TA Sillon kun Ronille alotettiin kiinteät niin yritettiin niitä ruokalappuja käyttää, oli kyllä aina mahtava sotku ruokailun jälkeen
Olis pitäny varmaan laittaa aina tuntia aikasemmin lappu kaulaan
Soseita on helppo tehdä ittekin, niin ei olis sitä porkkanaa niissä?
alley :hug: Se voi olla hankalaa/inhottavaa/rankkaa nyt, mutta se on kuitenkin lapsen parhaaksi. Ja ei se kuitenkaan ole kuin 6viikkoa toivottavasti
Cham Hyvä että homma alkaa selvitä!
Tai siis eihän se kiva ole että tuollaista on, mutta onhan se hyvä löytää vaivoille syy. Onneks olit niin tiukkana ton asian kanssa
EM Upeita unii ollu!!
Meillä ei edes oo pottaa :ashamed: En ole vaa saanu aikaseks, tiiän kyl nyt jo millasen ostan
Komee mekko
HanTa Joskus vahinkoja vain sattuu :hug: Ikinä ei voi tietää varmasti etukäteen vaikka olis kuinka hyvä kuski. Onneks Kimille ei käyny kuinkaa. Toivottavast sieki oot ihan ok :hug:
Huhhuh, mikä lääkäri!!!! :kieh: Ei nyt koko talveks voi lukittautua kotiin tai mennä kävellen sen takia että on lapsi!! Hitto mikä ääliö...
Talvis Tuli tosta mieleen, kun sanoit HanTa:lle et ymmärsit et hänel oli ollu vauhtia, niin tossa pari talvea sitte romutin miehen silmäterän. En totaalisesti, rengas tukineen ynnä muineen meni solmuun. Jäisessä ja viettävässä risteyksessä ajoin sellaiseen korokkeesee. Vauhtia oli sen verran kuin normaalistikin sellaisessa jyrkässä risteykessä eli hyvin vähän tai vähemmän
Kaikkea voi sattua
Kaverin auto meni lunastukseen kun oltiin kaupungissa ajelemassa, silloin oli kyllä kyseessä toisen auton kanssa ajettu peltikolari, mutta silloikin vauhtia oli juuri nimeksi, risteys/väistötilanne
vifslan Tervetuloa mukaan! :flower:
Tänää olis taas kiire päivä. Huomenna meillä on muutaman tutun kanssa taas tyttöjen ilta ja nyt on mun vuoro tarjota, ajattelin ostaa kasviksia ja nakkeja ja lihapullia ja sipsiä dipattavaksi ja tehdä kana-aura-purjo- ja jauheliha-pepperoni-suolakurkku-piirakkaa.
Mun pitäis tänään käydä Vaasalta ostamassa leipää koska pakastin huutelee tyhjyyttään, sitten pitäis kipittää Lastentarvikeliikkeeseen Emmaljungien kanssa koska niitten kuomussa on jotain vikaa. Sitten pitäis mennä muutamaan eläinliikkeeseen katsomaan onko niillä Roborovskin kääpiöhamstereita, ja jos ei ole, niin mun pitää samalla tilata niitä. Ja sitten ruokakauppoihin. Tietenkin mä pääsen vasta joskus neljän aikaa lähtemään ja muut paitsi ruokakaupat menee aikaisin kiinni, näinköhän ehdin joka kauppaan mihin pitäis.
Mä mietin tosi kauan, että uskallanko ottaa hamstereita kun on tuo koira, mutta sitten me saatiin järkättyä meidän makkariin lipasto ja näin ollen paikka häkille