Ei vaan ehdi kirjoittaa, vaikka lukemassa oon käynyt.
Mansikkatee Meillä on muskari tiistaisin ja se riittää meille pakolliseksi menoksi. Sitten käydään mun siskolla, mummilassa, kummitädillä, muutamilla kavereilla, kaupoilla milloin missäkin. Perhekahvilaan voisi mennä, mutta kun se on just Nupun aamupäiväpäikkäreiden aikaan niin ei oo tullut käytyä. Muutenkin rytmi menee kivasti kotosalla. Aina se menee päivä jostain päästä pieleen kun lähdetään johonkin. Vaunujen kanssa käydään kaupassa ja kirjastossa yms. ja usein tässä tuttuja näkee ja jää aina suustaan kiinni :saint:
Suukkis Tosi kiva, että Atte on alkanut nukkumaan hyvin :heart:
Talvikselle onnea Minjan hampaista :heart:
Vilma Toivottavasti Elma pysyy nyt terveenä ja korvat kunnossa :heart:
Cham Onnea 1-vuotiaalle ja onnea pikkuisesta ja tarrasukkia :heart:
HanTalle tännekin onnittelut :heart:
Onnea kaikille uusista taidoista ja hyvistä neuvolakuulumisista :heart: Oli niin paljon, ettei tullut lueteltua kaikkia nimeltä
Mulle voi laittaa yv:tä jos haluaa fb:n puolella kaveriksi.
Meillä on yöt olleet tosi hyviä nyt. Yötissi jäi helposti pois ja nyt ei tarvi tutinkaan kanssa veivata juuri ollenkaan. Pari kertaa yleensä tutti suuhun ja hyvin nukkuu. Toki on vielä vähän levottomampiakin öitä joukossa.
8 kk:n neuvolassa käytiin ja kaikki hyvin. Mitat oli 70 cm ja 10,3 kg.
Ihottumaa meillä on edelleen johtuen jostain ruoka-aineesta tai jostain. Lievänä tosin, mutta on kuitenkin jatkunut jo pitkään. Just neuvolalääkärillä ollessa oli pari päivää iho ollut hyvä ja sanoin, että ei tarvita lähetettä mihinkään. Ja nyt taas on aika laikuilla. Varasin maanantaille lääkärin ja katsotaan mitä sanoo.
Muuten tänne ei kummempia :wave: