*Esikoista yrittämään 2013!*

Mä taas olen aina ajatellut ,että olen lähempänä kolmeakymmentä, ennen kuin alan lapsia tekemään ja nyt näyttäisi ,että omalla kohdalla tämä ajatus pitäisi paikkansa.

Oma äitini sai minut, kun oli 24-vuotias. Olen siis perheen esikoinen. Myös 4 vuotta nuorempi sisareni sai oman esikoisensa viime syksynä ja hänkin oli muutama kuukausi ennen synnytystä täyttänyt 24 vuotta. Itse en olisi vielä voinut kuvitellakaan 24 vuotiaana alkavani lasten tekoon. Ensinnäkin olin seurustellut vasta vuoden poikaystäväni kanssa, aloitin opiskelut vasta tuon ikäisenä ja muutin toiseen kaupunkiin miehen kanssa yhteen. Olin myös mieletäni jotenkin vielä niin lapsellinen ,että halusin mennä ja tulla miten haluan ja olla vapaa. En vain kerta kaikkiaan ollut valmis.

Nyt muutama vuosi myöhemmin, täytän nyt kesän lopussa 29 vuotta. Valmistun tulevana keväänä opinnoistani, rakennamme avomieheni( se sama mies jonka kanssa muutin yhteen toiselle paikkakunnalle) kanssa omakotitaloa, elämää on eletty, on matkusteltu ja harrastettu yhdessä, joten ei pitäisi ainakaan jäädä harmittamaan elämättä jäänyt nuoruus. Nyt on juuri sopiva aika minun alkaa ajattelemaan perheenperustamista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Future Mum
Heipä taas pitkästä aikaa!

Vihdoin sain aikaiseksi kirjoiteltua, näin munajuhlan kunniaksi! :)
Aluksi, Na-dene paljon onnea plussasta! Ihan mahtavaa, nyt jos alkaisi oikein kunnolla plussia tuulemaan tännekin päin! =)

miss_piggy, kyselit viimeksi kilpirauhas-arvojen testaamista. Kävin gynellä viime viikolla ja hän ehdotti kilppari-arvojen mittaamista. Itse asiassa tuloskin tuli jo ja kaikki oli kunnossa. Eli ilmeisesti noi mun kiertojen pituuksien vaihtelu on "normaalia".. Nyt se alkaa tasoittumaan n.31 päivään. Muutenkin gyne oli sitä mieltä että kiiruhdetaan, koska yritystä "vasta" vuosi takana ja yksi raskaus kuitenkin koettu sinä aikana..
Eli käski jatkaa yrittämistä vielä kesän yli ja jos mitään ei tapahdu niin sitten simpat testaukseen ja sitten lähetettä eteenpäin julkiselle jatkotutkimuksiin. Sanoi muuten myös että juuri oli munarakkula puhkeamassa ja muutenkin näytti otolliselta kohdun limakalvo hedelmöittymiselle, eli kotiläksyksi paaaaljon seksiä. Ja mehän ukon kanssa toteltiin. :) :) Nyt siis dpo 4 ja jännäpäivät alkaa! Iik! Tosin toiveet eivät kovin korkealla oo, jotenkin tässä vuoden aikana on tottunut pettymyksiin ja oppinut että kaikenmaailman oireet on aina turhia..

Meidän yrittämisestä tietää aika monet, johtuen tuosta koetusta raskaudesta ja keskenmenosta.. Paineet kasvaa kun ihmiset odottaa ja ihmettelee miksei uutta raskautta kuulu kun kerran ollaan jo oltu..Toisethan raskautuu samantien keskenmenon jälkeen ja toisilla voi viedä paljonkin aikaa vaikka kaikki olisi kunnossa. Me taidetaan kuulua tuohon jälkimmäiseen ryhmään. :(
Yllättävän paljon muuten meidänkin lähipiirissä on pareilla ollut vaikeuksia raskautua ym. On tuulimuna-raskauksia, pitkää yrittämistä vaikka lapsia jo aiemmin ym. Eli emme ole yksin! Lohduttavaa!
 
*Stiina kohtalontoveri! Mäki sain vihdoin ja viimein reseptin clomeille. Eilen folliultra ja eihän siellä mitään ollut tapahtunu. Alotan tulevasta kierrosta siis clomit ja sitte taas ultraan. Ja mulle tehtiin eilen ihan yllärinä aukiolotutkimus. Kysy että koska ei oo ovulaatiota ni tehäänkö tutkinus samalla. Ja voin sanoa että kyllä sattu!! Kohdun suun avaaminen ja ku katetrilla mentiin kohdunkaulaa pitkin. Sen verran otti kipeetä että joutu puuduttaa. Mut hyviä uutisia on että tuubat oli auki ja limakalvo hyvä! JEE :D lääkäri sano että mulla on hyvä tilanne että ei oo mitään syytä miksen ovuois joka kk niin sitä on "helppo"hoitaa. Oon nyt niin hyvillä mielin :)
 
miss_piggy
Furure mum:Kuulosta ihan samalta tuo teidän tilanne ku mulla, mullehan yksityinen gyne ehdotteli vielä puolen vuoden yritystä ja sitten vasta tutkimuksiin, mutta polilla hoitaja oli vähän eri mieltä, ja laittoi mulle ajan lapsettomuuslääkärille ja sinne olis ensikäynti jo 30.4 :) Tuli just eilen kotiin kaikenlaisia kyselylomakkeita, ja miehenkin pitää täyttää joku esitietolomake.
Itelläni on nuoresta asti ollu epäsäännöllinen kierto, menkat alkoi ku olin 14, ja kierrot on siitä asti ollu aina jotain tyyliin 35-48 päivää, ellei enemmänkin.
Mullakin on lähipiirissä sellasia, kenelle raskaus ei oo ollu itsestään selvyys, eli kaksi mun serkkua isänpuolelta (sisarukset) on kärsiny kans epäsäännöllisestä kierrosta ja kummallaki ollu terolutit, molemmat kyllä raskautui sitten ja synnytti terveet lapset...Mullakin kun oli tuo keskenmeno, niin sain sitte sen jälkeen tietää, että taas äidin puolelta on yhdellä serkulla ollut km ennen kuin sai kaksi tervettä lasta, ja toisen serkun avovaimolla oli myös ollut heidän kahden lapsensa välissä yksi keskenmeno.

Täällä odotellaan edelleen menkkoja alkavaksi...Nyt on terolutiton päivä nro 5, eikä vieläkään oo vuoto alkanu. Välillä tulee semmosta rusehtavaa että meinais alkaa, mutta sitte ei kumminkaan :( Keskenmeno kyllä totaalisesti lyöny hormonitoiminnan sekasin..Laihdutusprojektia täällä jatkellaan kuitenki, ja eipä tässä muu auta ku ootella vaan sitä vuotoa, ennen on hankala päästä uuteen yritykseen, eli myöskään mun kohdalla se ei pätenyt, että heti kkm:n jälkeen olis helppo raskautua, en ole edes ovista saanu bongattua tuon lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen.
 
Mä oon ollut tänään hyvin tunteellisella päällä. Itkin koko illan. Sen laukaisi monta asiaa... mutta kysymys on siitä, että oon niin väsynyt tähän yrittämiseen ja odottamiseen ja pettymyksiin. Musta tuntuu et en saa lasta koska en sitä ansaitse. Näin exän kirjoittaman viestin sen uudelle naiselle missä se julisti rakkauttaan sille, tuntu niin pahalta koska erottiin vast vähän aikaa sit ja se on tuntenut sen naisen 2kk. Mä vaan mietin miten se paskiainen on ansainnut onnen mut mä en ?

Mäkin haluan olla onnellinen ja oma itteni... tää on vaan usein niin raskasta. Elämä on.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon ollut tänään hyvin tunteellisella päällä. Itkin koko illan. Sen laukaisi monta asiaa... mutta kysymys on siitä, että oon niin väsynyt tähän yrittämiseen ja odottamiseen ja pettymyksiin. Musta tuntuu et en saa lasta koska en sitä ansaitse. Näin exän kirjoittaman viestin sen uudelle naiselle missä se julisti rakkauttaan sille, tuntu niin pahalta koska erottiin vast vähän aikaa sit ja se on tuntenut sen naisen 2kk. Mä vaan mietin miten se paskiainen on ansainnut onnen mut mä en ?

Mäkin haluan olla onnellinen ja oma itteni... tää on vaan usein niin raskasta. Elämä on.
Älä Helena2013 jää itkemään sen paskaisen takia. Sulla on hyvä mies nyt, joka susta välittää. Sä tiedät mimmonen se ex on ja voi sitä naista joka hänet saa vaivoikseen kontolleen ;)

Monen elämä saattaa ulospäin näyttää onnelliselta, mutta tiedän muutamia, jotka pitävät kulissit pystyssä, vaikka oikeesti heillä menee tosi huonosti. Ulkopuolisena on vaikea arvioida toisten onnea.

Musta tärkeämpää on se, että keskittyy siihen, mikä nyt tällä hetkellä on hyvää omassa elämässä. TOki ymmärrän mille sinusta tuntuu. Olen itsekin 2 vuotta stressannut hedelmällisyys ja endometrioosi epäilyjen kanssa, joka edelleen on vain epäilys. Mitään diagnoosia en ole vielä saanut, vaikka kipuja on ollut jo yli 2 vuotta ja erilaisia tutkimuksia kuitenkin tehty. Silti kivuilleni ei löydy syytä. valmistumiseni on lykkääntynyt tämän kipurumban ja sitä seuranneen burnoutin takia. On mullakin päiviä, kun tuntuu ,että mikään ei tunnu miltään, mutta olen oppinut nauttimaan sitten niistä elämän pienistä ilon asioista ja niitähän on paljon!
 
Viimeksi muokattu:
Tohon keskusteluun, et minkä ikäseenä on halunnu lapsia, niin, itse oon halunnu lapsia ihan pienestä pitäen, ja jo teinistä lähtien on ollu olo, et jos sattuu tulemaan niin saa tulla! Siis jos sattuu ns " vahinko". Salaa halunnu silti aina lasta. Haluaisin monta lasta, oikean suurperheen, ja siksi ajattelin et alle 30 pitäisi olla jo parikin lasta. Saa nähdä saanko sitä yhtäkään.

taran Mulla ei kyl aukkari käyny kipeetä yhtään, tietenki siinä yhdes kohdin kun gyne varoittikin et nyt voi nippasta kun katetri käy kohdun pohjassa. Muutoin ei miltään tuntunut , tosi yksilöllistä varmaan siis.

Voi kun tulis äkkiä se meidänkin poliaika, saatas vastaukset simpoista ja mun verikokeista. Ja jos sais vaikka clomit tms jotku! Nähny taas monta yötä unia, että oon raskaana, joko ihan vauvasta nään unta tai toistuvasti että teen positiivisen raskaustestin. Mutta tietenkin, tän aamun testi oli nega, kuinkas muutenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: tarana
Kiitos Paloma, tänään on parempi päivä ja tiedän kyllä että monilla on kulissit... varmaan jotenkin koen tän epäonnistumisen kaks kertaa pahempana koska just tää nimenomainen exä sano joskus, että en ansaitse lasta ja toivoo etten sellasta koskaan saa.. mut yritän keskittyy parempii asioihin kuin tollaseen inhottavaan tyyppiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene
Helena2013 Todella tökeröä käytöstä exältäsi sanoa, ettet sä ansaitse lasta.. Onneksi et ole moisen sian kanssa enää yhdessä... Tuli mieleen oma ensimmäinen ihmissuhde, jossa sain kokoajan kuulla olevani huono.. Tietenkin huonon itsetunnon takia mä uskoin kaikki syytökset ja luulin, etten sais parempaa. Huonoina päivinä sitä ajattelee ja synkistelee mut toisaalta kun ne huonot päivät jaksaa kestää, niin huomaa sitten parempina miten hyvin asiat ovatkaan! Itse ainaki annan itselleni nykyisin mahdollisuuden rypeä välillä todella syvällä, kun tiedän, ettei se ole ikuinen tunne. Kun vain muistaisi sitten olla kaatamatta sitä sontaa miehensä niskaan.. mitä valitettavasti välillä teen (onneksi huomaan sen ja pyrin muuttamaan toimintatapaani).
Menipäs kovin syvälliseksi :) Mulla ei jostain syystä näy kunnolla noi tekstin muokkaamisjutut. Se on taas välillä semmoinen päivä tällä sivustolla (tai sit tää selain sekoilee?)
Jos nyt oikein lasken (meillä oli väittelyä miehen kanssa tästä asiasta ;D), niin oon kiertopäivällä 23 ja jo maanantaista asti ollu kaikennäköistä oloa... En jaksais odottaa, tekis mieli tehdä testi nyt kun mieskin lähti reissuun... On kyllä ahkerasti (meidän mittapuulla) pupuiltu, et mahdollisuudet vois ollakin mut... En uskalla tehdä sitä, kun pelkään taas pettymystä. Kai mä vaan ootan niitä kuukautisia. Kaverikin kyseli et oonko raskaana ku en eilen ottanu siideriä vastaan.. Sanoin vaan etten tiedä.. Voi tätä piinailua :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Evangelina itsekin uneksinu raskaanaolosta/keskenmenosta/vauvan kanssa elämisestä... Muistan jonkun unen, missä olin äiti. En osannut jostain syystä yhtään olla sen vauvan kanssa, en siis tunnistanu sitä omakseni... tais jossain välissä myös muuttua se vauva siinä unessä kissaksikin.
Tuli juteltua tuosta aiheesta vasta vähän aikaa sitten miehen kanssa, että en mä todellakaan kuvittele, et vaikka musta tuntuu et mä oon valmis äidiksi, että elämä ois yhtä onnea ja auvoa. Kyllä äidillä pitää olla oikeus myös olla väsynyt ja surullinen, ei aina vaan jaksa! Onneksi on kuitenkin tukiverkostoa jonkin verran, ettei ihan yksin jää jos tarttis apua :)
 
Mut sais nyt sitten siirtää sinne plussanneisiin :) Tein tänä aamuna digin, joka näytti näin



Mä lopetan nyt testailun ja siirryn kokonaan tonne odottajien puolelle. Käyn kyllä kurkkimassa välillä mitä teille kuuluu tänne. Toivottavasti tulette nopeasti perässä, entuudestaan vähän tutumpien kanssa olis kivempi jännätä sielläkin. :)

Suuren suuret plussa puhurit kaikille. :heart: Keväisin luonto herää eloon, jospa syntyisi uutta elämää runsain mitoin täälläkin :heart:

Tsemppiä kaikki Ihanaiset!
 
Viimeksi muokattu:
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Mmaria211809/2011
Evangelina271810/2011
Nea86 2601/2012
tarana251303/2012
*Stiina241203/2012
miss_piggy31902/2012
Future Mum31805/2012
Mary Ann29808/2012
Minttu-Lilja27809/2012
jjennaa- 218
haaveuni 2707/2012
LilyAlice33708/2012
mamiksi 217
Memmo25608/2012
Lauriska27609/2012
Milya 21610/2012
ralliruutu2310/2012
Alexandra89 23401/2013
kukkurukuu 23308/2012
pikkupingviini 29312/2012
pienitiikeri 26312/2012
Heilanga30301/2013
annab31301/2013
Helena201328302/2013
pippuri85 283
annsuli233
Paloma84 282
Neyski2001/2013
Laruu20101/2013
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Tiivis27103/2013
Mopsukka21103/2013
Yksinkaksin251



Plussanneet:
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Alexandra89
 
ihanaa nadene :) ja kiitos mary ann <3:heart:

Mä tuun kirjottelee sitten kun olo on parempi. Käytiin koiran kans pitkäl lenkillä ja olo parani, päätin kipasta nopeesti autossa ja onnistuin mälläämään mun auton jääkökkäreeseen joka raapas maalit mukanaan, mun epäonni jatkuu ja fiilis on taas ihan maassa..

mä en jaksa et tos autos on koko ajan jotain korjattavaa, viimesen puolen vuoden aikana oon upottanu siihen 3500. ja nyt taas omaa tyhmyyttäni...
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene
Ihanaa, onnea Na-dene nyt vielä kerran !! Todellakin puhureita tänne odotellaan :) Toivottavasti ne sieltä sun puolelta jatkais puhaltamista koko meidän ketjulaisten keskuudessa!
Future Mum, kivaa "nähdä" suakin :) Ja mukavaa kuulla, että sieltä tutkimuksista tuli hyviä tuloksia. Seksi on aina mukava kotiläksy ;)
Seksistä puheenollen, täytyy jakaa yksi ajatus. Kun alussa mul ja mun miehel oli tosi vaikeeta seksin suhteen ja meinattiin jo pistää ero vireille kun ei vaan meinannu toimia... Olipa hyvä, että ei erottu! Vaikka edelleenkin on välillä hankaluuksia, niin kyllä nyt tällä hetkellä meillä on tyydyttävä seksielämä :) Tietenkin aina on pientä hiomista ja voisi uudistua mut mä oon nyt onnellinen et ollaan päästy tähän. Helpottaa myös vauvaprojektin onnistumista :) (johon täytyy siis todeta, et mehän ei olla yrittämässä vauvaa, ainakin näin me huijataan toisiamme, koska muuten voi tulla suorituspaineita niissä puuhissa ;)...)
Helena2013, I'm sorry for your car.. :hug:
 
Hei vaan kaikille!
Helena2013 sun exä kuulostaa idiootilta ja luultavasti niinkuin minunkin exä, on narsistinen kakkakasa! Mun exä totes kerran, että jos mä olisin laihempi hän ei jättäis mua koskaan. Minä sitten vielä jatkoin suhdetta. Jos nyt sen sanois, niin käskisin sen kasvattaa isomman vehkeen niin vois saadakin joskus! Kaikkea sitä masentuneena kuuntelee ja kuvittelee vielä toisen olevan oikeassa.

Täällä jatkuu ikuisuudelta tuntuva kierto. Ovista en clearbluen digillä ole vieläkään bongannut. Kp21 meneillään. Liuskat on nyt viikon ollut lähes positiivisia. Ota siitäkin nyt sitten selvää. Jos clearblueta on uskominen niin oon kyl sit käsittänyt ovikseni ihan väärin. Ottaa päähän! Melkein vuosi menty liuskojen perusteella ja nyt se ei sit kuitenkaan pitäis paikkaansa. Pahoittelen nyt kielenkäyttöäni, mutta haistakoon koko ovis pitkän paskan! Noh, jos menis nyt nauttimaan auringosta ja unohtais taas hetkeks koko vauvatouhun.
Hyvää pääsiäistä niin ja munarikasta pääsiäistä kaikille! ;)
 
Kiva kun on piinailukamuja.. :) Mä aion tehdä raskaustestin ens viikon lauantaina kun ois lähtö laivalle sinä päivänä.. Pitäis vaan malttaa olla tekemättä aikaisemmin. Eipä se lauantainakaan vielä välttämättä mitään näytä, kun silloin on kp30/30-38(en tiedä enää mun kierroista paljon ne on)?? Plaah! Sais näyttää jo jo jo! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
miss_piggy
Sori etten nyt jaksa oikein kommentoida kenellekään, mutta mulla on terolutiton päivä nro 7 nyt menossa, eikä menkat oo tullu vieläkään. Ruskeaa tuhruttelua on ollu melkein joka päivä, mutta se ei oo muuttunu missään vaiheessa kuukautisvuodoksi. Nyt on kierto kkm:n jälkeen jo reilusti yli 30 päivää...
 
MOI MURUT! Ollaan lomailtu viikko pohjoisessa, ja selailin teidän juttuja justiinsa - ONNEA VIELÄ NA-DENE:heart::heart: me täältä yritetään uida plussanneisiin sun vanavedessä :D

Mä testailin lomallakin, ja lomarentoutuminen tai vyöhyketerapointi auttoi varmaan siihen että ovis tuli jo kp20, kun viime kierroissa se on venynyt viikkoa pidemmälle. Sain vielä vahvemman plussan PC:n liuskaan mitä ikuna, mii sou häppiiii :) onpas ollut ihana vaan urheilla ja suukotella koiria ja miekkosta takkatulen ääressä :heart: ja tuo aurinko!!! Se on vaan mulle ainakin niin tärkeä, tuntuu että herää talviunesta ja alkaa hymyilyttään :D

Heilanga, kohtalotoverini kiertopäivissä :D, mitä jos ovis tuleekin vielä myöhemmin? Jatka vaan testailua, mullahan oli ovis viimeks tosiaan kp27 ja muistelen että miss_piggy latoi tauluun aika samoja lukemia silloin plussakierrossaan??

Ihanaa pääsiäissunnuntaita kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene
Tervehdys kaikille!

Olen lueskellut ketjun kuulumisia taustalla ja liittyisin mielelläni mukavaan joukkoon. Pitkien pohdintojen ja kevään auringonsäteiden saattelemana päätettiin tässä kuussa antaa mennä loppuun asti ja katsella rauhassa, mitä tuleman pitää.

Vaikka ulospäin koettaa vaikuttaa asian suhteen rennolta, silti tunnistan itsessäni hörhöilevän vauvakuumeilijan, kun jännäpäivät ovat tässä iskeneet eteen. On kuitenkin onnellinen olo pelkästään siitä, että vauvalle on nyt annettu lupa tulla ja tämä raskautumisen odottaminenkin on kutkuttavaa. Toki ainakin vielä nyt, kun kyseessä on yrityskierto nro 1. :D Mammaksin herkkiä r-testitikkuja tilasin odottamaan, hymyllä eteenpäin. :) Minulla todettiin loppuvuodesta PCO, jonka vuoksi olen asennoitunut pitkään odotteluun. Onneksi olen saanut painoa pois jo kymmenen kiloa ja kunto kohenee.

Aurinkoa kaikille!
Tässä vielä perustiedot itsestäni, eli ikä 28, yk 1, yritys aloitettu 3/2013.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Kiitos kaikille tsempeistä ja pääsiäise toivotuksista ja ennen kaikkea plussatuulia, itelläni on menossa vasta kp 8 joten ovis testit odottelee kaapissa vielä ainakin pari päivää, alan mittailee lämpöjä ja tekee testejä joskus vasta kp 12..

Uusile tervetuloa joukkoon, kiva nähdä että oman ikäsiä yrittäjiä on kans tullut joukkoon iloiseen =)

Omista murheistani sen verran, että tää mun entisen miehen uusi nainen otti muhun yhteyttä. Ja siis aluks mä en tiennyt miten suhtautua, päädyin kuitenkin vastaamaan sen viestiin ihan asiallisesti.. ja sit ennen kuin tajusinkaan mulle tulee puhelu tuntemattomasta ja luulin hetken et se on ehkä mun exä mut siellä toisessa päässä olikin tää se uus nainen. Hetken mietin et mitä ihmettä mä nyt teen, okei mulla ja exällä on edelleen viestittelyä ja vihaa toisiamme kohtaan mutta se ei millään tavalla kuulu tai liity sen uuteen naiseen.

Silti päädyin kuuntelemaan sen liirun laarun juttuja ja ne tänäänki yritti soitella ... en vastannut koska en tiennyt kumpi siellä olisi. Mielelläni puhuisin exäni kanssa koska meillä on vielä muutama epäselvä asia... mutta en sen uuden naisen kanssa. Jotenkin tuntuu kummalliselta et sen uus nainen yrittä jotenkin uskotella mulle, että ne on sielunkumppaneita ja todella rakastuneita. Jos ne olisi, niin ei sen tarvitsis sitä mulle sanoa. Jotain outoa on siis tekeillä?
 
Heipä hei pitkästä aikaa!

Ensinnäkin hulluna onnea Na-denelle[\B] plussasta! Huippu homma!

Itse oon viettänyt nyt hiljaiseloa ja yrittänyt saada tämän vauva-asian pois mielestä, nyt kun mitään erikoista ei ole ollut meneillään. Yritykseksihän tuo on jäänyt :/ vakaista aikomuksistani huolimatta oon käyny täällä aina kurkkimassa, ja jopa harrastanut tuota odotusketjujen lukemista, mikä on kyllä vihoviimeistä :headwall: Päätinpä tulla taas keskusteluun kun kerta ajatukset aiheessa kuitenkin pyörii! Suhtautumiseni raskautumiseeni on tällä hetkellä aika pessimistisvoittoista, motto taitaa olla, että pessimisti ei pety :) mut silti se toivo perkele aina nostaa päätään :D sori, ku oon näin nega :D

Oma kierto on niinkin jännässä vaiheessa, että ovis alkaa olla käsillä muutaman päivän päästä. En oo nyt tikutellu, vaan roiskitaan jotain sinne päin. Eiköhän se semmosella joka toinen päivä -tahdilla tartu kiinni, jos on tarttuakseen. (Huomaatteko, kuinka havittelen rentoa otetta tähän touhuun :))

LilyAlice, onnea kunnon ovisplussasta! Oispa tämä nyt se tuottoisa :)

MissPiggylle toivon menkkoja alkavaksi ja Heilangalle hymynaamaa tikkuun!

Teille, joilla oli jännäpäivät, ainakin Evangelina ja MaryAnn, piän hulluna peukkuja!

Meewi ja muutkin uudet, tervetuloa!
 
miss_piggy
Helena:Sinuna irrottautuisin koko eksästä, ei enää yhteydenottoja, älä vastaa viesteihin tai puhelimiin. Sullahan on uusi elämä ja uusi mies. Kokemuksesta vaan tiedän että tommonen vaan repii rikki jos jää vanhoihin roikkumaan. Tehkööt sen uuden akkansa kanssa mitä haluaa ja vakuutelkoot rakkauttaan, omapa on asiansa, jos pitää koittaa jotenkin nostaa itteensä jollekin korokkeelle.
Ite en eksien kans halua olla missään tekemisissä ja piste. Ovat valintansa tehneet ja ottaneet suurinpiirtein heti uudet tilalle, ja nää on sitte kihlattu ja pantu paksuks. Itsesyytökset oli mulla aikoinaan kauheat ja mietin että mikä mussa on vikana ku minä en kelpaa kellekään, mutta oon tajunnu, että turha itteensä syytellä jos sen toisen päässä on vikaa. Omapa on ollu tappionsa, nyt elän tätä elämää ja tämän ihmisen kanssa.
 
Komppaan miss-piggya tässä exä asiassa. On aina hyvä muistaa, että siihen on aina hyvä syy miksi exät on exiä. Ite teen aina selväksi exille ,että kun ero tulee, niin mulle on sit on turha soitella perään. Kun kerran eroprosessin pyörä lähtee pyörimään liikkeelle, niin se pyörii loppuun saakka. Exien kanssa en oo ollu tekemisissä, mitä nyt kaupungilla moikannut jos ovat saattaneet tulla vastaan mut that's it. On helpompaa jättää entinen elämä taakseen ja rakentaa uutta eheämpää elämää. Helena, mä en kyl enää vastailis sille naiselle. Sä et ole mikään sen terapeutti. Molemmat on kuitenkin aikuisia ihmisiä, joten selvittäkööt omat asiansa. Mitä siihen vielä sua mukaan vetämään? Mutta joo,mullekkin tulee sellainen olo, et ei siellä kyllä kaikki ole kunnossa, jos sulle pitää soitella.

Täällä kp 9 ja menkkakivut jatkuu. Tästä kierrosta on varmaan turha odottaa plussaa, kun mies joutuu häippäsemään työmatkalle ovulaation aikoihin. Muille toivottelen erittäin plussarikasta huhtikuuta! :heart:
 

Yhteistyössä