~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

Zoe-F
Talvis Tervetuloa maailmaan pienelle kummitytölle :) :flower:
Meil on kanssa tosi helppo vauva, hyvät unet ja ruoka maistuu jne, mutta välil nolottaa jos on jostain valittanu, niin kun toisil kuitenki herätää useemmin tai syyää huonommin tai mistä nyt milloinki kiikastaa.

EM Meil ei nipistellä mut ropsitaa (ropistellaa) kyl. Roni on joku ihme piikkikynsi vaikka kuinka yritän pitää kynnet lyhkäsenä niin silti sattuu kun Roni saa jostakin oikeen hyvän koko kouran otteen.
Miä ajattelin et jos mahollist ni käytän ei-sanaa todella harvoin, ainoastaan vaaratilanteissa. Kaikki paikat on sallittuja ja kaikkee saa tutkii mut yritän näyttää miten mitäki pitää käsitellä. En osaa selittää ees :D Siis niinku että hella ei ole ei, vaan vaikka poppa.

Sompio Älä muuta sano, tänää alkaa olee tosi kovee ruska tossa mun käsivarressa, vähän mustaa ja keltasta ja vihreetä jajaja... Teki mieli sanoo sille lääkärille oota ku mä näytän, mut en mä nyt onneks kuitenkaa :D
Mä en vois ikinä huudattaa lasta uneen, eiks siin ollu et se saattaa viivästyttää puheen kehitysta ja tulla turvattomuuden tunteita ja mitä kaikkee. Kyl miä laitan Ronin sänkyy ja jos jotaa käy kiukuttelee niin paijaan/taputtelen. Yleensä ku Roni on ihan väsyny mut ei haluis millään nukahtaa niin hän jotenki hassusti narisee hiljaa, en tiedä mitä se on, mutta yleensä sen jälkeen nukahtaa heti.
Miä en ole kummonen laulaja niin mie aina hyräilen jos Roni tarvii lohdutust :)

Roni on taitanut alkaa vierastamaan :eek: Tai siis sitä tää taitaa olla. Ei käy itkemään jos näkee jonkun vieraan, mutta jos mä en ole paikalla, että Roni on vaikka miehen kanssa jossain tai oon vaikka nukkumassa ja mies hoitaa Ronia niin Roni on aika paljon kitiseväisempi. Tosi helposti käy vähän kiukuttelemaan jos ei joku onnistu tai vähänkin väsyttää tai ruoka ei tuu suuhun jne.
 
zoe joo ymmärsin. Yrität välttää sitä jatkuvaa ei-sanan käyttöä. :) Hih. Mä taas en halua opettaa lapselle että hella on "poppa" vaan se on kuuma. Asioita kutsutaan niitten oikeella nimillä... No hauva ja heppa on ihan ok mut esim. auto ei oo mikään brumbrum vaan se on auto. No. Saa nähä. :D Mut mä haluan että lapselle selitetään et miks joku asia on ei. "Ei saa mennä hellan luo, se on kuuma ja voi polttaa." Ei saa lyödä kun se sattuu" "Ei saa ottaa äitin silmälaseja kun ne menee rikki" jne. Musta on hirveen tärkeetä lapsen oman turvallisuudenkin takia se että se ymmärtää kiellot ja oppii tuntemaan sen sanan ei. mut sit taas sellainen ei saa laulaa, ei saa huutaa, ei saa juosta, älä kiipeä kivelle, älä sotke housuja älä älä älä.. sellainen turha asioiden kieltäminen on ihan tosi tyhmää. Ei lasten kuulukkaan olla puhtaita, hiljaisia ja näkymättömiä. :D
 
Elma pääsi tänään kotiin. Ei löytynyt sairaudelle nimeä, mutta koska antibiootit tepsi, yleiskunto nousi ja tulehdusarvot laski niin ei ollut syytä jäädä sinne enää. Ihan normaalia elämää saa alkaa elämään, lämpöjä pitää tsekkailla välillä. Mulla on takki ihan tyhjä ja kauhea huoli edelleen. Tuntuu, että itku on kauheen herkässä. Kysyinkin luvan hoitajilta, että saadaanko huomenna matkustaa Keski-Suomeen niin ei ole kuulema mitään estettä. En just nyt kestä olla täällä kaukana kaikista :'(

Kiitos kaikille kun tsemppasitte :heart:
 
Zoe Joo siinä kirjassa oli just uneen huudattamisesta, että vauvasta saattaa tulla päivisin kitisäjä ja takertuja. En muista oliko muuta kun en niin kovin tarkkaan sitä lukua lukenut.

Ihanaa Vilma :heart: Hyvää reissua :wave:
 
Ihan pikaisesti kirjoittelen kun ollaan täällä mummolassa käymässä..

Vilma Onpa ihanaa että Elma on päässyt kotiin! :heart: Uskon kyllä että on ollut ja on edelleenkin kova huoli päällä :hug: Mut hyvää reissua teille :)

Sompio mulle on kans sama kirja tulossa pian postissa, mielenkiinnolla odotan että päsäen lukemaan sitä :)

Täällä on Ellan eka hammas bongattu tänään alaikenestä :eek: Annoin Ellan vähän aikaa jäystää mun sormea ja hoksasin et mikä ihmeen kova ja terävä täällä tuntuu.. No, hammashan sieltä ihan selvästi on juuri ikenestä puhkeamassa ja ihan valkoisena kuultaa läpi :) Vai voiko se kauankin olla juuri tuolleen tulossa..? No, tuo ainakin selittää tuota lievää lämpöilyä ja valtavaa jäystämisen tarvetta ja kuolaamisen määrä.. Erityisen kiukkuinen neiti ei onneks oo ollut, mitä nyt yöt on ollu hiukan levottomampia, mut silloinkaan ei onneks oo huutanut vaan ainoastaan seurustellu keskellä yötä :D No, ellei ne huudot sit oo vielä vasta nyt alkamassa..

Mut pitää taas mennä... :wave:
 
Pirtsille tsemppiä hampaanpuhkeamiseen :hug: Onneksi ei ole kovin neitiä asia kiukuttanut :heart:

Meillä varmaan pitää alkaa kanssa ottamaan tavaksi herättää Nuppu vielä tissittelyn jälkeen kun siirretään omaan sänkyyn. Viime yö oli levollisempi kun nukutettiin omaan sänkyyn. Ja nukahti vasta kympin aikaan eli myöhäisempi nukahtaminen tuo aina levollisemman yön. Eilen otti miniunet vielä seiskan aikaan niin meni se nukahtaminen sitten taas pidempään. Mutta oli niin väsynyt nimpparijuhlija, että ei millään saanut pidettyä enään hereillä hyväntuulisena ja ei meilllä vielä seiskan aikaan yöunille olla kokeiltukaan. Kun kasinkin aikaan se lopullinen nukahtaminen on hakusassa ja saa käydä illan aikana tissittelemässä ja tuttia laittamassa sata kertaa.

Vitsit, mä ostin Nupulle mekon, joka on jo pieni. Tai siis kun se on aika lyhyt mekko ja sitten kun Nupun pömppömaha pömpöttää niin mekkohan nousee vielä ylemmäksi :D Ja näyttää ihan hassulta :heart:
 
vitsit naiset kuulkaas. Ensimmäinen isänpäivä lähestyy, mitäs meinaatte tehä? Aamuherätys ihanilla tahmatassuilla ja kuolapusuilla, kakkua, kahvia.... :D Mä en tiiä et mitä mä hankkisin lahjaksi.... vois mennä perinteiseen ja ostaa sukkia kun aina tuo valittaa ettei sillä oo. ;) :LOL:
 
EM Mä olen kanssa tuota isänpäivää miettinyt enkä tiedä mitä meillä tehtäisiin. Lahjaakaan en ole vielä keksinyt, mutta jotain kirjaa mies haaveili ostavansa veronpalautuksista. Voisin sen jo isänpäiväksi ostaa jos vain muistaisin mikä se oli :D
Kakkua ei varmaan tehdä kun ei meillä sitä kumpikaan oikein syö. Eilistä nimpparikakkuakin varmaan pidetään pari päivää jääkaapissa ja sitten laitetaan roskiin. Ennemmin voisin jotain muuta herkkua leipoa tai satsata hyvään ruokaan.
Sukat on hyvä lahja :D
 
Zoe-F
EM En ole vielä päässyt tulokseen miten kutsun mitäkin mutta todennäköisesti siis puhun asioista ihan asioiden oikeilla nimillä alusta asti :)
Kyllä siis itteki aion käyttää sitä ei-sanaa tarvittaessa mutta yritän välttää turhia eieieijuttuja tai älääläälää.
En ole ajatellut mitään kummempaa isänpäiväksi, tai siis itse asiassa en edes muistanut että se on tulossa :D

vilmav :hug: Jaksamista ja hyvää reissua :)

Pirtsi Ronilla näky hammas pikkusen ja viikossa tuli ihan kunnolla. Toinen taas on ollut jo melkein kaksi viikkoa niin että kruunu on pinnalla mutta muuten ei ole tullut enempää esiin :)

Mies hoiti kunnialla pari päivää Ronia kun mulle laitettiin se kapseli ja mun piti ottaa iisisti :)
Tänään meillä onkin kotipäivä, mikä on tosi yllättävää että ollan koko perhe kotona päiväsaikaan.
Roni näki tänään ensimmäisen lumisateensa :D
Roni on oppinut siirtelemään käsiään eteen päin ja tänään etenikin tosi hienosti karhunkävelyllä :)
 
Chamorphis
vilma kiva kuulla että Elma päässyt jo kotiin! Hyvää reissua teille!
Pirtsi onnittelut ensimmäisestä hampaasta! Meillähän niitä tosiaan onkin jo kuus kappaletta, kun toissapäivänä bongasin kuudennen. Meillä tuntuu tulevan pareittain kun kaikki on puhjennut silleen et eka tuli nyt ja seuraava muutaman päivän viiveellä...
zoe onnittelut ekasta lumisateesta Ronille! :D Niin ja liikkeelle lähdöstä! Meidän termiitti menee kyllä jo tosi komeesti eteenpäin ja pahoille teille! :LOL: Tultiin kans siihen tulokseen et annetaan räplätä vähä kaikkee, mut esim. sähköjohdot sun muut on pois kuvioista. Me kokeiltiin sitä kieltoa, mutta tuntuu poika olevan yhtä itsepäinen kuin vanhempansa, ettei siitä tuu ku paha mieli kaikille. Luulis kyllästyvän ennen pitkää siihen räpläämiseen, kun se ei ookkaan enää kiellettyä...
Isänpäivä mä valitettavasti oon silloin aamuvuoros... :( Lupauduin töihin ilman kalenteria ja sit vasta hoksasin myöhemmin et on isänpäivä silloin... Mut luultavasti teen edellisenä päivänä kakun ja juhlitaan sit kun tuun töistä kotiin. Mies luultavasti menee pojan kans katsomaan pappaa... Lahjaa en oo vielä ajatellu.
Siis oikeesti tuntuu, että poika kehittyy nyt ihan hurjaa tahtia! Reilu viikon kontannu niin komeesti ja eilen nousi ekaa kertaa tukea vasten pystyyn! :eek: Ei seisomaan asti vielä, mutta polvillaan oli rahia vasten komeesti! :heart: :D
Viime yö olikin taas todella eksoottinen! Poika nukahti normaalitapaansa siinä vähä kahdeksan jälkeen. Käytiin saunas miehen kans ja pian sen jälkeen poika heräs ekan kerran... Ja itki taas hysteerisenä... sain nukahtaan nii heräs melkein samantien itkemään... Nukahti tissille... Heräs puol yksitoista itkemään... Nukahti aika pian... Heräs 02, 03, 04, 05, ja minuutteja päälle... Joka kerta tissiä.... Puol kuus siirryin pojan kans sohvalle nukkuun ja mun sylis sit nukku puol kasiin.... Ja mikäköhän tämän eksoottisuuden aiheutti?! Prepulsid tauolla eilisaamusta lähtien, sen perhanan ph-mittauksen takia! :kieh: Lääkäri haluaa saada varmuuden diagnoosiinsa... Eikö se ny hitto vie oo aika selvää, kun lääke auttaa oireisiin ja heti kun lääke laitetaan tauolle niin oireet pahenee! :headwall: :headwall: Joo okei ymmärrettävää et haluaa varmuuden ton lääkkeen takia, kun kerran erityislupalääke on, mutta itte oon ihan raivona, kun mun mielestä homma on selvä ja nyt ton tutkimuksen takia pitää poikaa kiusata taas polttavalla ruokatorvella ja röyhtäilyllä... :kieh: :kieh: :kieh: Onneksi tutkimus on tiistaina ja lääkettä saadaan jatkaa keskiviikkona, mutta sinne on pitkä matka vielä ja poika taas tuskainen! :'(

Cham ja poika 8,5 kk
 
Zoe-F
Cham Kyllä Roni on jo lähtenyt liikkeelle ajat sitten :D Mutta sitä ei oikein ole voinut sanoa ryömimiseksi eikä konttaamiseksi eikä oikein miksikään järkeväksi :D Se oli ja on edelleen välillä sellaista mittarimatoilua. Ensin ihan ylös ja ojennus eteen ja plösähdys ja uudestaan ja uudestaan. Vaikka niinkin järjettömän kuuloista touhua niin nopeasti silläkin Roni on edennyt :) Nyt vain on tullut ensimmäinen liikkumismuoto jota on voinut kutsua "tunnetuin termein" :LOL:
Luin Anna Wahlgrenin Lapsi-kirjan joskus ja hän kirjoitti kuinka on aina antanut koskea kaikkea mitä lapsi sattuukin löytämään, kirjoja ja kukkia ja vaikka mitä, mutta hän on mennyt kertomaan kuinka niitä käytetään ja miten, etteivät rikkoudu, ja itsekin ajattelin että se on varmaankin ihan järkevä konsti, koska sellainen mitä ei näe kuin vilaukselta ja johon ei saa tutustua niin kiinnostaa eniten :) En tiedä vielä miten tässä edetään missäkin tilanteessa mutta katsotaan mitä aika tuo tullessaan ja yritetään sitten toimia parhaalla mahdollisella tavalla :)
Paljon jaksamista teille :hug: inhottavaa tuollainen venkslaaminen, olisi sitten voinut olla edes vähän lyhyempi aika jonka pikkuinen joutuu olemaan ilman lääkettä :/
 
Chamorphis
Zoe joo sanos muuta... Sen diagnoosin pystyy hyvä lääkäri tekemään ilman mitään ph-mittauksiakin. Ja oireet oli niin selvät, että minä maallikkonakin sen diagnoosin osasin tehdä vaikkakin hoitalalla olen niin en kuitenkaan mikään lääkäri... Hyväs lykys se mittaus ei ees näytä mitään. Kun allerginen refluksi ei välttämättä näy siinä mittaukses. Jos me oltais pystytty jatkaan sitä Gavisconia niin sen ei olis tarvinnu olla tauolla kun yhden vuorokauden ennen tutkimusta. Toi Prepulsid pitää olla sen 3 vrk... Joidenkin lääkkeiden muistaakseni piti olla jopa viikko tauolla ennen tutkimusta.
Toi liikkuminen on kyllä niin kivaa katteltavaa! :D Meillä kans alkuun mentiin vähän samalla tyylillä, et ensin konttausasentoon ja käsiä eteenpäin ja pläts... Sillee just konttauksen ja ryömimisen välimaasto... Varmaan Ronikin siitä sit kohta lähtee kunnolla liikkeelle! =)
 
zoe toi tutustuminen esineisiin saattais toimia ainakin osittain... et näyttäis mikä on uuni/hella ja mitä niillä tehdään. Mut taas toisaalta eihän pieni lapsi alle 1-v ymmärrä kaikkea vaikka sille selittää joitain asioita, musta pakko se on vain opettaa vain että hellalla poriseva kattila tai kuuma uuni on EI saa koskea... :snotty: Mut vanhemmalle lapselle varmaan toimiskin. Mut kyllä me ollaan itseasiassa jo nyt harrastettu sitä et näytetään tavaroita jotka tuntuu kiinnostavan ja kerrotaan mitä ne on ja annetaan vähän koittaa.

cham voi harmi mikä tilanne... :( Jaksamista sinne. :hug:

meijän tyttö on tänään vaan kränänny ja kiukutellu... :snotty: ensin meinattiin et oisko sille tullu jotain vehnästä kun söi tänään ekaa kertaa vehnäkorppua, mut sit tajusin et se kränäs kyl jo ennen sitä. Sillä oli poskessa yks näppylä tullu ja selässä oli pari pientä näppyä. Täytyy seurata et tuleeks niitä lisää vai oliko jotain vaan muuta. :/ toisaalta tyttö on niin herkkä regoimaan ihollaan et se voi olla mistä vaan. :)

kun mä alkuviikosta silloin päätin lopettaa stressaamisen ja kehitysvaihekyttäilyn niin oon ollu paljo rennompi nyt. Ja olo tytön kanssa on ollu jotenki ihanaa. :)

EM ja Myy 5,5 kk :heart:
 
Zoe-F
Cham Nukkuks teillä muuten pikkunen pinniksessä vai teidän kans sängyssä? Ronin pahimpin yöyrjöilyaikoina huomasin et helpotti jo jonkin verran, kun nosti pinniksen päätyä noin 15cm korkeemmalle.

EM Nii siis juu aivan, en mä ajatellutkaan että nyt tässä alle vuoden ikäselle vielä mitään tonne korvien väliin jää jos mä sanon että uunin lasi on kuuma kun valo palaa tms. Tosin, en mä usko että Roni vielä mitään ei-sanaa ymmärtäis, niimpä mä käyn yleensä vain ohjaamassa Ronin muihin leikkeihin jos on väärässä paikassa sörkkäämässä.
Tosi hienoo et oot pystyny rentoutumaan :) Miäki yritän vaa nauttii niist päivist ku saa olla Ronin kanssa nii ihan semmosenaan, yritän olla paljon läsnä ja innostaa leikkimää koska ei Roni kuitenkaa kauaa ole pieni ja jossaa vaiheessa ne sanoo sitte että "Äiti mee pois, miä haluun leikkii kaverin kaa."
Minust tuntu et sillo ku Roni oppi kääntymää jne, nii siin vaihees tuli paljon kaikkee, esineisii tarttumist ja kädest toisee vaihtamista jne. Sit oli pitkän aikaa hiljasta sillä saralla ja nyt on taas tullu pienen hetken sisäl just istumaa oppiminen ja karhunkävely ja selkä suoras istuminen ja parempi koordinaatio.
Ja kaikki lapsethan on yksilöitä, mä en ymmärrä miks kaikkee pitää aina verrata koska jokainen kehittyy omas tahissaa ja tavallaa kuitenki :)
 
zoe niinpä... jotenki sitä itte aina syyllistyy siihen vertailuun vaikka ei pitäis.... :snotty: Mä yritän nyt meijän tytölle alkaa pikkuhiljaa opettamaan ettei hiuksista vedetä, silmälaseihin kosketa, kaulasta ei nipistetä... mut oon tehny niin et sanon ettei saa nipistää/tukistaa ja siirrän käden pois. en tiiä onko siitä mitään hyötyä... :D
 
Cham Voi ei kun joudutte nyt olemaan ilman lääkettä :hug: Toivottavasti saatte nukuttua yöllä.

Kyllä mulla tulee ainakin vaistomaisesti EI kun Nuppu ottaa kiinni hiuksista, silmälaseista tai muusta. Mutta miettinyt kanssa, että missä iässähän se tajuaa edes sanan merkityksen.

Tänään oli nyt pitkästä aikaa hyvät vaunupäikkärit. Nukuttiin 4,5 h :heart:

Koitin nyt illalla, että ei nukahtaisi tissille, jos se tekee sitä levottomuutta yöllä (nukahtaa tissille mun kainaloon ja herääkin omasta sängystä). Mutta menikin sitten nukuttamisen kanssa aikaa kun ei se niin vain sitten nukahtanutkaan :ashamed:
 
Huomenia!

meillä ollut kyllä tosi tuskasta nää viime päivät :(
ensin poika kiukutteli niitä rokotuksia, eikä nukuttu juurikaan kahteen yöhön, ja nyt sitten lauantaina alkoi pojalla hirveä nuha :headwall: raukkapieni kitisee ihan koko ajan eikä saa nukuttua, kun ei happi kulje.
mä oon kokeillu kaikkea; höyryhengitystä, sängyn päädyn nostamista, yrittäny imeä sitä limaa ja viime yönä laitoin harson sisään sipulia ja sen pinnasängyn pinnaan roikkumaan, no se autto alku yön ja poika sai nukuttua, mutta loppu yö olikin sitten taas pelkkää kitinää :(
onko kellään hyviä vinkkejä? säälittää toinen, kun rohisee ja tuhisee ja olis kiva saada ens yönä itsekin nukuttua :)
 
vilma hyvä että elma parantui nopeasti!! :hug: ...mua kyl jäis suuresti mietityttää että mikä sairaus lapsella oikeen olikaan.. :/

sisko oli meillä koko syysloman.. ei tullu vietettyy koneella aikaa. eilen käytiin sitä kummityttöä katsomassa :heart: voi että mikä pieni ihanuus :heart: ihan ku ois ilmaa pidelly, niin pieni se oli!! (vaikka vajaa 4kg mut verrattuna minjaan)

meillä ollaan taas nukuttu yöllä niitä 9-10h pätkiä. paitsi viime yö oli "vaan" klo 20-04 eli 8h, sitten minja heräs höpisemään sängyssään ja koitin imettää... lapsi vaan imi ja imi, mut mun rinnasta ei tullu mitää!! ei lähteny millään herumaan enkä kuullu nielemistä :eek: hain loppujen lopuks sit pullon alakerrasta ku rupes nänni tuntuu herkältä ku imi niin voimalla... hassua.. aamulla sit lypsin ni ei sillonkaa kunnolla herunu, maitoa tuli kyllä ku rinta oli niin täynnä mut ei ollenkaan samalla tavalla, enkä tuntenu herumista. woot????

tänään ajattelin koittaa kuinkas maissisose maittaa tytön suussa.. maissivelliähän meillä on syöty jo 1,5kk, et josko ois tuttu maku. kiinteitähän meillä ei oo syöty muutamaan viikkoon lainkaan.

Talvis ja Minja 4kk :heart:
 
Chamorphis
Zoe poika on nukkunu muutaman kuukauden ikäisestä asti omas sängys. Sängyn pääty kyllä on koholla. Minä ja mies luultavasti nukuttais ihan sängyn reunalla ja poika poikittain sängys, jos meidän välis olis! :LOL: Eli ihan oman nukkumisen takia, sen verran levoton kaveri välillä on. Tosin silloin kun nukkuu kunnolla niin pysyy paikallaan... Tos yx aamu heräs jo kuuden mais ja hain tissille sänkyyn niin nukahti vielä kylkeen kiinni... Ittellä vaan hiukka häjy nukkua siinä! :D
sompio kiitos. Viime yö meni onneksi taas vähän paremmin et sai itsekin nukuttua vähän pitempää pätkää.
 
Tulin tänne vanhalle kämpälle ku tääl toimii netti :D Uuteen kämppäänki se saadaan kai suht pian =)

Mies on siis muuttanu meitä ja mie oon vaa Attee hoitanu. Atte sai ekan nuhan (aika hyvin, ku eka nuha tulee ko poika on 6,5kk :) ) ni on kränänny aika paljon ni en oo juuri voinu muutossa auttaa.

Koht taas uudelle kämpälle. Täs vaa nopiaan käväsin.

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville! :hug: :heart:

SS/ Atte 6,5kk
 
Toivova Näkyyhän se noinkin se kuva. Ihana kuva :heart:
En kyllä osaa auttaa flunssa-asiassa. Olet jo kokeillut kaikki mitä olisin ehdottanut :hug:

Suukkis Kuinka Atte on nukkunut omassa huoneessa? Vai laitoitteko omaan, en nyt muistakaan :ashamed:

Talvis Kokeilitko molempia tissejä? Ihme juttu :eek:

Mä keksin eilen isänpäivälahjan, kun mies on haaveillut sitä seikkailija-muumi-mukia. Ostan sellaisen :D Vaivihkaa eilen kyselin, että mitä kirjaa tässä meinasit ostaa. Mutta arvasi heti, että isänpäivälahjaa mietin ja sanoi sellaisen kirjan, joka ilmestyy vasta jouluksi :D
Miehestä on tullut nyt tosi pihi kun rahoista ei ole tietoa, koska saa seuraavan kerran. Miehellä loppui sairaskassan sairaspäiväraha ja jatkossa maksaa Ilmarinen, mutta päätöksessä menee aikaa.

Taas mä aamun stressasin meidän ensi kevättä, mutta kun kävin lenkillä Nupun kanssa niin ajatukset onneksi taas hieman selkeni. Ja ainakaan niitä ei voi tällä hetkellä murehtia, kun asiat on niin kesken että ei tiedä yhtään mitä tapahtuu.

Meillä nukuttiin viime yö paremmin kun siirryin aamuyöstä sohvalle. Jos Nuppu on ähissyt niin sitten on pärjännyt itekseen, koska mä en ole kuullut mitään ja mies ei ollut kuullut myöskään. Aamu vain oli aikainen, kun tuli kakka ja sitten kun oli uudestaan nukahtamassa niin tuli toinen ja sitten noustiinkin ylös :D
 

Yhteistyössä