ta jos meillä ei ens yönä nukuta, niin sit me vietetään pojan kanssa pyjamapäivää huomenna, eikä nousta sängystä ennen iltapäivää... tulee sitten munkin levättyä ja ehkä jopa nukuttua päivällä. haasteellisinta mulle on nukkua päivällä, ja olla tekemättä mitään...
vaikka kuitenkin suurimpana osana päivistä on sellainen olo etten oo tehnyt mitään...
vaikka sit olisin touhunnut pojan kanssa, ollut puolipäivää ulkona ja käynyt kaupassa...
mutta kun pullot on hujan hajan, vaippoja sielä täällä imuri odottaa keskellä lattiaa, tiskikone odottaa tyhjentämistä ja pyykkivuori kasvaa... tulee olo ettei oo tehnyt mitään.
Mutta mä opettelen olemaan ressaamatta ja annan olla, poika on tärkein ja sitten äidin jaksaminen
joo
ta toi syöttis oli sellainen unelma etten uskaltanut edes unelmoida siitä...
mut mummuni sanoin, kun "kimpassa ostetaan niin sit saa parempaa"
ihan en allekirjoita tuota lausetta paremmasta, ei se hinta määrää kuinka hyvä tuote on...
mutta tuossa oli ne ominaisuudet jota toivoin...
helposti liikuteltava, oma pöytä, tukeva, menee pieneen tilaan sekä 5 piste valjaat...
luksuksena tuli sitten tuo korkeuden säätö ja selkänoja kippi, sekä tuplapöytä
itse kuitenkin katselin cragon tea time, pöytää... joka oli puolet edullisempi... ja sen olisin varmaan ostan jos olisin itse ostanut.
ta toivottavasti teidän yö ei mene penkin alle... vaan edes teidän nukku-matti on työtä vieroksumaton ja tunnollinen
ja missä kohden oon missannut...
suukkis ONNEA PITKISTÄ UNISTA!!! vai oliko se unesta...