Suukkis Mulla on kestoja kyllä, mutta ne ei oikein pidä. Iltaisin kun tissit on tyhjemmät niin pidän kestosuojia. Ainun pitsijutuilla ei tee mitään, ellei ole kahdet päällekkäin. Mulla on vain kahdet sellaiset bambujutut, joissa toisissa vain joku coolmax tms. -kerros. Ne on kyllä parempia, mutta en silti voi yöllä niitä pitää. Kertikset ei juurikaan jää tisseihin kiinni, koska ne on yleensä aina sen verran kosteat
Olis alusta asti tarvinnut ostaa niitä bambujuttuja enemmän, mutta kun mä luulin, että se maidontulo tasaantuisi nopeammin.
Ja, juu tiedän kyllä kumman kannalta sä olet =)
Zoe Kyllähän mä tiedän, että äidinmaito on se paras maito. Ja pullosta mitä on annettu niin se on juurikin äidinmaitoa. Ja pitäisihän se olla onnellinen, että sitä maitoa pursuaa ovista ja ikkunoista niin saa sillä ruokittua.
Mä olen just tosi laiska pesemään
pulloja. Helpommalla pääsisi kun pesisi sen heti käytön jälkeen, mutta meillä se lojuu tiskipöydällä aina monta päivää ja sitten se on pakko keittää kun pelkään että pesii jo kaikenmaailman pöpöjä. Ja meillä on oikeesti 7 tuttipulloa, joista Nuppu 3 hyväksyy
Mä ostin niitä raskausaikana vaikka minkälaisia
Cham Kiitos tuesta :heart:
Voi vitsit, toivottavasti saat asiasta jutella ennen raskautta jo jonkun kanssa. Netistä etsitty tieto kun ei ole sitä parasta mielenrauhan takia :/ Aina löytää kaikkia kauhuskenaarioita.
En tiedä kyllä kanssa yhtään, mitä voisin sinulle sanoa, mutta halituksia paljon :hug:
Mäkin jo stressaan töihinpaluuta, vaikka tässä nyt on melkein puoli vuotta vielä aikaa
Ensi viikolla miehellä on ortopedi, joka tietää tuosta selästä sanoa sitten paremin. Kun sehän kuvattiin pari viikkoa sitten ja työterveyslääkärin mukaan leikkaus on edessä. Eli silloin mies on varmaan kotona kevään joko saikulla tai työttömänä ja menen nauttimaan suurta kunnan palkkaa
Sillä elättääkin perheen, olen jo "urani" huipulla palkassa kun sain viime talvena 10-vuotiskokemuslisän palkkaani :/
Cham Juodaanko teillä kuitenkin riittävästi vuorokaudessa? Tai vaikeahan sitä tissimaidon määrää on arvioida.