´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Onnea Talvis!!! :heart: :flower: Selkeistäkin selkein plussa! Se mikkää haamu enää oo =) Eli tervetuloa ja ny kans pysyt täällä!:hug:

EM juu kyl se aikansa ottaa, et tottuu :D Mut sano iha mite vua :D

Täällä olot senkus jatkuu rauhaisina ja oireettomina =) Töihin meen neljäks :heart:

Kyl munki miehessä siis selvä muutos on tapahtunu, ku ny km riski on nii pieni. Ennenki se jotain jo suunnitteli ja iloitsi, mut esim. vaaville ei ois halunnu mitää viel hommailla. Ny se on sillai kunnol avoimesti innostunu ja haluis kertoo koko maailmalle, et hänestä tulee isä:heart: Ja kyllähä kohta kaikki tietääkin, ainaskii sen porukat varmaa kertoo kaikille sen suvulle :D Mul tuota sukua (johon pitäisin yhteyttä) ei juuri ole, muutamia vain. Ei vaa jostai syystä oo tullu pidettyy yhteyksiä.

SS & mytty 13+1
 
minä täällä pähkäilen laittaisko tänään legginsit ja joko uuden hameen tai uuden tunika paidan päälleni.
Tekis niin mieli jo pukea ne, mutta hieman jänskättää tuleeko tuttuja vastaan...vielä kun en tahtois kertoo semmoisille joita näkee harvemmin...haluisin odottaa sinne ultraan, mutta kova on halu laittaa noi vaatteet päällekkin...niin noissa vaatteissa massuni näkyy jo ihan selvästi...ainakin omasta mielestä. :D

TinyAngel 10+2
 
Zoe-F
Ta Toisilla kyllä maha kasvaa :) Mulla menossa seittämästoista viikko eikä kukaan tietäis ellen olis parille kertonu :D Mulla maha on kyllä pyöristyny, mutta läski on kanssa lähteny, eli plus miinus nolla. Mun yks kaveri oli melkein loppuun asti töissä eikä siellä kukaan tietäny ennenku se ilmotti vikan päivän että heido, mä lähen nyt äippälomalle. Se oli pystyn vetää mahan sisää ja ollu hieman löysäs paidassa töissä :D
 
Zoe-F joo on kyllä totta että monella massu on nii pieni melkein loppuun asti ettei kukaan tajuu raskaudesta, ellei itse kerro. Meilläkin töissä yksi nainen joka pystyi salaamaan raskauden johonkin puoleen väliin asti. Nyt kyllä massusta ei voi erehtyä...mulla taas on aina huppari, josta ei tosiaankaan nää vaikka lihois jonkin verran...sen verran löysiä ovat.Pystyisin varmaan salailemaan kans aika pitkälle, mutta en haluu.. jo nyt tekis mieli kertoo kaikille...mutta pitää vielä malttaa mieli. haluan ensin nähdä että mitäs massussa oikein onkaan...vielä noin 12päivää ultraan...
 
Mulla ei enää mahu tavalliset farkut päälle... :ashamed: Tai mahtuu ne just ja just mutta on tosi tiukat ja ahistaa. Kahet sellaset kankaiset housut mahtuu, niistäkin toiset puristaa jo. Oon käyttäny jo nyt äitiyshousuja kun ei niistä ulospäin huomaa että ne on äitiyshousut.. :snotty: :p Ne on vaan NIIN mukavat jalassa! :D
 
EM, pitäähän sun niihin siirtyä jos ne mukavemmilta tuntuu. Ihan miten sä parhaiten viihdyt :) Ei se mikään häpeämisen aihe ole. Mä luulen et mä oon joku luonnonoikku, kun en vieläkään viihdy äitiyshousuissa. :D

Onnittelut Talvis komiasta viivasta! Hihkase sit ku haluut listalle :flower: :heart: :hug: Kyl se sun mieskin kohta varpailtaan tippuu, ja pian ostelettekin jo vaunuja ja pinnasänkyä :)

Mies osti mulle tukivyön, ja sitä on nyt pari pvää käytetty ahkerasti. Ei oikein selkä kestä, nää F-kupit ja n. 1,5kg vauva on aikamoinen rasite tähän runkoon.. :| Sattuu ihan kamalasti, liikkuminen ei tosissaan kovin herkkua, etenkin kun supistukset ja liitoskivut vaivaa. Tiistaina ois neuvola, katotaan kuinka käy. Luultavasti tulee lähete äippäpolille kohdunsuun kontrolliin, ku siel yksityisel oli erikoislääkäri havaitsevinaan sitä pehmenemistä. Sit ens vkon jälkeen loppuu taas sairasloma, et saas nähdä, jatketaanko sitä jo nyt suosiolla sinne ä-lomaan kun siihen on enää kk sitten. Hurjalta tuntuu jos töihin tarttee mennä täs tilantees ku paikat on jo hivenen kypsyneet :eek: Täytyy ajatella positiviisesti, et vauva viihtyy masussa just niin kauan kun hänen tarvitsee :heart:

DD ja potkurineiti 29+3 :heart:
 
ElinaMaria sama juttu mulla. Mä ostin kanssa Hennesiltä yhet mustat äitiyshousut. Ovat niin mukavat päällä. Aattelin ens viikolla käydä ostaa farkutkin, nyt tavalliset farkut päällä ja tosi inhottavasti puristaa.

Mulla on alkanu ilmeisesti supistaa, en osaa sanoa. Mutta koskaan ennen ei oo tollasta tunnetta ollu. Tulee sellanen kiritysolo tonne alavatsaan aina välillä. ne ei satu, mutta pelottaa kyllä että onko normaalia.

Suunnista ja rakas 15+0
 
Chamorphis
DD mistä sun mies hommas sen tukivyön? Luulen kans et tartten sellasen ennen pitkää kun selkä välillä tosi kipee... :headwall:
Suunnistaja mulla tulee kans aina välillä sellanen paineen tunne tonne alakertaan, mutta olettaisin sen ainakin omalla kohdallani johtuvan siitä et lapsukainen on sillon ylösalasin ja pää painaa siellä... Kun tunnen aina välillä kun vaavi kääntyy parempaan asentoon. :D :heart: Mut kysy ihmees neuvolasta jos pelottaa. Koskaan ei oo liian tyhmiä kysymyksiä mitä sieltä kysyy! :hug:

Chamorphis ja Nasu 24+4
 
kiitokset onnitteluista ja tervetulotoivotuksista. :heart: :heart: joo en oo lähdös enää mihkää :D

voi kun mäki voisin jo ostaa äitiysvaatteita :heart: mitä hintaluokkaa niis on? hennesiltä varmaan saa ihan kivoja ja edullisia, mut vois melkeen nyt panostaa niihin pöksyihin, vauvan sisaruksia ajatellen ;) mä haluan pienen suurperheen :D
 
Talvis h&m: farkut maksaa noin 40-60?,muita housuja saa noin 20? ja paitoja saa kyllä paljon halvempaan hintaan. Tossa alhaalla on suora linkki h&m:n äippä vaatteisiin

http://shop.hm.com/fi/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_KLA
 
ja tässä linkki elloksen äippä vaatteisiin, en kyllä tiedä näistä ovatko hyviä..."kokemuksena" on vain h&m:n vaatteet, joita siskoni on aikoinaan ostanut ja on ollut tyytyväinen.

http://www.ellos.fi/ListPage/Category.aspx?CategoryId=23110
 
ei mullakaan vielä äippä vaatteita ole. Katsotaan kun tää massu tästä vielä vähän kasvaa niin kyllä sitten ois tarkoitus tilata H&m:ltä ainakin yhdet farkut ja yhdet mustat housut. Mustat housut ajattelin laittaa meidän firman pikkujouluihin...luulisin ainakin etten enää silloin mahdu mun omiin mustiin housuihin...tai sitten laitan jonkun kivan tunika mallisen mekon...
 
Talvis ja muut plussanneet: oikein paljon tervetuloa :flower:

Täällä pahoinvointi senkun pahenee -siksi ei ole näkynyt täälläkään. Oikein mikään ei pysy sisällä, koko ajan etoo/oksettaa ja olo alkaa olla jo hyvin heikko -en jaksa edes istua 5min kauemmin. Miltei kaikkea mahdollista on jo kokeiltu, eikä oikein mikään tunnu auttavan. Ensi viikolla pitäisi saada oppilaiden arvioinnit ja numerot koneelle, mutta tässä tilassa on aika vaikea käydä tuon tarkastettavien kokeiden pinon kimppuun. Onneksi tämä ei ole nyytille vaarallista, vaikka itsellä meinaakin välillä usko loppua ja mennä hermot.

e 8+4
 
oih mitä ihania vaatteita :heart: elloksen sivuilla aivan mahtava äitiysmekko!! tahtoo semmosen ja tahtoo mahan |O heh aamuhysteria..

oli taaskin viiva vahvistunut... :heart: :heart: oon vaan niin onnellinen =) nyt huomaa jo hajuaistin terävöityneen... haettii eilen kultsin kans pitsaa ja sitä ku jäi ni laitettiin jääkaappiin... kiva lemu :$

emiliana koitahan jaksaa :hug: mä pidän peukkuja että pian helpottaisi!! :heart:

tosta raskauspahoinvoinnista tuli mieleen et seki on varmaa syy miks hampaat joutuu niin koville.. pitääkseen pahoinvoinnin loitol joidenki täytyy koko ajan napostella jotai.. esim viinirypäleethää ei oo mitää herkkua kiilteelle... :/
 
Hei naiset! Hyvin varovaisesti tassuttelen tänne liittyäkseni seuraanne =)

Plussa pärähti testiin eilen aamulla, ja eilinen olikin sitten aivan ihana syyspäivä. Olo on kevyt ja onnellinen, kuin olisi rakastunut :heart: Käytiin kuuntelemassa lauluyhtye Rajattoman Queen-esitystä, oli tosi hyvä :) Ja tänään ajateltiin ottaa kaakaoa termokseen ja lähteä Seurasaareen, aurinko paistaa :D Siellä varmasti paljon masuja ja vaunuja liikkeellä.

Miehenihän katselee nyt kaikkien vaunujen sisältöjen perään, ja ilmoittaa näkemistään söpöyksistä...

Laskurien mukaan LA ois n. 7.6. ja nyt ois rv 5+0, eli 6. viikko olisi lähdössä käyntiin. Täytyy varmaankin sitä foolihappoa nyt hankkia! Mutta nuo viikot varmasti sitten selviää tarkemmin sitten. Näillä siihen asti :saint:
 
Zoe-F
Emiliana :hug: Koeta jaksaa, se on varmasti sen arvoista :)
Sun Rise Paljon onnea :flower:

Äitiysvaatteista ei oo muutaku kotona lökäpöksyt, kaverilla on pari paitaa ja takki, sitten kun alkaa tarvitsemaan, muusta en vielä tiedä.
 
Onnea Sun Rise ja Talvis ja kaikki muutkin:) :heart:

Itselläni loppui noin 2 viikkoa kestänyt pahoinvointi pari päivää sitten, huomenna ensimmäinen neuvola, rv 8+2 Kaverini Tampereelta sanoi, ettei ekalla Neuvolakäynnillä raskautta vahvistettu mitenkään? Olin luullut, että ainakin sydänäänet kuunneltaisiin?

Mulla muuten Huuto.netissä myynnissä Sun Risen kehuma Rajattomien Queen- konsertti-cd.

Aurinkoista syksyä ja jaksamista !!
:wave: :wave: :wave:
 
Ihan outo siun nikkis joose75.. etkä oo ees listoillakaan? Vai nykkö sit ilmottauduit :D? Eikä mullakaan raskautta todennettu mitenkään. Ei ekalla eikä tokalla kerralla. Ekal kerral koitettii kuunnella sydänääniä (oikeesti oli tuolloin vasta vkot 7+1) muttei kuulunu ja ny tokal kerral ei ees yritetty ku oli vasta vko 7+ jotain.
 

Yhteistyössä