vilmav Ymmärrän kyl et vaikuttaa. Kyl mieki olisin varmast väsyneempi jos ei olis esimerkiks anoppii auttelees silloin kun teen soseita tai muuten vain. Ja mun sisko on aika paljon meillä, joten jos sekin asuis kauempana niin.. :/
On ihan normaalia et lapset metelöi nukkuessaan
Tai siis Ronille ainakin normaalia eikä se ole mitään haitannut. Välillä kuorsaa ja välillä mukisee ja välillä haukottelee nukkuessaan isoon ääneen.
Sama juttu ton nukkumisen kanssa, että mä palelen kanssa paksun peiton alla, niin Ronilla on pelkkä lakana. Pään alla on tyynyliina ettei joka aamu tarvi vaihtaa lakanoita
Pirtsi Paljon hommaa teillä
Ja kun rakentaminen alkaa niin vielä enemmän. Paljon jaksamista ja virtaa jo näin etukäteen isoon projektiin
EM Miä oon pari kertaa sanonu miehelle kans että mä olen kotona hoitamassa lasta ja jonkin verran kotia, en niitä kahta täyspainosesti ja miestä kanssa
Siis sellasissa tilanteissa kun mies on paljon töissä ja tulee kotiin, jättää sukat minne sattuu ja kahvikupit sun muut olkkarin pöydälle ja unohtelee kaapin ovia auki. Aika harvoin sattuu, mutta silti. Toi kaapinovijuttu on pahin, koska musta on tosi noloa sanoa, kun on mustelma ohimossa tai ottassa, että juu, törmäsin kaapin oveen
Mä kun en mitään näe ja kotona katon jalkoihini etten tallaa mitään/ketään.
Kyl mies onneks välillä on ihan hereillä ja tekee pyytämättä mutta sitten kun on paljon töitä ni se kävelee kotona puoliunessa.
Miehet on kuulemma putkiaivoja, en tiedä sen paikkaansa pitävyydestä, mutta kyllä mä jotain oon huomannu
Itte kun syötän Ronin ja tiskaan samaan syssyyn kaikki likaantuneet astiat pois ja pyyhin lattian jos jotain on pudonnut niin mies kun on syöttänyt niin keittiössä on kaapin ovia auki ja puuroa lattialla ja vellitölkki pöydällä
Kyllä mä sitten muistutan että mee siivoo siitä
Jäiks niitä kinkkukierteitä vielä? Kuullosti niin herkulliselta
tyty86 Hienot unet teijän tyttö nukkunu. Kiva juttu et sait nukuttua ja levättyä ja että saitte miehen kans vähän puhuttuakin
Miehen osallistuminen Mies osallistuu tosi hyvin. Sillo ku tein sen "aikataulun" niin muuttu vielä osallistuvammaks kun saa tehä eikä tarvi aina mun "siunaust" joka asialle kysellä. Mun miehel ei ole kyl ollu missään vaiheessa mitään vaipan vaihtoo vastaan, ei haittaa vaikka olis kakkavaippa. Mies kysyy aina et haluunko miä tehä viikonloppun jotain kavereitten kans et hän voi hoitaa poikaa tai sit ollaa vaa yhes kaikki koton. Usein kyl miehel on viikonloppusinki jotaa pientä hommaa, mut kyl viikonloppuilta kolmistaa (tai nelistää jos toi karvaturri lasketaa) koton on tosi kivaa. Tehää yhes ja leikitää Ronin kaa ja illal katotaa leffaa
HanTa Toivotaa kovast et viiva tummuu
toivova-84 Heh minkä näkönen jäpikkä teil. Tai siis että tos kuvassa näyttäis ihan siltä, että on ollu pahojaan tekemässä kun noin virnuilee ja käsiä hieroo yhteen
Parempia tulevia yöunia sinne :hug:
Eilen Roni sitte päätti olla nukkumatta päikkäreitä ollenkaan. Nukkui kyllä autossa vartin verran mutta siinä se. Noh, ajattelin että nukkuis aamulla varmaan pidempään, mutta heräskin jo kasin aikoissa. Yritin laittaa takasin nukkumaan, muttei siitä mitään tullu, sitten kun luovutin, niin huomasin, etten kyllä olis ittekkään nukkunu enää sellaset sonnat pöksyssä
Ihan normaalisti Roni on tänään nukkunut päikkäreitä, tai siis on juuri nytkin päikkäreillä. Ajattelin etten yritä liian aikaisin laittaa päikkäreille ja istuskelin tässä katselemassa kun Roni leikki. Roni konttaili sitten tähän viereen ja kiipesi sohvaa vasten, otin syliin ja kuunneltiin lastenlauluja niin Roni nukahtikin syliin
Mun ihana pieni sylivaava :heart: