K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika moni varaa hotellin tai odottelee asemalla aamujunaa jos keikalta ei yöksi ehdi kotiin. Festarit nyt on muutenkin ihan eri asia ja siellä yleensä vietetään aikaa mahdollismman pitkään eikä käydä vaan kääntymässä. Sen ansiosta Joksut varmaan saikin niin ison yleisön Ruississa kun jengi ei halunnut PMMPn jälkeen vielä kotiin ja tuli telttaan katsomaan meininkiä.
No minä en tekisi niin, vaan katselisin vaan joksut,

vierailija
Yöjunia menee, sen tiedän. Varmaan bussejakin. Tarkemmin saat katsoa itse. Qstock on tosiaan kävelymatkan päässä rautatieasemalta.
Yöjunia näyttää yleisesti menevän kesällä noin yhden aikaan yöllä ja aamujuna viiden jälkeen aamulla. En katsonut juuri noita päiviä mutta suunnilleen noin, eihän sitä tiedä meneekö festareiden aikaan muitakin vuoroja.

vierailija
Juu mutta et voi väittää että suurin osa toimii niin. Aina on käynyt pienempiä ulkkisbändejä keski- ja pohjois-Suomen festareilla ja hyvin on mennyt.
Suurin osa, joka haluaa Jokerit festareille, tekis vain noin. Itse asiassa en sikäli edes halua heitä edes festareille, että festarit eivät kiinnosta. Mutta jos he tulevat, on tavallaan "pakko" mennä katsomaan.

Yhteistyössä