehdin tilata raskauskeijulta ovistestejä ja muutaman raskaustestin, merkkiin en oikein luota mut niin kalliita kunnon testit et en raskinu. Onneksi nyt pääsin CB testiryhmäään :D

Heilanga ja LilyAlice Mukana ollaan! Siis ryhmä rämä pääsee sit ihan toen teolla testaan :D Jipii! Sai jotenki oikein uutta puhtia ja intoa ja iloa ja jännää tähän hommaan, piristi kummasti kun pääsi siihen CB testiryhmään mukaan, ihanaa. Harmi et ei varmaan ehdi testit tulla, mulla varmaan ovis parin pv sisällä ja huomenna lähetään reissuun.
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Mä tilasin ebaysta viimeks oon tilannut usein myös huuto.netistä ..mutta halvimpii on olleet just ebay sekä muutamat brittisivustot kuten E-Commerce Solutions & Software - Alton Farnham Surrey Hampshire.

Mä oon nyt vähän höpsö mut mietin et mitäs jos en ovuloi. Kuukautiset on säännölliset mut jos en ovuloi niin voinko saada lääkityksen, clomit ? en varmaan tarvitsis teroja? haluisin oikeesti selvittää ettei mene liian paljon aikaa turhaan yrittämiseen! Mitä mieltä olette? Gynelle?

Voiko peruslääkäri määrätä esim terot muttei muita?
 
Hei, mahtuisinkohan mukaan kuumeilemaan todella toivottua ja odotettua esikoista?

Tässä vähän taustatietoa minusta: Olen 27v. ja mieheni 29v. yhdessä olemme olleet kohta jo 8 vuotta (hui!) josta naimisissa kesällä viisi. Maaliskuussa -08 raskauduin, mutta raskaus päättyi myöhäiseen keskenmenoon rv17 kohtutulehduksen vuoksi. Tuolloin raskaus alkoi ekasta yrityskierrosta. Siitä lähtien yritys on ollut jäissä koska pääsin tuona kevääänä opiskelemaan ja nyt olisi sitten aika ryhtyä uuteen yritykseen :popcorn: Pillerit jätin pois jo vuosi sitten, koska kroppani palautuu huonosti hormoniehkäisystä. Ja nyt siis sovittu,että myös kortsut voi heittää roskakoriin!! Kk-kierto on viime kuukausina vihdoin säännöllistynyt, joten toiveet on korkealla raskautumisen suhteen :)

Koitan nyt lueskella pinoa läpi ja tutustua teihin sitä kautta ensin!

Tiivis
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
miss_piggy
Mä tilasin ebaysta viimeks oon tilannut usein myös huuto.netistä ..mutta halvimpii on olleet just ebay sekä muutamat brittisivustot kuten E-Commerce Solutions & Software - Alton Farnham Surrey Hampshire.

Mä oon nyt vähän höpsö mut mietin et mitäs jos en ovuloi. Kuukautiset on säännölliset mut jos en ovuloi niin voinko saada lääkityksen, clomit ? en varmaan tarvitsis teroja? haluisin oikeesti selvittää ettei mene liian paljon aikaa turhaan yrittämiseen! Mitä mieltä olette? Gynelle?

Voiko peruslääkäri määrätä esim terot muttei muita?
Jos sun kierto on säännöllinen mutta ovis ei, niin pelkät clomit voi riittää. En tiedä voiko peruslääkäri niitä määrätä, ite asioin yksityisellä noiden tiimoilta ku pitää kumminki ultrata ensin paikat, että miltä näyttää kohtu ja munasarjat..
 
moikka tiivis ja tervetuloa joukkoon! :heart:

Kiitos Miss_piggy vastauksesta, eli parasta varata vaan se aika yksityiselle gynelle. Pelkään vaan et se laittaa mulle jonkun 400euron laskun kun Mehiläisessä sanottiin et ne on jotain yksityisii tyyppejä jotka niilläkin työskentelee. Ovistestit näyttää aika tyhjää nykyään, kierto tosin on kovin säännöllinen, ollut 15 vuotta.
 
miss_piggy
Helena:Huhhuh, voipa olla kallista!Itse asioin terveystalossa, ja muistaakseni viimeks tuli maksettavaa vähän yli 100 euroa kun kävin viime kesänä. Siitä kela-korvaus pois ja saan loputkin takas sairasvakuutuksen kautta.
 
Tervetuloa Tiivis!

Onnittelut Blearblueryhmään päässeille! Kiva juttu! Itsekin hain, mutta ei kai minussa mitään kiinnostavaa ole ja en ole tässä ryhmässäkään aktiivisinta sorttia ole ollut, joten te, jotka siihen pääsitte, ansaitte sen. Harmi, ettei miss_piggy päässyt, sinussakin olisi ollut aineista siihen!

Minulla jännäripäivät, odotin jo menkkojen alkua eilisille ja viimeistään tälle päivälle, mutta ei... Tosin taitaa tuo helmikuun päivien vähyys sekoittaa laskuja.. :headwall:
 
miss_piggy
Onneks mulla on nyt kasapäin ovis-ja r-testejä kotona ku tilasin ebaysta :D Tosin ei mitään clearblueta, eikä varmaan kovin häävejä oo, mitä oon ovista koittanu tikutella niin surkeesti näkyy kontrolliviivaki. Mutta toivotaan, että näyttää jossain vaiheessa kunnolla ne oviksetkin.
 
Helena: Voithan sä ajanvarauksen yhteydessä kysyä hinta-arviota. Kyllä ne suuntaa antavan arvion osaa sanoa. Itse kun kävin tammikuussa poistattamassa sen kierukan ja paikat ultrattiin (sain kuvat mukaan), niin makso myös sen reilun 100e, jonka verran miss_piggykin sanoi maksaneensa. Oisko ennen kelakorvauksia ollu 133e tms. Ja kela-korvausten jälkeen jäi maksettavaa se reilu satanen. Tosin mullakin on vakuutus, joka korvas tuon käynnin kokonaan. Mulla kun se kierukka aiheutti kovia alavatsakipuja ja osittain siksi, osittain raskaushaaveen takia sen poistatin. Vakuutusta varten papereissa pitää olla vaan diagnoosi.
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013

Yhteistyössä