suukkis tosi kiva teille
toivottavasti testipeppu tykkää vain hyvää ja on aurinkoinen
em.n pikku myylle onnea kuukausi synttäristä :heart:
sulla on ollut mukavan kuuloinen päivä
sompio toivottavasti saat pikkusen yöpuulle tänään ilman suurempia kitinöitä.
Meillä nukahdettiin ilman kitinää kerrankin
sylkkyyn nukahti, ja annoin nukkua sylissä puolisen tuntia ja maltoin viedä sänkyyn... meinasin itsekin nukahtaa sohvalle kuunnellessani Kimin tuhinaa
tunti viel ja lääke, sit lähtee tääkin mamma nukkuu, ja toivottavasti saa nukkua vähän pidempiä pätkiä kuin viime yönä.
vilma kyllä Elma vielä hymyilee, kunhan hän ensin päättää että nyt on sen aika.
Meillä alkuun hymyt oli sellasia ihme virnistyksiä ja suun pyöristyksiä, mitä teki kun tultiin isin kanssa oikein lähelle jutustelee... sitten hiljalleen alkoi virnistys näyttää oikealta hymyltä.
ja nykyään poika Flirttailee ja hymyilee jokaiselle vastaan tulevalle naiselle...
kaamea naistenmies jo näin kolmekuisena, eli meillä saattaa ravata tyttöjä kylässä muutaman vuoden päästä oikein urakalla
kuinka
suukkiksen ilta meni?
Kauheeta mulla on ollut taas
aikaa ajatella...
ja tulin siihen tulokseen että oon taas kerran ollut kaamea äiti... Miksi en osaa luottaa vaistoihini, vaan kuuntelen sitä neuvolantätiä ja uskon sitä kuin raamattua.
Tuntui hyvältä kun er.lri sanoi sen mitä olen epäillyt, maito/velli ei riitä... mutta samalla tuntui niin prkl.n huonolta... enhän mä nyt tarkoituksella lasta nälässä ole pitänyt.
Mutta katsotaan mitä tästä nyt tulee, aloitellaan hiljalleen syömään enemmän.
Tein tänään ihan isse maissimössöä pakkaseen ja pikkusen porkkanamössöä...
ja sit tilasin nettiapteeksta sellasen pikkuisen määrän noita 30ml lääkekuppeja ja niihin kannet... saan sitten niihin laittaa pikkuannoksia pakkaseen.
Meillä kun ei ole pakastejuttuja, niin tein pikalaskelman ja tulin siihen tulokseen et lääke kupit tuli halvemmat ostaa kuin kasa pakasterasioita