Tyty Sitähän tämä äitien elämä on, kiinni lapsessa ollaan. Mä olen kyllä mielelläni, en ole kaivannut omia juttuja sen enempää.
Ja yöt oli meilläkin alussa raskaita, meillä syötiin varmaan tunnin välein ja tuntui että itse ei ollut nukkunut ollenkaan. Alussa mä nukuinkin tosi paljon päikkäreitä. Minäkin pyrin olemaan aina hereillä syötön ajan. Muutaman kerran kyllä nukahdin, mutta pelkäsin aina kierähtäväni Nupun päälle. Monta kertaa olen kyllä nukahtanut ennen Nuppua kun syötön jälkeen olen laittanut takaisin pinnikseen. Kun on sivuvaununa mun puolella niin siinä kun makuullaan nukuttaa niin helposti itselle uni tuli ensin. Kyllä se Nuppu saattoi minut vielä siitä herättää jos itkeskeli ennen nukahtamista :saint:
Tuo teidän 3xherääminen yöllä on vähän kuitenkin verrattuna monen muun heräämiseen
Sannya Hyvä, että purkautuminen helpotti
Nukuttamisesta Minä en ole nähnyt tarpeelliseksi opettaa vielä itsekseen nukahtamaan. Jotenkin tuntuu niin pieni olevan, että siinä pitää olla vieressä äidin tai isän. Monesti kyllä nukahtaa sillain itsekseen, että me makoillaan vaan omassa sängyssä eikä silittele tms.
Meillä nukahdetaan syliin, sänkyyn, tissille tai mihin vaan enkä havahduta hereille siirtäessäni sänkyyn
Suukkis Vieläkö teillä tulee raivareita kesken syönnin? Mä en ole muistanut kommentoida, mutta niin meilläkin Nuppu saa usein raivareita. Mä olen mieltänyt asian niin, että alussa sitä maitoa suihkuaa helpommin. Ja sitten varmaan joutuu alkaa imemään enemmän ja siinä vaiheessa tulee kiukku. En tiedä miten asia oikeasti on :saint:
Luin muuten yhtä vauvaopasta ja siinä käskettiin hieromaan iltaisin niin vauva rauhoittuu. Oletko kokeillut vauvahierontaa tehdä iltaisin? Varmaan menisi muutama ilta ennenkuin Atte siihen tottuisi, mutta voisihan sitäkin kokeilla. Kun tekisi samat liikkeet joka ilta, niin vauva tottuu siihen mitä seuraavaksi on tulossa jne.
Häät meni eilen aika kivasti. Kirkossa Nuppu nukkui ja hääpaikalla oli aika paljon sylissä tai ulkona vaunuissa. Syötöt oli aika kiukkuamista, mutta oltiin autossa parkkipaikalla niin ei kukaan häiriintynyt sen takia.