*Esikoista yrittämään 2013!*

Pahoittelut Future Mumille uuteen kiertoon joutumisesta.. :/

Täällä ei muuta uutta ku se, että nyt vissiin sit iski flunssa. Kurkku kipee, nokka vuotaa välil ja lämpöilyy ehkä (en oo mitannu). En kyl muista milloin viimeks oisin ollu kipee. Huomen kait sit testii... Hiukan täytyy tunnustaa et pelkään sen olevan nega. Että nää kierrot vaan heittää taas perkeleesti. Mut ei kait sitä auta ku testata.
 
Plaaplaplaa. En kestä odottaa lauantaihin. Tänään kiertopäivä 26/28 ja eipä oo mitään kamalasti poikkeavaa täällä ! Huomasin toki että pissa haisee jotenki tosi vahvalle, mut luulen että se on vuan miun mieli joka uhittelloo :D Vähä on myös vihlassu oikeelta puolelta nivusen kohalta muutaman kerran.. Mut päätin testata vasta ku on menkat myöhässä ja nyt on semmonen olo et oon kuvitellu kaikki oireet ja todennäköisesti täti tulee kylään jo vk-loppuna ! :(
 
Heipä hei.

Olen vähän pitänyt hiljaiseloa tämän suunnalla, raskautta toki yritetään edelleen. Mutta olen saanut itseni lopettaa ressaamisen asian kanssa ja keskittynyt nyt laihduttamiseen, lähtenyt n.13kg alkuvuodesta.. Vaikka asian olen taka-alalle jättänyt niin kyllä suoraan sanottuna ottaa päähän aina kun uuteen kiertoon mennään. Eli onkohan mulla nyt sitten jo yk20?

Onnea kaikille raskautuneille ja lykkyä pyttyyn muillekin, että alkais niitä vauvoja tulemaan <3
 
Mopsukka Samassa veneessä ollaan. Tosin mä ostin just huomiseksi testin. Samoja juttuja itekin huomannu, et ihan kuin virtsa välillä haisis vahvemmalle ja sit se on myös joskus todella vahvan keltaisen väristä... Ja tänään tuntunu myös oikealla puolella ehkä juuri siin nivusen kohdilla pistelyä tms. Hassua. :)
Hienoa Mmaria, tosi upee saavutus! :)
 
Mmaria todella upea pudotus! Onnea!
future mum pahoittelut. :(
Mites miss piggy onko oireita? Koska alat testaan? Täällä jännään ja toivon, että plussaat pian. :)
Itselle ei ihmeempiä. Menkat ei ainakaan tänään alkanut, eli luteaalivaihe on ainakin pidempi kuin viimeksi. Nokka on edelleen tukossa. Posket helottaa ja olo on hieman kuumeinen. Nipistelyjä siellä täällä alamahassa. Oon kyllä valmistautunut uuteen kiertoon, kun en halua kovin ylhäältä pudota. :(
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heilanga +++++++++++++ :heart: siulle!

Mary Ann Mie ku pääsin sitä oireettomuutta valittamasta päivällä, niin nyt nouski semmonen olo että josko sittenkin!! :whistle: Kävin tuossa saunassa ja alko huippaamaan sen jälkeen ja kunnon mahakrampit tuli. Aattelin jo et nytkö se täti tuli. Mutta ei !! Ja edelleen vähän huippaa ja oikeeta nivusta vihloo..... ;)
 
Mopsukka toivottavasti sul ois nyt tärpänny! :)
nega testattu nyt aamulla :( kp 36... nyt mä odotan kyllä viikon ennen seuraavaa testiä jos ei menkkoja näy... se yks ylipitkä kiertohan oli mulla 38 päivää et mitä tahansa voi tapahtua...
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Mmaria212009/2011
Evangelina271910/2011
Clavel2412/2011
Nea86 2601/2012
tarana251403/2012
miss_piggy31902/2012
Minttu-Lilja27909/2012
Future Mum3105/2012
jjennaa- 218
haaveuni 2707/2012
Mary Ann29708/2012
LilyAlice33708/2012
Memmo26708/2012
mamiksi 217
Lauriska27609/2012
Milya 21610/2012
ralliruutu2310/2012
Alexandra89 23401/2013
Heilanga30401/2013
annsuli234
kukkurukuu 24308/2012
pikkupingviini 29312/2012
pienitiikeri 26312/2012
annab31301/2013
Helena201328302/2013
pippuri85 283
Paloma84 282
Neyski2001/2013
Laruu20101/2013
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Tiivis27103/2013
Mopsukka21103/2013
Meewi28103/2013
Yksinkaksin251

Taustalla:
*Stiina



Plussanneet:
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Alexandra89
 
Viimeksi muokattu:
Mary Ann, Mopsukka & Heilanga: Toivotaan iloisia uutisia! :)

Future Mum: Pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon! :heart:

Mmaria: Huh, aika paljon oot saanu pudotettua. Onnea! :) Olispa itselläkin noin kova itsekuri...

Valeraskaudesta: Ootteko koskaan kuullu, että esiintyykö ihmisillä? Vaikka mikseipä voisi, kun kuitenkin monella muullakin eläinlajilla tätä havaitaan... Itse epäilen vahvasti olevani valeraskaana. Menkat oli siis ihan normaalit ja en ole testien mukaan raskaana, mutta nännipihoihin viime kierron lopulla nousseet näpyt eivät ole laskeneet ja noita näppyjä on tosiaan ollut aiemmin vain raskaana ollessani. Mahassa on lähes jatkuvasti paineen tunnetta ja turvotusta. Myös hajuaistini on ärsyttävänkin herkkä. Myös joku kummallinen pesänrakennusvietti on ilmeisesti herännyt, kun en ole koskaan ollut juuri kiinnostunut sisustuksesta ja eilen päätin laittaa melkein koko kämpän uusiksi. Tuntikaupalla tein koneella sisustussuunnitelmia ja katselin jopa VERHOJA, vaikka olen aina ollut vannoutunut verhojen vihaaja. Kyllä tää naisen kroppa on vaan kummallinen... :kieh:
 
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/763796-myohainen-plussa/sivu5.html

Tota ketjua tänään tiiraillu. Luo tiettyä toivoa tähän jännäämiseen, et se plussa voi todellakin näkyä jopa kolme (!) viikkoa myöhässä vasta ja aina se ei tuu heti edes veritesteissä. :O Ompa tää naisen kroppa omituinen!

Muoks: Alexandra89 , hienosti samaan aikaan kirjoitettiin viestiä ja päiviteltiin naisen kroppaa kumpikin ;) Tuli pieni pyrskähdys ku luin sitten äsken julkaistuani oman kirjoitukseni sun kirjoitusta.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Heilanga:Kyllähän täällä on hätähousu jo negoja testaillu :D Perhanan ebay ku myyvät niin halvalla kasapäin noita testejä :LOL: Täällä ei oikein oo mitään tuntemuksia, paitsi mahassa on ollu jotain ihme nippailuja eilisestä asti... Tosin uskottelen itselleni että kuitenki jotkut menkat tulossa tai jotain muuta yhtä vastenmielistä :p Hitsi ku en muista edellisestä plussauksesta yhtään,että oliko mulla jotain oireita silloin ku tein sen haamutestin...en muista oliko ees tissit kipeät :confused:
 
LilyAlice halaus sinulle :hug: Elä nyt vielä kroppaasi syyttele, nuo saamarin kemialliset on niin harmittavan yleisiä :( Kyllä se vielä tarraa kunnolla kiinni! Parempaa mieltä ja onnea tähän kiertoon :)

Taranalle ja Futuremomille myös pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Itellä on nyt dpo 6, ja tuntuu jo, et hypin kohta seinille! Tää odotus tuntuu niin pitkältä... Aattelen vaan koko ajan, että miten tässä kierrossa käy. No, enää ois kaheksan päivää menkkojen alkuun, ja jos niitä ei näy niin saa alkaa testaileen. Sormet ja varpaat ristissä! Tuntemuksiahan tietenkin on taas tosi vakuuttavia :LOL:

Kovasti tsemppiä muille piinailijoille! Piän teille kaikille peukkuja :)
 
LilyAlice :hug: Pää pystyyn ja kohti uusia tuulia :heart:

lauriska, helena ,mopsukka ja kaikki muutkin piinailijat! mä pidän peukkuja ja toivon teille niiiiiin paljon plussaa! :heart: miss_piggy mulla on sormet ja varpaat ristissä, että olis heti tärpänny!

(.) kp 8, ovista on turha odotella ainakaan viikkoon. Tässä kierrossa ajattelin tikuttaa erittäin aktiivisesti tota ovista jos vaikka vihdoin ja viimein siinä onnistuisin :LOL: kahdenviikon päästä lähen ulkomaille, toivotaan et ovis on ennen sitä ettei tarvi lähteä reissuun ovistikkujen kans :LOL:
 
Jaahans tytöt, taitaa olla mun kierto sitten kuukautisia vaille valmis. :/ dpo.11 ja testeissä vaan jotain mun omia kuvitelmia. Masentavaa ja samalla musertavaa. Kaksi kiertoa ja sitten jätämme vauvatouhut hetkeksi taakse. Syksyllä jos lähdemme uudelleen yrittään, aloitamme sen lääkäri käynnillä. Takana kohta kaksi vuotta eikä tulosta. Aika mennä tutkimuksiin.
Miss piggy minkä merkkisiä ne sun testit on? Onko herkkiäkin. :)
++++++++++++ kaikille! Nauttikaahan ihanasta vk-lopusta ihanaiset. :)
 
miss_piggy
Heilanga: Mulla on one stepin testejä, sitten on planning familyn ja just tuli postista kolme jotain kotitestin r-testiä mitkä sain kun ilmoittauduin johonkin testiryhmään :)
Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, saattaa se plussa vieläkin pärähtää ;) Vitsi on kyllä niin turhauttavaa jos sitä plussaa ei tuukkaan... Ei saa kyllä liikoja edes toivoa ettei sitte pety taas ihan kauheasti.
 
Moikka!

Eli nyt on varmaan mulla se dpo6, kp 21. Ei mitään oireita. Muuta kuin väsymystä. Ja siis ärsyyntymistä, kuudes päivä töitä. Enää viikko tai vähän yli h-hetkeen.

Memmo mäkin päätin tässä kuussa testaa ovista oikein urakalla, kävikin niin hyvin että sain sen selvästy testeihin ekan kerran kunnolla! Kannattaa testata 2 kertaa päivässä, ennen tein sen kerran päivässä ja se ei todellakaan kertonut mitään. saatto olla liian haalee eli nega aluks ja seuraavaks jo täysin tyhjä liuska, jännää kun näki ovuloivansa niin heti toivo et tärppi kävis just nyt:p
 
Menkat alkoi viime yönä :/ eli mun kierto näyttäis olevan nyt sitten 37 päivää :S Ei v*ttu morjens :headwall: Juteltiin tossa miekkosen kanssa et meillähän oli kaks kuukautta tavallaan noissa meidän yrityskierroissa sellaisia välikiertoja, jolloin jäi nää yrityspupuilut (kauhee sana!!!) välistä.. Eli mun yk:sta voikin vissiin ottaa pari pois.. Eli nyt vaihtuiskin vasta yk7 ...
Pakko avautuu myös toisesta asiasta: eräs kaverini ilmoitti juuri odottavansa vauvaa... ja sepä olikin vahinko, että näin pääs käymään. Tämä oli juuri eronnut siitä miehestä, jonka vauva siellä mahassa kasvaa.. Ja hän siis aikoo pitää vauvan. Olen periaattees onnellinen hänen puolestaan mut toisaalta just tällä hetkel mun tekis mieli huutaa suoraa huutoa! Ihan kamalaa, en kestä olla näin katkera bitch, varsinkin ku kyseessä on erittäin ihana ihminen mut nää tunteet on nyt niin ristiriidassa.
Puuh, kiitos taas tästä pinosta tyypit... Tää on henkireikä mulle :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Mary Ann Koita jaksaa! Tiedän kanssa kuinka P****A on kun joku tulee kertoon! Oon vaan koittanu niellä kaiken ja yrittää olla onnellinen niitten puolesta! Alkuun se on hankalaa, mutta sitten kun vaan kohtaa ne ihmiset, vetää hartiat taakse ja nostaa leuan ylös, voi nähdä jotain ihanaakin tulevaisuudessa.
Älä vaan tee sitä virhettä, että yksin jäisit. Älä hylkää ystäviäs, vaikka kuinka tekis kipeetä, koska kyllä sut tullaan viellä palkitteen! Aivan varmasti!
Ehkä pikemmin, kun kuvittelitkaan... Mä ainakin pidän sormet ja varpaat ristissä teille ens kiertoon. :hug:
 

Yhteistyössä