vierailija
Yöjunia menee, sen tiedän. Varmaan bussejakin. Tarkemmin saat katsoa itse. Qstock on tosiaan kävelymatkan päässä rautatieasemalta.Jaa poispäin yöllä myös etelään?
Yöjunia menee, sen tiedän. Varmaan bussejakin. Tarkemmin saat katsoa itse. Qstock on tosiaan kävelymatkan päässä rautatieasemalta.Jaa poispäin yöllä myös etelään?
No minä en tekisi niin, vaan katselisin vaan joksut,Aika moni varaa hotellin tai odottelee asemalla aamujunaa jos keikalta ei yöksi ehdi kotiin. Festarit nyt on muutenkin ihan eri asia ja siellä yleensä vietetään aikaa mahdollismman pitkään eikä käydä vaan kääntymässä. Sen ansiosta Joksut varmaan saikin niin ison yleisön Ruississa kun jengi ei halunnut PMMPn jälkeen vielä kotiin ja tuli telttaan katsomaan meininkiä.
Jep, nää on parasta antiaapua, mä kualen
(ps. kiitos nauruista asianosaiset, ootte best tän jankkaamisen keskellä)
Juu mutta et voi väittää että suurin osa toimii niin. Aina on käynyt pienempiä ulkkisbändejä keski- ja pohjois-Suomen festareilla ja hyvin on mennyt.No minä en tekisi niin, vaan katselisin vaan joksut,
Mä myös. Haluan tietää, onko se Schlager 🥹Minä äänestin Lips jo.
Yöjunia näyttää yleisesti menevän kesällä noin yhden aikaan yöllä ja aamujuna viiden jälkeen aamulla. En katsonut juuri noita päiviä mutta suunnilleen noin, eihän sitä tiedä meneekö festareiden aikaan muitakin vuoroja.Yöjunia menee, sen tiedän. Varmaan bussejakin. Tarkemmin saat katsoa itse. Qstock on tosiaan kävelymatkan päässä rautatieasemalta.
No sithän sä teet niin. Tai et lähde, jollei sopivia yhteyksiä ole. Mikä tässä on niin vaikeeta nyt.No minä en tekisi niin, vaan katselisin vaan joksut,
Mites noi bussit?Yöjunia näyttää yleisesti menevän kesällä noin yhden aikaan yöllä ja aamujuna viiden jälkeen aamulla. En katsonut juuri noita päiviä mutta suunnilleen noin, eihän sitä tiedä meneekö festareiden aikaan muitakin vuoroja.
Ja yöllä/illalla tietenkin myös ennen tuota yhtä.Yöjunia näyttää yleisesti menevän kesällä noin yhden aikaan yöllä ja aamujuna viiden jälkeen aamulla. En katsonut juuri noita päiviä mutta suunnilleen noin, eihän sitä tiedä meneekö festareiden aikaan muitakin vuoroja.
Suurin osa, joka haluaa Jokerit festareille, tekis vain noin. Itse asiassa en sikäli edes halua heitä edes festareille, että festarit eivät kiinnosta. Mutta jos he tulevat, on tavallaan "pakko" mennä katsomaan.Juu mutta et voi väittää että suurin osa toimii niin. Aina on käynyt pienempiä ulkkisbändejä keski- ja pohjois-Suomen festareilla ja hyvin on mennyt.
Sun täytyy itse tarkastaa mitä juuri sun suuntaan menee.Mites noi bussit?
korjaan: suurin osa, joka haluaa Jokerit Suomeen, ei halua heitä festareille.Suurin osa, joka haluaa Jokerit festareille, tekis vain noin. Itse asiassa en sikäli edes halua heitä edes festareille, että festarit eivät kiinnosta. Mutta jos he tulevat, on tavallaan "pakko" mennä katsomaan.
Todennäköisesti en lähdekään, ei minun silti tartte tykätä, jos ne menis tonne.No sithän sä teet niin. Tai et lähde, jollei sopivia yhteyksiä ole. Mikä tässä on niin vaikeeta nyt.
korjaan: suurin osa, joka haluaa Jokerit Suomeen, ei halua heitä festareille.
Se oli minullakin yksi syy.Mä myös. Haluan tietää, onko se Schlager 🥹
Miten niin suurin osa tekisi noin? En usko.Suurin osa, joka haluaa Jokerit festareille, tekis vain noin. Itse asiassa en sikäli edes halua heitä edes festareille, että festarit eivät kiinnosta. Mutta jos he tulevat, on tavallaan "pakko" mennä katsomaan.
Heinäkuun aikataulua ei vielä nähnyt mut esim. Onnibus näytti lähtevän toukokuussa lauantaina Helsinkiin puolenyön maissa. Ja onhan muitakin busseja lisäksi.Mites noi bussit?
Voisitko etsiä tilastoja vaikka viime vuosilta?Heinäkuun aikataulua ei vielä nähnyt mut esim. Onnibus näytti lähtevän toukokuussa lauantaina Helsinkiin puolenyön maissa. Ja onhan muitakin busseja lisäksi.
Voisitko etsiä tilastoja vaikka viime vuosilta?
Etsipä itse Yritin vaan auttaa, kun jotkut tuntuu kuvittelevan, että muu kuin Etelä-Suomi on jossain periferiassa, minne ei millään pääse kulkemaan.Voisitko etsiä tilastoja vaikka viime vuosilta?
En minä nyt puolen yön aikaan lähde Helsinkiin, silloin pitäisi olla jo kotona.Heinäkuun aikataulua ei vielä nähnyt mut esim. Onnibus näytti lähtevän toukokuussa lauantaina Helsinkiin puolenyön maissa. Ja onhan muitakin busseja lisäksi.
Jos ei pysty yhtä yötä vuodessa valvomaan niin aika vaikea elämä on.En minä nyt puolen yön aikaan lähde Helsinkiin, silloin pitäisi olla jo kotona.
Ehkä kannattaa jättää festarit sit väliin, jos aikataulut ei sovi. Sellaista se on ettei ne tule kotiovelle.En minä nyt puolen yön aikaan lähde Helsinkiin, silloin pitäisi olla jo kotona.
No just tää.Etsipä itse Yritin vaan auttaa, kun jotkut tuntuu kuvittelevan, että muu kuin Etelä-Suomi on jossain periferiassa, minne ei millään pääse kulkemaan.