Tervetuloa mukaan
Apina25
Meistä varmaan kehittyy vielä joku vastarintaliike kiertopäiviä, ovulaatioita ja muita laskeville, kliseelässytyksiä viljeleville ketjuille
Ja kuten tossa ollaan mietitty aiemmin, voi olla että tässä porukassa varmaan jatketaan ainakin jossain määrin, vaikka raskaaksi pamahtaisikin. eli siltä kannalta mun puolestani olet kovasti tervetullut vaikka jo yritystä aloitatte.
Pillereiden syömisestä taas:
Mullahan kävi pillereiden kanssa niin, että mulla oli jäljellä niitä 2 kokonaista ja yksi vajaa liuska kun iski ihan armoton ahdistus siihen nappien syömiseen ja päätettiin lopettaa se homma samantien (vaikkakin muuta ehkäisyä ollaan sen jälkeen käytetty). Muistan miten ahdistavalta tuntui niitä pillereitä syödä, joten uskon tietäväni miltä teistä tuntuu. Jäljelle jääneet pillerit lahjoitin kaverille joka käyttää samaa merkkiä
Normaaliin kuukautiskiertoon tottuminen on mulla ehkä ollut tässä hommassa vaikeinta. Kun pillereitä syödessä söin usein kolme liuskaa peräkanaa, niin että menkat oli periaatteessa vaan joka kolmas kuukausi, niin nyt tuntuu että olen vähän väliä vuotamassa kun joka kuukausi tulee
sitä suuremmalla syyllä odotan tammikuuta ja toivon mahdollisimman nopeaa raskaaksi tulemista, että pääsen siitäkin vähäksi aikaa eroon. Itse asiassa olen viime kuut laskenut aikaa yrittämisen aloitukseen jäljellä olevien menkkojen määrällä, en niinkään kuukausina tai päivinä tai muulla tavalla. Ja nyt tuntuu ihan sika kivalle, kut tajusin että enää kahdet menkat! (Tosin mun tekisi vieläkin mieli aloittaa jo joulukuussa yritys, mutta ei taida mennä miehelle läpi se ehdotus vieläkään
)
Lehdistä:
Eilen katselin kaupassa vauva-lehden irtonumeroa. Sai kaksi lehteä yhden hinnalla. Mutta en voinut ostaa kun oli tuttu myyjä kassalla. Taidan huomenna yrittää uudelleen, jos olisi joku muu myyjä...tai sitten käyn toisessa kaupassa. Ja yhden lehden välistä tipahti eilen tarjous samaisesta lehdestä: 12kk 35... taidan ostaa sen irtonumeron, ja jos tykkään niin sitten tilaan tuolla tarjouksella.
Eilen kävin työkaverin luona, jolla on neliviikkoinen tyttö ja arvatkaa räjähtikö vauvakuume ihan tautiseksi... Luin siellä meidän perhe - lehteä ja totesin että se on (nimestäkin ehkä voi päätellä) enemmän perheille joissa on jo ehkä useampi lapsi, tai ainakin jo syntynyt ensimmäinen.
Onko kukaan katsellut muita lehtiä kuin noi perus kaksplussat ja vauvat?