´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Kysynpä täälläkin, koska asia vaivaa mua paljon!

En normaalisti tee yövuoroa töissä. Nyt lupasin, että pidetään syyslomalla nuorisotila koko yön auki. Onko tuollaisella valvomisella, joka poikkeaa paljon normaalirytmistä, jotain vaaraa. Esim. suurentaako keskenmenonriskiä tai jotain?

Lupasin sen ennenkuin tiesin olevani raskaana. Tosin on tuo väsymyskin sellainen, että en tiedä jaksanko.

Mutta onko vaaraa? Juu, on vähän tyhmä kysymys. Mutta vaivannut tässä muutaman päivän :ashamed:

Ei ole mitään vaaraa jos vain itse jaksat valvoa (eikä toki silloinkaan vaikket jaksais, mut sit työnteost ei varmaa mitää tulis jos et jaksa). No ok, faktaa en oo kuullu mut en vois ymmärtää et tuollaisesta mitään vaaraa voisi mitenkään olla jos pitää huolen, et syö (eli et ei sit pyörry tai mitään).

Olen sen päivän vapaalla, että saan päikkärit nukkua kotona, jos vain saa nukutuksi.

En haluaisi sitä perua, koska sitten mä joudun kertomaan, että miksi. Ja pomolle en halua puhua vielä mitään tästä raskaudesta.

Onhan tässä nyt syyslomaan muutama viikko ja voin kuulostella tuota jaksamistani. Jos tuntuu, että ei jaksa, niin pakko se on perua.

osaatteks sanoo lääkkeist mitään kun mul on kaiken maailman allergiat nii voinko käyttää niit allergialääkkeit normaalisti vai pitäskö mun ottaa yhteyttä lääkärii ja toinen on myös se kun mul on astma ja tarvitsen jatkuvasti niit lääkkeit.

Mukava lukea ihanista ultrakäynneistä :hug: :heart: :heart:

Minä myös suosittelen ensin lääkärin kanssa juttelemista, jos on jotain lääkkeitä mitä pitäis käyttää =)

Omaan napaan ei ihmeitä =) :heart: Vakuutuksia on vertailtu ja näillä näkymin otetaan Veritakselta =)

Tässä vielä masupäivitystä; 25+0 :eek: :heart:

Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti :hug: :hug: :hug:

EM:lle ja mirkulle onnea hyvistä ultrauutisista! Nyt sitten nautitte kans :heart: :flower: Kummallekin tulee nyt nyytit ens keväänä, se on ihan varma :D

Toiviksen maha sen kun kasvaa :) Kovin on hieno :heart: Veritas on kyl varmasti hyvä, niin ainakin toivon ku meilläki se nyt on maksettuna :D

Tässä mun masukuvapäivitys, otin äsken Toiviksen innoittamana :)

DD ja potkurineiti 29+1 :heart:

Ihana lukea ihania ultrauutisia :)

Kirjoittelen tänne pikaiseen, tai oikeammin kopioin toisesta pinosta. Äärimmäisen huono olo, mikä on estänyt kaiken ylimääräisen haitaten jo ns pakollisiakin juttuja. En pysty syömään oiken mitään. Huolestuttaa, miten jatkuva niiden vähien sapuskojen ja mahanesteiden laattaaminen voi auttaa. Lisäksi jatkuva kaaressa laattaminen ja pöntön halailu alkaa jo väsyttää ja kyllästyttää. Aamuisin menee noin puolisen tuntia, että kykenen edes liikkumaan posliinikulholta jonnekin.

Kävin eilen kontrollivarhaisultrassa. Nyytin syke löytyi heti, ja näkyi jopa omaan silmään näytön elävänä kuvana erittäin selkeänä ja voimakkaana. Oli melkein triplannut kokonsa 10:ssä päivässä, melko hurjaa kasvua. Samalla varmistui, että tässä mennään kahdeksatta viikkoa, vaikka laskuri näyttääkin 9. Lasketuksi ajaksi tarkentui 15.5. Oli kyllä ihan uskomaton tunne nähdä Nyytti ja sen syke ruudussa. Sehän eli!

Yhteistyössä