Heippa kaikille tuleville yrittäjille, täällä yksi innokas liittyy joukkoonne!
Eli siis olen 23-vuotias, avomieheni 24v. Ollaan oltu yhdessä 6 v, yhdessä asuttu 5v joten tiedetään ainakin 99% toistemme hyvistä ja huonoista tavoista. E-pillereitä oon käyttänyt lähes sen 6v, paitsi ehkäisynä niin myös kuukautisten vakauttajana. Erittäin epäsäännöllinen kierto ja vuodon kesto vaihteli parista päivästä yli viikkoon.
Vauvakuumetta oon potenut jo useamman kuukauden, voi ehkä puhua lievän kuumeilun alkaneen vuosi sitten. Tykkään lapsista, mies myös. Olen puhunut vauvakuumeestani miehelle, aluksi tuloksetta mutta NYT viikonloppuna mies ehdotti että voisin jättää pillerit pois!!! Olin tosissaan ihmeissäni ja yllättynyt, aivan ihana juttu
Sovittiin että käytän aloittamani liuskan loppuun ja sitten lopetan. Tosi paljon jänskättää se, mitä tapahtuu kuukautisille. Epäsäännöllinen kierto ja älyttömät kivut varmasti tekee paluun. Ylipainoa on, BMI 34. Se myös huolettaa, vaikuttaa varmasti odotukseen ja synnytykseen. Toivottavasti ei kuitenkaan olis este.
Mies on vakituisessa työssä, minä valmistuin vuosi sitten sairaanhoitajaksi ja olen nyt sijaisena nykyisessä työpaikassa tammikuun loppuun, todennäköisesti työt jatkuu ainakin jossain vaikka paikkaa pitäisikin vaihtaa. Ei olla puhuttu kenellekään aikeistamme vielä, mulla ei tosin meinaa suu pysyä supussa mutta tuppaan innostumaan ja rakentamaan pilvilinnoja muutenkin liian herkästi, en haluais pettyä
Kärsimättömyyttä..
Eli mun nimen saa lisätä listaan
Huippua et on juuri tällainen palsta, missä aletaan vasta yrittää eikä ole jo pitkää yritystä takana..