Hei vaan ja tervetuloa uudet kuumeilijat
Mulla 9 pilleriä jäljellä liuskassa, sitten annan olla
Voisin kuitenkin vielä olla tässä porukassa, enkä siirtyä "2011 yrittäjiin" kun kuitenkin luulen todellisen yrityksen alkavan alkuvuodesta. Omat työkuviot kun sais selville, että ois tammikuusta eteenpäin mieleistä hommaa.
En ole kovin tietoinen tuosta foolihaposta, mutta voiko sitä sitten saada liikaa ja onko siitä haittaa? Syön kuitenkin melko paljon hedelmiä ja kokojyvätuotteita. Mutta tuskin kuitenkaan liikaa
Pitänee käydä apteekissa tässä vapaapäivän kunniaksi. Enpä ois tuotakaan asiaa tiennyt ilman tätä palstaa
Olen siis vapaalla nyt ja tästä ois suunta kaupungille.. Mies vitsaili, että kun hän tulee töistä kotiin niin täällä on kasa vauvan vaatteita odottamassa
En kuitenkaan kehtaisi ostaa niitä etukäteen ennen raskautumista, koska nousen hetkissä pilvilinnoihin ja sitten jos kaikki ei käy niinkuin suunnittelen niin romahdus tulee kovaa ja korkealta. Mut jos vähän kävis hiplaamassa jotain nuttuja edes...
Ja jotta kuume ei kovenisi, sain tietooni että pihapiiriimme syntyy pikkuinen maaliskuussa! Awws. Ystävän luona piipahdan myös, ja voihan olla etten pysty pitämään suutani supussa, vaikka siihen suuntaan on sovittu miehen kanssa.
Meillä ei ole häitä vielä suunniteltukaan! Kihloissa ollaan oltu rapiat 5v, tottakai on aikomus mennä naimisiinkin mutta ajankohtaa ei ole päätetty. Välillä on ollut voimakastakin hääkuumeilua, mutta vauvakuume menee ohi ja kirkkaasti! (Toivottavasti ensi vuonna tulee ihanat äitiyspakkaukset!)