Sompio Kiitos hyvien konttailujen lähettämisestä, tänään sitä on käytetty ja paljon
Miä oon kattellu et Ronil menee viälä 4-koko liberoa ihan hyvin. Just menee tarrat siihen keski palleron molemmin puolin. Vaik toi poika onki aika pallomaha
Alkuu Roni käänty toisen puolen kautta pitkän aikaa, mut kyl se siitä oppii molempien puolien kautta, jos näyttää kuitenki siltä ettei opi, niin voi harjoittaa.
EM Menikös viime yö paremmin? Voiskohan kuitenki olla hampaita tulossa? En miä huomannu Ronin ikenissä mitään, ennen ku tuli sellanen viilto ja seuraavana päivänä oli hammas.
Hyvää nimipäivää pikkuiselle tytöllä :flower:
Cham No älä muuta sano, se kohta tuli yllättävän nopeesti
Ja miten noi pikkuset onkin niin ihastuneita lemmikkieläimiin? Oon huomannu ettei meijän koira jaksa enää puollustaa petiänsä, hyvä ettei syvä huokaus kuulu, kun koira huomaa että Roni on tulossa kohti. Koira lähtee äkkiä alta pois
vilmav Oikein paljon onnea uuteen kotiin :flower:
Huhhuh, mikä vauhti tänään ollut
Eilinen oli normaali leppoisa päivä ja vähän uusia juttuja opittu mutta tänään
Aivan tolkuton vauhti aamusta asti, ryntäilyä sinne tänne, roikkumista tv-tasossa, koiran kiusaamista ja vaikka mitä muuta. Vieläkään Roni ei ole itte mennyt huoneesta toiseen, pyörii enimmäkseen lelujen kanssa mutta varmasti ei mene enää kauan, kun saa ihmetellä että missä se poika on, kun on käynyt vaikka vessassa.
Roni yritti nousta seisomaan syöttötuolia vasten ja kun kävin hakemassa vellipullon pois pinniksestä niin siellä roikkui pinnoissa melkein seisaalteen.
Ja parin viimeisen illan aikana Roni on keksinyt yrittää karkuun, kun menee katsomaan mitä hän touhuaa illalla pinniksessä. Yleensä siis käännän takaisin selälleen ja laitan tutin ja peittelen.
*muoks* Ihme kilinää kuului Ronin huoneesta, niin siellähän tää sankari roikku mobilessa seisaalteen
(Tänään mennyt Ronin nukahtaminen vähän myöhemmäksi kun oltiin mun porukoilla ja Roni ehti nukkua autossa takasin tulomatkalla :/ )