DsariaL Onnea hyvistä yöunista :heart:
Jouduttiinko sulle laittamaan tikkejä? Ettei se repsottava ole sitten mikään sen jäljiltä vai onko se ihan eri paikassakin kuin tikit
?
Kiitos. Ei meillä onneksi kaikki yöt mitenkään huonoja ole. Tulee vain valitettua usein :ashamed: Viime yö oli taas tosi hyvä yö. Ja päivät meillä menee aika hyvin. Nuppu on alusta asti nukkunut päiväunet hyvin. Välillä liiankin hyvin ja se verottaa aina niitä yöunia.
Mutta nyt meillä on taas jonkunlainen rytmi, mihin on saatu aamupuuro, päikyt, lounas, päikyt, päivällinen ja iltapuuro. Väliin tietty leikkiä ja tissiä
Suukkis Onnea hampaasta :heart:
Talvis Onnea hyvistä yöunista :heart:
Tosi nopeasti pääsitte testeihin
Noi on samat mitkä Nupulta otetaan torstaina. Eli kai ne on yleisimmät niin ne varmaan testataan aina eka.
Mitäs testeistä kävi ilmi?
TA Kyllä teillä sitten varmaan kohta jo kontataan :heart:
Meillä kieritään pitkiäkin matkoja, että ei enään kovin pitkäksi aikaa voi mennä toisessa huoneessa käymään. Tänään koitti jalkojakin liikutella hieman pontevammin, että jotain ryömimishommaa oli Nupullakin mielessä
EM Tsemppiä maidottomaan yöhön :hug:
Mä kokeilin kanssa joku aika sitten antaa vettä tuttipullosta yöllä, mutta neitihän olisi horassut koko pullon vaikka tyhjäksi niin otin tissille ja toisella kerralla sama juttu. Enempää en ole kokeillut
Mä olen kyllä laiska koittamaan niistä yösyötöistä eroon :ashamed:
Cham Niin, kyllä sä varmasti olet raskaana. Onnea :heart:
Onnea hyvistä öistä :heart:
Vifslan Toivottavasti ei tule piikistä oireita :hug:
Meillä sama juttu, että yö voi olla tosi hyvä tai tosi huono, ihan mitä vain
Vaikka olisi samalla lailla nukuttu päikkärit yms. niin vaihtelua on vielä paljon öiden suhteen.
Onko Onni ennenkin pelännyt vauvoja tai pelkääkö omaa kuvaansa peilistä? Toivottavasti olisi ohimenevä vaihe :hug:
Me ollaan nyt lyhennetty päiväunia jos se auttaisi yöuniin. Mutta sitten taas illat varsinkin on aikamoista viihdytystä että neiti jaksaa olla hereillä ja hyväntuulinen. Soseita syödään nyt neljästi päivässä ja sitä viidettä ei edes yritetä mihinkään väliin tunkea. Tissiä syödään aina soseen päälle ja ennen päikyille menoa. Iltaisin syödäänkin vähän useammin.
Tuntuu, että Nuppu oppii päivittäin jotain uutta tai uuden ilmeen tai äänen. On kyllä tosi ihana seurata oman lapsen kehitystä :heart:
Muutamia
kysymyksiä soseista: :attn:
- Annatteko maidon heti soseen päälle vai hetken päästä? Ja jos hetken päästä niin annatteko vettä soseen kanssa? Kun meillä ei anneta nyt vettä ollenkaan. Paitsi joskus maissinaksun päälle pieni tujaus.
- Miten käsittelette kotimaiset vadelmat ja mustikat? Kun meillä on itse kerättyjä pakkasessa. Voisiko ne pusertaa ihan sellaisenaan siivilän läpi ja puuron päälle? Vai keitättekö?