Sompio Mä en tiedä mistä mulle on sellanen pelko jääny, vaik pienenäkin asuin omakotitalossa ja ulko-ovet kaikki aina auki. Ehkä mä vain olen tottunut asumaan kerrostalossa.
Hyvää myöhästä 5kk:ta
Meillä on taikanokkamuki ja se on ihan hanurista, Roni suuttuu sille ja paiskaa mäkeen. Se on aika hassun muotoinenkin. Tavallisesta nokkamukista menee helpommin meillä ainakin.
En osaa sanoa, mikä olis se et millo löytää kädet, hmm.. olisko sillo ku niit vähän osaa käyttää?
Ja tosta istuin nojaten tukeen, niin sehän olis sitte kai sillo, ku on sylissä pyngänny ittesä ylös.
alley Miä annoin Ronille vähän kerrallaan ja yritin pitää vähän taukoja, sitten kun oli tyytyväinen niin en antanu yhtää lisää. Roni oli kyllä tosi kova puklailemaan.
Se on totta, että kyllähän sitä itsekin tietää, mikä lapselleen olisi parasta, mutta jos ei vain pysty niin ei pysty. Mulla imetys sattui syystä tai toisesta aivan tolkuttomasti, enkä mä sitten kestänyt sitä kuin kuukauden verran. Kyllä muutamalta tutulta tuli kommenttia mutta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kyllähän se pahalta tuntuu kuulla sellaista, mutta jos parhaansa tekee niin se riittää
EM Paranemista pikkuiselle :hug: Ronillakin on kaiken laisia leluja (ollaan ostettu vaan 1, niitä vaan on ilmestyny) mutta kaikki muu kiinnostas enemmän, ämpäri, tietokone, koirankuppi, mun Aku Ankat jne.
Toivova-84 & Uni ja Kehitys Olen kuullut tuon suuntaisen jutun. Siinä oli lähinnä että unen aikana kehittyy ja erittyy kasvuhormoonia ja jos nukkuu huonosti niin..
Mulle aika yks lysti, kaikki lapset on kuitenkin erilaisia, mitä väliä jos oppii kuukauden myöhemmin kävelemään kuin toinen
Talvis Ne korvikkeet on eri ikäsille, eri määrä rautaa.
Ihmiset on ennakkoluulosia, siks sellaset jotka ei tiedä mitään kestoista niin levittelee vaan niitä negatiivisia asioita joita kuvittelee olevan tai jota on kuullut muualta huhuna.
Miehel ei kyl yllättävää kyllä ollu mitää ennakkoluuloja siihen asiaa.
Kestot vai kertikset Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Jos olis mun rahoista kii, niin olisin ainakin kokeillut kestoja. Pihiyttäni päädyttiin kertiksiin. Mä kun olin monta kuukautta ennen Ronin syntymää työtön eikä ollut mitään tuloja, niin eipä siinä paljoa vaippoja osteltu. Enkä mä nytkään saa kuin minimit, joten ikuisella säästölinjalla ollaan, mutta siihenkin tottuu.
Saa nähdä, meneekö tämäkin päivä sylipäikkäreillä niin kuin eilen. Yritän nyt laittaa vähän myöhemmin päikkäreille jos nukahtaisi paremmin. Eilen laitoin pullon kanssa pinnikseen ja luovutin kun Roni kouhkasi siellä puol tuntia. Syliin sitten nukahtikin nopeesti.
Aamukaurapuurokin on alkanut taas maistumaan oikein innolla, kun oon lisännyt siihen kesällä tekemääni karviaissosetta pari lusikallista