Helou!
Kiitos päivityksistä
Sennay
Hassua nähdä oma nimi tuolla listalla, mutta kivaa, sillä nyt on ainakin päästy yksi steppi eteenpäin tässäkin asiassa!
Pillereiden lopetuksesta olitte puhuneet. Mä söin Harmonet merkkisiä pillereitä noin 7 vuotta, ja sit se alkoi ahdistaa tosi paljon, niin vaihdoin Nuvaring ehkäisyrenkaaseen 3 vuotta sitten. Mulla tuli halut silloin takaisin ja mulle kyllä sopii tämä rengas paljon paremmin kuin pillerit. Vaikka haluankin pian päästä siitä eroon kokonaan
Mulla kanssa kukki naama pillereiden lopetuksen jälkeen, mutta muutamassa kuukaudessa se meni onneksi ohi! Menkkakivut kyllä tulivat pillereiden jälkeen takaisin pysyäkseen ja edelleen ovat välillä aivan käsittämättömät
Facebookista sen verran, että olen jakanut siellä kavereita / tuttuja vähän eri ryhmiin, ja kaikille ei tosiaan näy kaikki mun päivitykset tai kuvat.
Esimerkiksi työkavereiden ei todellakaan tarvitse nähdä mun kuvia tai päivityksiä.. Mietin pitkään jo pelkkää hyväksymistä, mutta sitten kun oivalsin ne ryhmät, joilla voi rajata näkymiä niin hyväksyin kavereiksi. Eli varmaan sitten jos joskus meille tuo iloinen yllätys suodaan, niin muutamia päivityksi/kuvia vain pienelle läheisimmälle porukalle! Ainakin olisi kiva ja kätevä tapa laittaa facebookin kautta muutama kuva serkulle ja yhdelle läheiselle kaverille, jotka asuu ulkomailla ja nähdään vain kerran, pari vuodessa.
Alkoholin käytöstä tai siis sen lopettamisesta ei varmasti tule ongelmaa, en enää jotenkin ole viime aikoina jaksanut juhlia. Selkeästi tulossa vanhaksi! :O Pirskeet joihin tietty lähden mukaan on polttarit, häät, pikkujoulut ja pyöreiden vuosien juhlat. Eli siis vain tosi syistä juhlin
Tupakkaa olen poltellut silloin tällöin viihteellä, mutta se on helppo jättää pois. Se on enemmänkin ollut vain paha tapa, ja siitä ei kukaan varmasti pysty mitään päättelemään.
Asunnon hankinnasta olette myös puhuneet. Me ollaan ostettu 1,5v sitten oma eka kerrostaloasunto, ja kolmio juurikin sitä varten että pienokainen on tänne tervetullut ja mahtuu hyvin. Ei olla kovasti edes sisustettu vierashuonetta, sillä se menee kuitenkin uusiksi siinä vaiheessa jos/kun pieni tulee taloon. Olen kyllä miettinyt että olisi niin kiva asua rivarissa / omakotitalossa, kun vaunujen yms kanssa liikkuminen olisi paljon helpompaa. Samoin sitten kun lapset on pieniä, olisi kiva että olisi oma piha, edes pieni piha
Mutta ehkä sitten kun ollaan asuttu tässä ainakin se pari vuotta ja mies saa keväällä / alku kesästä tietää yhdestä mahdollisesta ylennyksestä (tai työtehtävien muutoksesta), sitten voitaisiin maksaa hieman enemmän lainaakin.
Läheisille kertomisesta. Me ei olla kerrottu kenellekään, paitsi toki mun muutama hyvä ystävä tietää että vauvakuume on kova. Ja anoppi on useaan otteeseen kertonut että on valmis mummiksi, ja kun mieheni on lapsista vanhin, meiltä taidetaan odottaa jälkikasvua ensimmäisenä. Toisaalta tekisi hurjasti mieli kertoa, mutta jos kaikki ei menekään niinkuin toivoisi, on kyselyihin ja uteluihin inhottavaa vastailla. Onneksi täällä saa vertaistukea
Vem Vet pahoittelut negatiivisesta testistä :hug: Mutta mieti, joku päivä vielä teet Sen testin, joka saa riemun kiljahduksen! Se on varmasti ihanaa! :heart:
Jänskää kun osa porukasta pääsee jo tosi toimiin, varmasti tuskaista odotusta nuo viimeiset viikot
Tsemppiä niihin!