Moi kaikki!
Täällä kun huudeltiin niin vastaan huutoon...
Olen kyllä käynyt lueskelemassa teidän juttuja, mutta koska mitään erikoisempaa ei ole tässä vatsan kasvattelussa tapahtunut niin oma kommentointi on jäänyt vähemmälle.
Ensinnäkin onnea
Linelle! Synnytyskertomusta odotellessa, ainakaan eilen en vielä bongannut sitä kerhosta. Nuo synnytysjutut ovat alkaneet kiinnostaa ihan uudella tavalla.
Nyt sitten sitä omaa napaa:
Mulla poksui tänään 27+0.
Sokerirasitus oli eilen ja lääkärineuvola parin viikon päästä.
Maha on jo iso ja vauva siellä elämöi ihan säännöllisesti. Äitiyspakkauspäätöksen sain eilen, ja nyt vaan odottelen postin lappua. Olimme matkailemassa Euroopassa hiihtolomalla, ja matka meni oikein hyvin. Auto on hankinnassa (meillä ei vielä sellaista ole), joten sen säätämisen kanssa menee aika paljolti energia nyt.
Mulla on ollut oikein hyvä vointi, oon tosi virkeä ja ihme pesänrakennusinnostus jatkuu...Koko ajan suunnittelen miten voisin sisustaa mitäkin kolkkaa. Huomenna meille saapuvat kaikki perintökalleudet, eli vaunut, peitot, lelut, turvaistuin ja sitteri, jotka saatiin sukulaiselta lahjoituksena. Jes. Eteiseen on raivattu tila vaunuja varten.
Just vasta tajusin alkaa murehtimaan sitä, mihin sen tulevan auton renkaat pistetään säilytykseen... Yleiseen kylmävarastoon kun ei raaskisi, joku vielä ne kähveltää... Neliöt ovat kaksiossamme juuri nyt melkoisessa hyötykäytössä.
Ainoat vaivat ovat viime viikolla kunnolla alkanut närästys ja lisäksi istuessa vasemmalle puolelle selkään ja välillä myös rintakehään "painaa" tosi inhottavasti. Oletan, että kysessä on lihaskipu. Sen kanssa on tosi vaikea olla, ja en pystykään istumaan pitkään, etenkään tavallisella tuolilla. Täytynee mennä elämän ensimmäisen kerran hierojalle... Onneksi ei ole istumatyössä, muuten olisi varmaan pakko hakea saikkua tuon kivun takia. Nyt oikein nautin työn teosta, kun on enää 4 viikkoa 2 päivää jäljellä sopparia. Sen jälkeen n. 3 viikoksi kortistoon ja sieltä sitten äippälomalle... Vähin käyvät viikot.
Tännehän tulee kohta vaikka kuinka lisää vauvoja, jännää!