Hei! Minä haluaisin myös mukaan tänän keskusteluun
Olen ilmeisesti porukan nuorin, 19. Lapsihaaveita on ollut viisivuotiaasta asti, sillä jotenkin en koskaan elänyt lapsuutta tai nuoruutta. Ehkä äitiys on minulle jotenkin niin luonnollinen asia etten oikein sopeutunut tuohon nuorena ja lapsena olemiseen. Vähän kyllä pelottaa, jos omat lapset sitten innostuu kaikista laululeikeistä ja barbeilla leikkimisestä, kun en itse sellaisesta tykännyt. Olen kuitenkin paljon ollut lasten kanssa tekemisissä ja töissä päiväkodeissa, joten niitä leikkejäkin on tullut opittua. Mutta kai se nuorena aikuuistuminen on jonkinlainen "sukuvika"
kun siskoilla on myös jäänyt noi uhma- ja murrosiät väliin.
Tällä hetkellä asutaan miehen kanssa vuokralla, mutta olis se oma asunto jossain vaiheessa kiva. Meillä on täällä jo valmiiksi kaksi "vauvaa", koiranpennut Jemma ja Jade jotka onneksi rakastaa lapsia niin ei tarvitse koiria hylätä kun se lapsi sitten joskus syntyy.Tällä hetkellä minulla on aika tarkat suunnitelmat tulevaisuudesta, mutta sairastan masennusta, kuten ilmeisesti fairytoniakin joten suunnitelmat on jo moneen kertaan menneet uusiksi. On minulla muuten sama lääkekin, Seroquel 300mg
. Ja minulla myös oli astma 14 vuotta ja siihen oli lääkkeenä Seretide. Voi olla että raskauden myötä noi astmaoireet tulee takaisin, mutta toivotaan ettei.
Onko teillä jollain sellainen tilanne, ettei oma äiti tule missään vaiheessa olemaan osana oman lapsen elämää? Oma äitini on narsisti, joten en usko että tulen koskaan antamaan lasta hänelle hoitoon ja ei ainakaan puheiden perusteella häntä taida minun tulevat lapseni kiinnostaa. Ja lähes kaikki joille olen tästä meidän perhekuviosta kertonut ovat olleet aikaepäuskoisia. Täytyy myöntää etten missään nimessä halua olla sellainen äiti kuin oma äitini on. Mutta ei tästä enempää. Haluaisin kuulla kuinka tärkeinä te pidätte sitä että lapsella on isovanhemmat.