´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Chamorphis
Oi kun ihania masukuvia!! :D
Kiva kun Mirkulla ja EM:llä oli hyviä ultrakuulumisia!
emiliana sullapas loistava laskettu aika! Mulla on synttärit 15.5! :D :heart:
Omaan napaan ei kuulu paljon mitään uutta. Odottelen täs ens viikon äitiyspoli kontrollia et pääsee näkeen Nasun. Eilen viimein ja vihdoin illalla ku mentiin nukkuun niin mieskin tunsi liikkeet! :heart: :heart: Vaavi olikin tosi aktiivinen ja antoi kunnon muksaisuja! Ei jääny miehelläkään mikään epäselväksi!!! :LOL: :heart:

Chamorphis ja Nasu 24+3
 
emilianan laskettuaika päivitetty :) Onnea hyvistä uutisista ja jaksamista pahoinvoinnin kanssa! :hug: Tiedän tasan tarkalleen mistä puhut. Kärsin tuosta ekat 4kk, ja vaikka voinkin erittäin huonosti, onneksi vauva ei missään vaiheessa ole niin tehnyt. Lepää vain rohkeasti ja ota rauhallisesti. Kyllä sä siitä selviät :hug:

Cham voi kun ihana kuulla et miehesikin tunsi liikkeet. Onnea tästä ihanasta kokemuksesta teille molemmille :heart: Se antaakin sitten mukavasti voimaa jatkoa varten. Toivottavasti äpolikäynti menee hyvin :) :hug:

Kiitos TA masukuvakehuista! :)

DD ja potkurineiti 29+2 :heart:
 
hehee ette päässeetkään musta eroon :D :D :D :LOL:

mut emmää vielä listoille haluu. kirjottelin tonne kesäkuisiin jo pienen tarinan, tänne ei tarvitse niin paljoa kertoa...

mut kuitenkin, seuraan viivan vahvistumista ainakin sunnuntaina, jos huomisen yli pääsen. =) ja valitettavasti laskettua aikaa mulla ei ole antaa ennen mahdollista varhaisultraa jos sinne asti päästään, kun se voi heittää jopa kahdella viikolla :LOL:
 
Talvis: Sä voit vaan kirjotella täällä, ei mitään paineita listalle tulosta :) Nyt sulle messiin semmonen kasa kaksipuoleista teippiä, ruuveja ja muttereita, jeesusteippiä ja kaikkea mitä vaan rautakaupasta kiinnittämistä varten löytyy. Toiste ei sua täältä pois päästetä, usko vaan huvikses ;) :D
 
Juu kyl mieki oon vahvasti sitä mieltä, et ny Talvis tuli jäädäkseen. Tai ainaskii sen noin 8kk ajaksi :D

Jahas, tänne ei mitää kummempia..Hyvä olo jatkuu ja raskaudesta nauttimalla eteenpäin :heart:

miracle & mytty 13+0 (POKSIS!!!!)
 
Zoe-F
Perjantaita!
Täällä ollaankin vähemmän hehkeenä tänään, yöllä heräsin kaks kertaa oksentamaan.
Normaalisti huono olo on mennyt syömällä ohi, nyt söin leipää ja ylös tuli.
Ja maha sekaisin, no tästähän se on mukava lähtä viikonloppua viettämään.
Toivottavasti muilla on parempi fiilis.
Zoe ja Öttiäinen 16+0 :heart:
 
yritin tänään soittaa neuvolaan niistä lääkkeistä mutta hitto kun joudun soittaa sinne jonkun hiton vaihteen kautta ja ne ei suostunu enää 10jälkeen yhdistää neuvolaan.. sain neuvolasta ne paperitkin jo ja ajattelin et siinä olis suora numero sinne mut ei siinäkin on vaan se vaihteen numero.. no jouduin sit soittaa tk:hon ja sieltä joku nyrpee lääkäri soitti mulle mut onneks nyt asia selvis ja niist lääkkeist ei oo mitään haittaa... hih mies toi kaupasta suklaata vaik en ees pyytäny.. :D
 
Täällä taas pitkästä aikaa.
En ole jaksanut kirjoittaa mitään aiemmin, on väsyttänyt aivan kamalasti ja väsyttää edelleen. Välissä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä. Eilen kävin rakenneultrassa, kaikki näytti olevan oikeilla paikoillaan ja vauva vastasi edelleen viikkojaan. Esitteli itseään niin hyvin, että ultraaja näki hyvin kumpi on tulossa. Pienen pojan pitäisi sen mukaan tulla meille :heart:

Liikkeitä olen tuntenut jostain puolestavälistä 17:sta rv:tä. Vauvamahaa ei oikein ole vielä näkyvissä, ei se oikeastaan haittaakaan, vaikka mielellään esittelisi ylpeänä kumpuaan :D

Onnea kaikille uusille tulokkaille! :flower:

Veiled rv 19+5 & miniarabi
 
zoe mun mies ei yleensä ees käy kaupas :/ eikä se osaa edes tehdä ruokaa. mut nyt ku kerroin et olen raskaana niiin se sano että vois opetella ruoan laittoa etten mä sit joudu aina tekee ruokaa :) kaiken lisäks siihen on iskeny joku sisustus vimma.. keittiön lisäks se haluu rempata saunankin.. saas nähä mitä se seuraavaks keksii :D:D
 
Zoe-F
nanakuu ei munkaan mies montaa ruokaa osaa tehdä, jauhelihan osaa paistaa ja mitä siitä sitten saakaan aikaa, lasagnen, risoton, siinä ne suunnilleen olikin.
Kaupassa se kävi ennen vaa jos pyysin ja yleensä unohti ostaa puolet, nyt se on sitten varmaan päättäny ruveta pitämään huolta perheestään :D
Onneks mun miehelle ei mitään remonttisisustus vimmaa oo isken, meillä vast rempattu kämppä ja pallerolle jo kalusteet ostin muutama kuukaus sitte.
Hmm.. Muutaman seinän vois kyllä maalata :)
 
Veiled87, onnea poikalupauksesta :D Kiva kun tulit kertomaan kuulumisia! Ja vieläkin mukavempaa, että kaikki on väsymystä lukuunottamatta mallillaan :heart: Kyllä sullekin se masu sieltä esiin tupsahtaa, varmasti ihan lähiviikkoina :)

Talvis, juu lähti kyllä sellaset kiinnikkeet matkaan että parasta ois suojautua :D

nanakuu
, mieskin odottaa ja vaikuttaahan se häneenkin :) Mun mies on ainakin ihan höpsö hössöttäjä, mitään en saa tehdä, mikä vähääkään rasittaisi. Kokkaisi vaikka joka päivä, jos antaisin :D Mulle ruoanlaitto ja opinnot on tällä hetkellä tosi tärkeät henkireiät, että ilman ei kyllä jaksaisi eteenpäin.. mut on se kiva sit kun on just paljon laskemista ja lukemista, et sillon mies käy kaupas, siivoo ja laittaa ruokaa. Muista vaan aina kiittää ja osoittaa miehellesi että arvostat sitä apua :)
 
Chamorphis
Mirkku ja DD joo olihan se aivan ihanaa kun mieskin viimeinkin sai ne liikkeet tuntea. Ehti jo kiusata mua, että meillä on joku salaliitto sitä vastaan kun aina lopettaa liikkeet kun mies pistää käden mun mahan päälle! :D :LOL: Nyt on ainakin se salaliittoteoria todistettu vääräksi... :p
Talvis no nyt sua ei sitten täältä pois päästetäkään, kun takasin tänne eksyit!!! *kaivaa kettinkiä ja käsirautoja kiinnitystä varten* :D

 
Talvis!!! Juhuu!!! Me ootellaan sun viivan vahvistumista!!! :D Ihan mahtavaa että pääset tänne meidän kanssa! :heart:

miracle ei oo enää miracle... :eek: miten mä muka yhtäkkiä osaan sanoa sua eri nikillä... No täytyy siis yrittää. :D Mut se kyllä lyhenee hiukan.... Suukkis. :p tai vaan suukko. :) Kumpi olis mieleen? :D

(.) mä lähen huomenna seikkailemaan. Meen autolla espooseen johon en oo siis ikuna ajanut... ja vielä yksin. Otan ohjeet vaan netistä ja lähen ajamaan. :D Katotaan miten käy... En mä kyllä koskaan oo elämäni aikana eksynyt kovin pahasti - aina oon lopulta löytänyt perille. :D

EM ja Dodo 8+4

:heart:
 
juu mä tuun tänn tohinalla =)

jos joku tahtoo sitä mun testiä pällistellä ni linkki on profiilissa. :heart: mies sano ettei vielä innostuta mut hei, sallikaa se mulle. =) mies on tommone ylivarovainen ku ei halua pettyä.. mä taas haluan elää hetkessä.

laskin laskurilla nyt sit ekan mahdollisen LA:n ja se ois 10.6.2009. siis olettaen et ovis ois tapahtunu 15. syyskuuta kp 23. mut se on voinu tapahtua viikkoa myöhemminki. mulla on kalenteris seksin harrastamiset ylhääl (nolo) ni niistä voi jottai oviksia laskea hiukan.
 

Yhteistyössä