*Esikoista yrittämään 2013!*

Helena2013 Miksi vielä viestittelet exälle? Onko ne asiat jotka on jäänyt sanomatta/hoitamatta sellaisia jotka vielä vaikuttaisi teidän väleihin? Mitä sun nykyinen on tästä mieltä? Itse on kyl tykkäis jos mieheni tekstailis entiselle...En halua tuomita, mutta ihmettelen kyllä. Unohda mennyt ja keskity tulevaan. :)
Meewi Tervetuloa joukkoon ja onnea painonpudotuksesta! Auttaa kyllä paljon siihen pco:n kanssa taisteluun.
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Evangelina mitäs kuuluu? Onko haamulaisia?? :heart: Mary Annille kanssa tsempit piinapäiviin, oot reipas jos jaksat viikonloppuun odottaa :D itellä kanssa piinapäivät aluillaan ja voi että kun tulis toivottu tulos! Lapin tuliainen :heart: sain ainakin loman päättäjäisiksi flunssan itselleni hankittua, onneksi vaan lähinnä nenä tukossa ja viluinen olo. Ja TIETYSTI kunnon höyrypäänä googletin voiko vilustuminen liittyä alkuraskauden oireisiin, ja joo kato kun limakalvot turpoaa ja immuniteetti laskee munasolun kiinnittymistä varten... :stick: :LOL:

miss_piggylle jaksuja menkkaodottelussa, jospa ne olikin nyt vaan hyvin niukat menkat? Toivottavasti kierto tasottuisi pian, onneksi pääsette sinne lääkäriin selvittämään asioita :heart:

Helenalle tsemppiä, älä turhaan stressaa itteäs menneellä, exää ja ikäviä asioita on sitä vaikeampi unohtaa, jos pidät vielä yhteyttä, anna olla niin aika hoitaa loput :heart: välillä sitä uppoaa omiin murheisiin, mutta ei siellä kannata pitkään loikoilla, on meillä kaikilla asiat kuitenkin aika ihanasti kun on rakkautta ja katto pään päällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Mulla ja exällä on koira josta me ei päästä yhteisymmärrykseen. Mä olen sanonut sille että se saa tavata koiraa millon haluu mutta se vaatii koiraa itelleen ja koska mä olen maksanut koiran ja sen virallinen omistaja... Joten sen uusi nainen otti yhteyttä tiedustellakseen annanko koiran heille. Sanoin että tää asia on loppuun käsitelty, sit kas kummaa se alko puhumaan mulle niitten suhteestaan ja uhkailee mua lakimiehellä yms. Sanoin että ei kiinnosta. Sit ne alko lässyttää että miks en jätä heitä rauhaan . Olin silleen et hetkinen kuka alko viestittelee ja soittelee mulle? Se sit alko vasn vittuilee.. Mä en haikaile mun exän perään, se kysy et voinko mä antaa anteeks sen et se kohteli mua väärin ja petti. Sanoin että en anna sulle koskaan anteeks ja jätä mut rauhaan mulla on oma elämä. Sit toivotin sille naiselle onnea miehen kans joka vetää steroideja! Se nainen oli vaan että mitä sä tarkotat? Emmä tiiä ei olis koskaa pitäny puhua niille! Ne ehdotti kolmin keskistä tapaamista koira asian tiimoilta .. Sanoin että ei. Silti jatkoivat soittelua.. Iso soppa.

Puhelimella vaikea selittää koko juttua mut joo en ole enää tekemisis niitten kans.
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Mmaria211809/2011
Evangelina271810/2011
Nea86 2601/2012
tarana251303/2012
*Stiina241203/2012
miss_piggy31902/2012
Future Mum31805/2012
Mary Ann29808/2012
Minttu-Lilja27809/2012
jjennaa- 218
haaveuni 2707/2012
LilyAlice33708/2012
mamiksi 217
Memmo25608/2012
Lauriska27609/2012
Milya 21610/2012
ralliruutu2310/2012
Alexandra89 23401/2013
kukkurukuu 23308/2012
pikkupingviini 29312/2012
pienitiikeri 26312/2012
Heilanga30301/2013
annab31301/2013
Helena201328302/2013
pippuri85 283
annsuli233
Paloma84 282
Neyski2001/2013
Laruu20101/2013
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Tiivis27103/2013
Mopsukka21103/2013
Meewi28103/2013
Yksinkaksin251



Plussanneet:
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Alexandra89
 
Täällä tapahtuu kummia. Aamulla tein ihan piruuttani raskaustestin, kun menkat on ollut ihan omituiset (vain kaksi kunnon vuotopäivää ja kp4 enää olematonta tiputtelua) ja nännipihojen näpyt ovat edelleen tallella. Sain testiin hyvin hailakan viivan, joka ilmestyi lähes välittömästi tikkuun kustuani!? Piti oikein käydä mies kutsumassa paikalle, kun ajattelin vain olevani vielä niin unenpöpperössä, että näen omiani. Mies ei nähnyt viivaa selvästi, mutta totesi siinä ehkä olevan jotain. Aina aiemmin olen nähnyt vain puhtaan valkoista, enkä edes pienintäkään viivan alkua raskaustesteissä. Pakko oli ottaa kameralla kuva testistä, että voin sitten töiden jälkeen tarkistaa, olenko mennyt lopullisesti sekaisin. En kyllä uskalla toivoa yhtään mitään ennen kuin saan selkeän tuloksen testiin...

Ai niin, mua kosittiin eilen ja nyt ollaan sitten kihloissa. :) Enpä olisi hurjimmissa kuvitelmissanikaan odottanut kosintaa ainakaan vielä muutamaan vuoteen. Ex-rouvaansahan muru ei koskaan edes kosinut... Ei ihan meinannut mennä aprillipäivänä läpi meikäläiselle, ja muru-raukka luuli jo kyyneleet silmissä saavansa pakit, kun vasta uskoin hänen olevan oikeasti tosissaan. :heart: Voi vitsi, musta tulee VAIMO!!! :p

Helena: Koira on sinun nimissäsi, eli voit vallan mainiosti jättää tuollaiset omaan arvoonsa ja olla yksinkertaisesti vastaamatta enää yhteenkään puheluun tai viestiin. Turha niiden on lakimiehiin rahaansa laittaa koiran takia, joka on virallisesti sun. :D
 
miss_piggy
Taidan varata ajan vyöhyketerapiaan, ei oo menkkoja näkyny.

Eilen oli samanlaisia oireita ku ennen keskenmenoa ku plussasin, närästystä ja mahatuntemuksia. R-testit silti negaa. Tosin oon ne tehny päivällä, enkä aamupissasta mutta en oikein usko että ois tärppi käyny ku en oo ovistakaan tuntenu keskenmenon jälkeen..
 
alexandra89 Ohho onnea onnea! Millon on häät? Ja millon aattelit tehä uuden testin? Jännää!

LilyAlice voi kun tietäski mitä ajatella! vuorotellen nega, plussa, nega, haamu, nega.... riippuen millä testille tekee. Voi SONTA en paremmin sano.

Raskausoireita on vaikka muille jakaa, mut onko tuo ihmekkään kun vauvaa haluaisin niinku eniten maailmassa ja pikkuhaamut antaa ihan turhaa toivoo... :| Mut, täytyy kyl ottaa järki käteen, et ei näillä haamuilla kyllä mitään vauvaa kasvatella.... :'( Pitäs alkaa aika haipakkaa jo vahvistua jos jotain oikeesti on. Niin et realistisesti ajatellen, kohta varmaan pyörähtää YK 19 käyntiin, viimestään perjantaina,...
 
miss_piggy kannataisiko antaa omalle kropalle aikaa toipua km:sta? voi kestää hyvinkin aikaa että hormonit tasoittuu ja keho alkaa taas toimia "normaalisti". toisilla se pahatuu jo heti seuraavasta kierrosta mutta jos muutenkin on kierroissa häikkää ne se toipuminen kestää silloin pidempään. Myös tällä tavalla saat suotuisemmat oltavat kohtuun, jotta alkio pääsee taas kiinnittymään. Tiiän, myös mä olisin sun tilanteessa malttamaton mutta...
 
Evangelina: Kiitos onnitteluista! :) Häiden tarkkaa ajankohtaa ei olla vielä mietitty, mutta muru tuossa pohti passinsa menevät kahden vuoden päästä vanhaksi, niin ennen sitä olisi kuulemma hyvä. ;) Ottaa siis mun sukunimen, ja siitä tuli ilmeisesti passin uusiminen mieleen. Kesähäät on oltava ehdottomasti, että mahdollisesti sitten kesällä 2014. Katsotaan nyt ensin, että miten tää vauvaprojekti etenee. Eipä meillä mikään hoppu ole. :) Uuden raskaustestin voisin tehdä vaikka ylihuomenna tai perjantaina... Jännää on kyllä kieltämättä. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: annab
Mulla ja exällä on koira josta me ei päästä yhteisymmärrykseen. Mä olen sanonut sille että se saa tavata koiraa millon haluu mutta se vaatii koiraa itelleen ja koska mä olen maksanut koiran ja sen virallinen omistaja... Joten sen uusi nainen otti yhteyttä tiedustellakseen annanko koiran heille. Sanoin että tää asia on loppuun käsitelty, sit kas kummaa se alko puhumaan mulle niitten suhteestaan ja uhkailee mua lakimiehellä yms. Sanoin että ei kiinnosta. Sit ne alko lässyttää että miks en jätä heitä rauhaan . Olin silleen et hetkinen kuka alko viestittelee ja soittelee mulle? Se sit alko vasn vittuilee.. Mä en haikaile mun exän perään, se kysy et voinko mä antaa anteeks sen et se kohteli mua väärin ja petti. Sanoin että en anna sulle koskaan anteeks ja jätä mut rauhaan mulla on oma elämä. Sit toivotin sille naiselle onnea miehen kans joka vetää steroideja! Se nainen oli vaan että mitä sä tarkotat? Emmä tiiä ei olis koskaa pitäny puhua niille! Ne ehdotti kolmin keskistä tapaamista koira asian tiimoilta .. Sanoin että ei. Silti jatkoivat soittelua.. Iso soppa.

Puhelimella vaikea selittää koko juttua mut joo en ole enää tekemisis niitten kans.
Helena2013: Onko kysessä rotukoira? Jos on niin sullahan pitäs jossain olla siitä koirasta tallessa se kauppasopimus ja siellä mainittu koiran virallinen omistaja. En nyt muista mitä kaikkea siinä kauppasopimuksessa oli. Voit myös todentaa sen ,että oot itse maksanut koirat esmes pankkisiirrosta löytyvillä tiedoilla, kuitilla tai vastaavalla, jotain jolla voit todistaa, että raha jolla koira on maksettu on sulta peräisin. Verkkopankissa ainakin pystyy selailemaan maksutietoja muutama vuosi taaksepäin.
Ketä muita oli maksuhetkellä tai koiranostohetkellä läsnä, voisivatko toimia todistajina?

Musta sä voisit sanoa pettäjä exälles, että koska hän oli se joka teidän "perheen" rikkoi, niin hänellä ei myöskään ole mitään oikeutta koiraan. Tommoset äijät ei ansaitse mitään. Keskittyköön nyt siihen uuteen naiseen ja yrittäkööt pitää sen onnellisena...jos pystyy ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Miss_piggy: täälä kans sama meininki! Kp62 ei menkkoja ja testit negaa! Soitin aamulla gynelle ja kuulemma ihan normaalia keskenmenon jälkeen :( piru ketuttaa kyllä niin lujaa odotella! Sanoi että odottaa kahdet menkat ja soitella uudelleen jos kierrot ei ole tasaantunut! Mulla kun on suvussa tuota lapsettomuutta niin ottivat mut tosissaan jo tässä vaiheessa! Täytyy kyllä sanoa että oon ollu tosi herkällä tuuulella viimeaikoina, toki vaikuttaa myös se että viimekesänä ollu edellinen loma, alkaa olemaan jo niin poikki työstä ja kaikesta muusta ressistä!

Parempaa päivää teille muille! <3
 
miss_piggy
Memmo, ite soittelin sitte tänään tuonne naistentautien polille ja kerroin tilanteen hoitajalle eli sanoin että kun ei terolutit nyt käynnistäneet vuotoa, ja huomenna on jo teroton päivä nro 10, normisti terot mulla käynnistäneet vuodot 2-3 päivän sisällä.
Hoitaja sai sitten ujutettua mulle soittoajan lääkärille huomenna, eli lääkärin pitäis soittaa että mitä mieltä on...Saattaa olla että nuo terot ei oo mulle näin km:n jälkeen tarpeeks tujuja käynnistämään kierrot, eli jotkut primolutit vois olla paikallaan..Ku en uskalla toista satsia terojakaan ottaa ilman lääkärin lupaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Miss_piggy: toivotaan että saat lääkäriltä apua ja pääset uuteen kiertoon mahollisimman pian! Mulla tuli näköjään virhe tohon edelliseen, mulla siis kp 61 :) en päässy muokkaan sitä puhelimella :D mulla on terkkarille aika perjantaina, ja aattelin pyytää kans lääkärille aikaa ettei tarttis odottaa ens kuuhun menkkoja. Lähen kolmen viikon päästä ulkomaille, olis kiva jos edes ennen sitä pääsis uuteen kiertoon.
 
On on rotukoira ja kaikki on minun puoleltani selvää, koira on sirutettukin minulle mut nähtävästi vaikka kuinka hän väittää että "no ihan sama, antaa olla" niin se ei olekaan ihan sama kun vähän väliä kuuluu sieltä päästä taas.. mun mies ei ole moksiskaan tästä koska mä en salaa mitään siltä jne, lähinnä sitä ärsyttää kuin mun exä kehtaa ees mitään viestiä laittaa kaiken sen jälkeen mitä se on mule tehnyt. Joten päätimme, että annetaan sen olla nyt lopullisesti ja keskitytään omaan lapsenteko elämäämme :D

Ei mitään muuta kuin plussatuulia!
 
miss_piggy
miss_piggy kannataisiko antaa omalle kropalle aikaa toipua km:sta? voi kestää hyvinkin aikaa että hormonit tasoittuu ja keho alkaa taas toimia "normaalisti". toisilla se pahatuu jo heti seuraavasta kierrosta mutta jos muutenkin on kierroissa häikkää ne se toipuminen kestää silloin pidempään. Myös tällä tavalla saat suotuisemmat oltavat kohtuun, jotta alkio pääsee taas kiinnittymään. Tiiän, myös mä olisin sun tilanteessa malttamaton mutta...
Olivat naistentautien polilla siis mun kanssa samaa mieltä, että tää nyt ei oo ihan normaalia että terot ei toimi...Jos sais primolutit terojen tilalle, jotka on siis vahvemmat. Terolutien toimintaperiaatehan on siis se, että ne "pakottaa" vuodon alkamaan, ja koska mun kohtu on tyhjäksi todettu ultrassa jo 18.3, niin vuodolle ei pitäisi olla mitään estettä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Na-dene ja tarana
LilyAlice, eikös ne oo monet lapset saanu alkunsa juurikin tuommosilla rentouttavilla lomilla =) Tämmösiä juttuja oon ainakin kuullu aika monia. Mun pikkusiskokin on kuulemma ruotsin-tuliainen :LOL: Eli nyt peukut pystyyn! Tuo vyöhyketerapia kuulostaa kyllä mielenkiintoselta, myös ihan stressin lievityksen kannaltakin. Voispa melkein itsekin harkita semmosta. Jos tässä kuitenkin pari kiertoa oottelis, niin kesälomalla vois uhrata aikaa moiselle.

Lähtispä nuo Evangelinan haamut nyt kunnolla vahvistuun! Jotain hormoniahan siellä täytyy olla jos kuitenkin oot plussia ja haamuja saanu.

Inhottavalta kuulostaa nuo Miss Piggyn ja Memmon menkkojen odotukset! Toivottavasti saisitte ne kunnon lääkkeet nyt ja homman taas toimimaan :hug:

Helena2013, hyvä päätös tuo omaan elämään keskittyminen! Antaa eksän hämmentää omaa elämäänsä, sun on parempi jättää se taaksepäin!

Kyllä tää kevät selvästi vaikuttaa mielialoihin positiivisesti! Eilen mulla oli jopa oikein seesteisiä ja luottavaisia ajatuksia tästä vauvansaamisesta. Että kyllä se meille vielä joku päivä tulee ja sitä jaksaa vaan kärsivällisesti ootella :) Tommoset päivät on kyllä kivoja, sillä sitten on niitä millon-se-tärppää-mitä-jos-se-ei-onnistukaan -päiviäkin. Yhdessä artikkelissa kerrottiin, että valon määrä vaikuttaa positiivisesti raskautumiseen, joten jospa niitä plussia alkas nyt ropiseen, kun aurinko paistaa :D Tosin se valon vaikutus ei ihmisillä ollut niin kovin suuri, mut ainakin mieli muuttuu kevyemmäksi!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Sama tunne! :) Alkaa kevät selkeesti vaikuttamaan meijän vauvakuumeilijoiden mieleen, onneksi positiivisella tavalla. Itteäni kauhistuttaa jos en ole vielä kesälläkään raskaana. Samalla jännittää jos olenkin. Voi tätä tunteiden vuoristorataa. Mulla ei ole mitään taloprojektii tai muutakaan koulusta valmistumista tässä edessä joten vauvalle olisi nyt mahdollisuus tulla heti kun vaan siltä tuntuu :)

mutta elämä ei olekaan aina sitä miltä näyttää, aluksi käytät vuosia siihen että yrität ehkäistä raskaaksi tulemisen ja sitten kun haluat raskaaksi niin et tulekaan. ihan perseestä!
 
ÄÄÄhäää! Halusin päivitellä miun tilannetta täällä! Elikkäs oletettu ovulaatio oli mulla nyt vkloppuna ja nyt on siis kiertopäivä 17/28. Ja en tiedä mitä täällä hourailen, mutta mulla on ollu eilisillasta asti nännit tosi kipeenä, ihan siis kosketus arkana. Voiko olla ovisoireita vai? Lisäks kun peittoa heiluteltiin aika lailla koko viime viikko, niin sunnuntai iltana sain aivan viiiltäviä vatsakramppeja aina ku vaihoin asentoa sohvalla.. HUHU. Alkaa täällä tosissaan miettiä omaa mielenterveyttä jo :D Hehee, mutta pitää nyt ootella vielä pari viikkoo ja seurailla mitä tapahtuu! ÄÄK :D
 
miss_piggy
No lääkäripä oli sitte sitä mieltä, että pitää vaan ootella niitä menkkoja, kerran mulla kumminki on lääkärille aika 30.4, niin viimeistään siellä sitte tutkitaan asiaa jos ei oo siihen mennessä hanat auennu, ja r-testejä tehdä vaan välillä varmistukseks..
 
Mä kihisen raivosta. Mä oon niin vihanen, että voisin huutaa täyttä kurkkua jos en olis töissä.

Tänään olin menossa puhelimellani facebookkiin, mutta jostain syystä se herjas koko ajan. Joten menin sitten läppärilläni, heti kirjauduttuani sisälle tuli minulle Facebookin ylläpidolta varoitus. Siinä kerrottiin, että exäni uusi nainen oli ilmiantanut julkaisemani kuvatekstin koska se oli jollain tavalla loukkaava. Hetken aikaa en tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut. Tän asian piti olla loppuun käsitelty. Mä en ole tehnyt mitään väärää. Siis tarkentaakseni mistä on kysymys, olin julkaissut facebookissa toissapäivänä julkisena kuvan missä on mietelmä liittyen miehiin jotka käyttäytyvät kuin naiset. Face oli ottanut sitten hänen ilmoituksensa tosissaan ja poistanut tämän kuvan. Mä en tiedä mitä mä teen, rikosilmotus ja facebook varoitus eivät toimineet.


Anteeksi tää omanapaisuus mutta mulla nousee savua korvista.

Mä en tiedä miksi ne ei voi lopettaa.
 
Helena, kuulostaa kyl aika sekopäiseltä tuo sun eksän nainen! Sun varmaan kantsis blokata se ja sun eksä sun Facebookista. Sillon ne ei voi enää päästä päivityksiin tai kuviin käsiksi. Ite oon kans joutunu blokkaamaan eksäni, kun se oli menny mun tunnuksilla mun Facebookiin. Seurusteluaikana oli saanu tietää salasanan, enkä minä hölmö tietenkään tajunnu, et se kävisi mun Facebookissa kurkkimassa. Salasanana oli vielä fiksusti lemmikkini nimi eli tosi helppo muistaa, jos kerran käyttää. Noin vuosi eron jälkeen kirjauduin tavalliseen tapaan faceen, niin tuli ilmoitus, että tämä eksä on hyväksynyt kaveripyyntöni (eksä oli siis vasta tuolloin itse liittynyt faceen). Olin tosi hämilläni, sillä en todellakaan ollut pyytänyt sitä kaveriksi, mut sitte keksittiin, et ainut vaihtoehto on, että joku on tehnyt sen pyynnön mun tunnuksilla. Ja kukas muu sen nyt ois voinu tehdä ku eksä ite. Kaveripyyntö oli hyväksytty vielä kahelta lauantaiyönä, eli kännimokailu selittäs, miks se sen on tehny. Vaihoin tietty äkkiä salasanan, ja sit blokkasin sen, ettei sa vaan nää mitään mun juttuja ees yhteisten kaverien kautta. Suututti niin paljon, että se vuoden ajan käyny kyttäämässä, mitä mä Facebookissa kirjottelen ja kelle! Jos eksillä on vähänkään tällaisia inhottavia taipumuksia, ne kantsii kyllä eliminoida omasta elämästä.

Mopsukalle tsemppiä odotukseen! Odottavan aika on todellakin pitkä :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hellou! Olen muka niin kiireinen ollut, etten ole kerennyt käydä teitä täällä moikkaamassa! Mitäs tänne kuuluu? Olen niin laiskana, etten jaksa lukea montaa sivua taaksepäin enkä ole varma missä kohtaa olen tippunut kyydistä. Mulleppa ei kuulu mitään! Vielä. :)
 
Viimeksi muokattu:
heh heh, helpommin sanottu ku tehty tää testailemattomuus.. Kävin tänään ostamassa raskaustestin, mutta jotenkin oon jo valmiiksi pessimistisellä mielellä, vähän niinku turvatakseni etten pettyis liikaa.. Että ei sieltä kuitenkaan mitään plussa tuu ja vinku vinku. Ja kyllä mä nyt tässä pari päivää sinnittelen vielä, vasta lauantaina aamusta testailen, vaikka miten kuumottelis :D
oon nyt jonku verran viime aikoina aivastellu ja niiskutellu, mut emmä kyl kipeekään oo. välillä tulee energiapuuskia ja välillä oon taas tosi väsynyt... enkä luettele enempää näitä "oireita" ku oon alkanu vähän epäillä et kehittelen vaan niitä.
 
O-ou, mä tulin sitte vähän enemmänkin kipeeks, dedä iha dukossa ja vähän nostaa lämpöjäkin, ei kyllä ihan kuumeeksi asti..tiiä mitä lie, toivottavasti ei pahene, kauheesti porukkaa kipeenä muutenkin.

Helena tosi raivostuttavaa tollanen mustamaalailu, parasta on olla täysin välinpitämätön ja nousta ton homman yläpuolelle, ettei ne saa mitään mihin tarttua. Eniten ärsytät heitä, kun et ole huomaavinasikaan koko tyyppejä, etkä ole missään kontaktissa :) tsemppiä!

Mary Ann eikö ookin raastavia nää piinailupäivät?? Mäkin oikein lietsonut tätä lukemalla plussanneiden oireita ja miettimällä kuinka aikaisin vois haamu näkyä :LOL: mun ei todellakaan kannattaisi testata kun vasta ensi viikolla, mutta voi voi, tiiän että oon viimeistään viikonloppuna repimässä testipaketteja auki!!
 
alexandra89 Ootko testannu uudestaa? :popcorn:

Mopsukka Tsemppiä piinapäiviin, toivotaan että on ollu kunnon ovis ja pääset plussaamaan! :hug:

Mary Ann ja LilyAlice Mäkin "suojelen" itteäni ajattelemalla etten ole, vaikka salaa(itseltäni) toivon että se plussa tulis :LOL: Nyt oon tehny viikon välein testejä, vaikka tekis mieli testata jokapäivä :LOL:

miss_piggy joko jotain uutta? :hug:

on: täälä kp 63 Ei menkkoja! testin oon tehny maanantaina viimeksi, ja negaahan se näytti! :( Mua turvottaa niin lujaa, että kotona pidän miehen vaatteita. jopa alushousut puristaa niin pirusti että ahdistaa!(en kuitenkaan ole vielä miehen boxereita pukenut :LOL: ) tissit on kipeät ja turvoksissa, vessassa ramppaan entistäkin tiuhemmin. mä en kertakaikkiaan jaksa enään odottaa niitä menkkoja tai plussaa! tämän aamun aloitin jälleen itkulla, kello soi puoli 5 aamulla ja nukutti niin lujaa että itkuhan siinä tuli :ashamed: huomenna terkkarille papaan ja ajattelin pyytää myös että tekee raskaustestin varuuksi. jos ei testi näytä mitään niin pyydän aikaa lääkärille ja terot! Muutama viikko sitten olin varma että nämä "oireet" johtuu vaan keskenmenon jälkeisestä hormooni häiriöstä mutta nyt oon jo kääntymässä raskauden puoleen : / mutta eipä tämä arvailu auta! pakko malttaa ja odottaa että kumpi on syynä :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice

Yhteistyössä