vilmav Kyllä se lapsi siihen perunan makuun tottuu, mut voithan sä ottaa seuraavaks mukaan jotain makeaa. Sitten jos alkaa tökkimään todenteolla, niin saa laitettua vaikka hedelmäsosetta perunan sekaan.
Kopsasin sulle pätkän tosta babyidean sivuilta tuosta kantamisesta:
"Fyysisesti turvalliset kasvot eteenpäin -asennot ovat rengasliinojen kengurupussi-asento ja solmittavien liinojen Buddha-asento.
Vauva on valmis sellaiseen asentoon, jossa selkäranka on suorana, vasta silloin kun hän osaa jo itse seistä hyvin. Kantoliinat ja eräät kantoreput soveltuvat myös erilaisiin lonkkasidontoihin ja selässä kantamiseen, jolloin vauva voi helposti seurata ympärillään tapahtuvaa toimintaa.
Kotona ja tuttujen ihmisten parissa vauvaa voidaan kantaa liinassa fyysisesti turvallisessa kasvot eteenpäin -asennoissa, mutta uudessa ympäristössä vauvan on parempi olla selkäsidonnassa tai kantajan rintaa vasten, jolloin hän kokee olonsa turvalliseksi ja hänen on mahdollista tarkkailla kantajan ilmeitä ja reagointia erilaisissa tilanteissa."
Onkohan siinä naama menosuuntaan sidonnassa selkäranka suorana, mä en tiedä?
Paljon onnea sun ystävälle :flower:
Toivottavast Elmalle ei oo tullu sitä borrelioosia
:hug:
Talvis Mulle ei oo edes koirasta seuraa, kun sekin vaan kuorsaa aina kun ehtii
EM Siehän innostuit tekemään yhessä päivässä
Mut sit ku on tehny nii sit on tehty eikä siivota tarviikkaan kun vasta parin päivän päästä
Ainakin meillä
Sompio Kyllä ne soseet siitä hiljakseen alkaa maistumaan
Jos maito on vielä vaan niin hyvää
HanTalle paljon jaksamista ja voimia :hug:
TA Meneekös teil esimerkiks ruuan kanssa maitoa (mä en muista syökö teidän pikkuinen puuroa jo :ashamed: ) ne ja vellit lasketaan kanssa maitomäärään sitten
Tänään käytiin neuvolassa
8kk+4pv mitat ja suluissa 6kk mitat
Paino: 9,3kg (8,49kg)
Pituus: 71,0cm (68,0cm)
Pipo: 43,4cm (42,0cm)
"Iloinen poika. Hyvin kasvanut nyt. Konttaa, nousee tukea vasten. Kuulo + Punaheij. +/+. Ei karsastusta. Sydän ja keuhkot norm. Vatsa pehmeä. A fem +/+. Kivekset +/+."
Seuraava neuvola onkin sitten vasta tammikuussa
Eilen tein Ronille pakastimeen soseita lisättäviksi ruokiin. Palkopavuista ja kurpitsasta. Kurpitsaa annoin jo tänään ja hyvin maistui