LilyAlice, eikös ne oo monet lapset saanu alkunsa juurikin tuommosilla rentouttavilla lomilla =) Tämmösiä juttuja oon ainakin kuullu aika monia. Mun pikkusiskokin on kuulemma ruotsin-tuliainen
Eli nyt peukut pystyyn! Tuo vyöhyketerapia kuulostaa kyllä mielenkiintoselta, myös ihan stressin lievityksen kannaltakin. Voispa melkein itsekin harkita semmosta. Jos tässä kuitenkin pari kiertoa oottelis, niin kesälomalla vois uhrata aikaa moiselle.
Lähtispä nuo
Evangelinan haamut nyt kunnolla vahvistuun! Jotain hormoniahan siellä täytyy olla jos kuitenkin oot plussia ja haamuja saanu.
Inhottavalta kuulostaa nuo
Miss Piggyn ja Memmon menkkojen odotukset! Toivottavasti saisitte ne kunnon lääkkeet nyt ja homman taas toimimaan :hug:
Helena2013, hyvä päätös tuo omaan elämään keskittyminen! Antaa eksän hämmentää omaa elämäänsä, sun on parempi jättää se taaksepäin!
Kyllä tää kevät selvästi vaikuttaa mielialoihin positiivisesti! Eilen mulla oli jopa oikein seesteisiä ja luottavaisia ajatuksia tästä vauvansaamisesta. Että kyllä se meille vielä joku päivä tulee ja sitä jaksaa vaan kärsivällisesti ootella
Tommoset päivät on kyllä kivoja, sillä sitten on niitä millon-se-tärppää-mitä-jos-se-ei-onnistukaan -päiviäkin. Yhdessä artikkelissa kerrottiin, että valon määrä vaikuttaa positiivisesti raskautumiseen, joten jospa niitä plussia alkas nyt ropiseen, kun aurinko paistaa
Tosin se valon vaikutus ei ihmisillä ollut niin kovin suuri, mut ainakin mieli muuttuu kevyemmäksi!