Tiivis, tosi paljon tervetuloa:wave: vähänkö hauska että luet meidän jorinat vuoden alusta saakka
eikös jännä kun mieli tekee tepposet ja alkaa miettiä haasteita joita saattaa tulla kun raskautuu, vaikkei vielä ole raskaana ollenkaan! Itsekin jo suren ratsastuksen poisjäämistä, vaikka eihän tässä tiiä kuinka helkutin pitkään sitä hevostellaan, jos vauvaa ei kuulukaan, saakutti. Mulle vois päivittää
yk 7 kun
Alexandra jaksaa ja ehtii
Helena, vielä aika haalea tuo ovisviiva, mulla antaa tollasta useampana päivänä. Kyllä sen huomaa kun se vahvenee, voimistuu niin selkeesti! Tuolla listassa on se oviskuvia-pino, jossa on paljon kuvia verrattavaksi omiin tikkuihin
opcorn:
Evangelina mä nauroin eilen ääneen kun luin sun kirjotuksia tänne ja sinne CB-ryhmään, sulla on niin mahtavan estoton tyyli kirjoittaa
ihana oot!
miss_piggylle tsempit vuotojen kanssa, vaatii rutosti hermoja, että jaksat ootella kierron normalisoitumista, oot ajatuksissa
Tuolla mietitte tuota ovulointia ja näkyykö se ultrassa, niin eikös oo niin, että ainoa millä ovis voidaan varmistaa on se progesteroni-hormoonin testaus? Mullakin gyne veikkas follien koon ja limiksen puolesta ovista tulevaksi viikon päähän, ja lähes osu oikeeseen, mutta vaikka sain digiin hymynaaman, niin se ei tarkoita että olisin varmuudella ovuloinu. Joku tutkimushan kyllä väitti, että on erittäin harvinaista että ovulaatiota ei tapahtuisi, jos saa ovistestiin plussan..