tyty86 Ronilla on aina kanssa sormet ja varpaat ihan kylmä vaikka laittais parikin sukkaa jalkaan
Paljon jaksamista :hug: miä en osaa neuvoo, mutta kyllä sen pitäis alkaa hiljakseen helpottaa
Sannya Ihania kuvia :heart: Roninkin herkkua on kurkku, imuttelee sitä ihan antaumuksella
TA Kiitos
Mun mies on ja lähteny aikasin kävelemään, en muista nyt tarkkaan, mutta siinä 9kk:n paikkeilla se taisi olla, ja itse oon lähteny kävelemään 10kk:n ikäisenä. Mieki toivon ettei Roni lähtis vielä pitkään aikaan kävelemään, nytkin se tuholainen on jo niin nopsa
Ja mitä pienempi käveliä, sitä vähemmän järkeä ja sitä enemmän vaaratilanteita :/
Hyvää leffareissua
EM Söpö tyttöinen siellä istuksimassa
Ootteko miettiny jo
joululahjoja? Meinaatteko ostaa useita ja mimmosia lahjoja, lapsille siis?
Itte ajattelin että jonkun kivan lelun tai pari ostaisin, riippuen siitä mikä sillä hetkellä näyttää kiinnostavan. Vaatteita en ajatellu ostaa, eikä just mitään muuta tuu mieleen paitsi kävelytuoli, jos Roni ei kävele vielä jouluna. Ja sit taas onkohan se kovin pitkäkäyttöinen lelu sitten kuitenkaan, en osaa sanoa etukäteen.
Mies lähti Ronin kanssa mummilaan, kun Roni heräs tänäänkin jo ysiltä ja mä olisin saanut nukkua pitkään, mutta enhän mä osannut.
Roni heräsi taas viime yönä joksikin aikaa rellestämään, mutta rauhoittui kyllä tunnin päästä takaisin nukkumaan. :/
Nyt on opittu niin paljon rytinällä ja hammaskin vielä tullut, että kuinkahan monta yötä tässä saa heräillä
Eilen Roni oli jotenkin niin kipeän oloinen, vaikkei kuumetta ollutkaan (Roni sai nimppaarilahjaksi kummiltaan korvakuumemittarin, jolle onkin ollut käyttöä
)
että annoin sitten ensimmäistä kertaa Ronille särkylääkettä. Tuntui kyllä, ettei sillä ollut vaikutusta lainkaan, taisin ihan turhaan antaa lääkettä :/
Ostin apteekista Panadolin oraaliliuosta, se oli aika näppärä antaa sillä annosteluputkella
Eilen olin Ronin kanssa mun tädillä käymässä ja siinä kun hän ruokaa laitto ja pilkko sipulia, niin ajattelin piruuttaan kokeilla mitä Roni tykkää sipulista. Suikaleen otin sormien väliin ja Roni imeskeli ja mutusteli sitä ihastuksissaan, pois kun otin niin suu aukesi ammolleen oottamaan
Hyvin pojalle kaikki maistuu
Joku aika sitten annoin puolukkasosettakin lusikallisen, niin ilmekkään värähtänyt
Meil ruvetaa täs pikkuhiljaa värkkäämää kämppää vähän turvallisemmaks. Vitriinit lähtee pois ja laitetaa tv seinätelineesee ja sen sellast
Ei ole kovinkaa lapsiystävällinen tää meijän asunto :/ , ei oo viittiny etukätee kaikkee roudata pois, kun ei oikein osattu ennakoija et mitkä on pahoi paikkoi ja mitkä ei
Täytyy kohta lähtä kauppaaki ostamaan ruokaa ja ruuan lisukkeita. Eilen tuli leikattua ja laitettua marinoitumaan monta siivua hirvifileestä