´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

nanakuu onhan se hyvä että mies on itse vastailemassa neuvola tädin kyselyihin.
Multakin kun kysyi mites mies suhtautuu tähän raskauteen...mmm..joo ois saanut ihan itse vastailla.
Mutta neuvolat kun on aina päivällä ei onnistu millään, että mies on mukana. Hyvä että itse pääsen paikalle, kun ei töistä ihan noin vaan vapaata pidetä.
 
Meil miehel on epäsäännöllinen vuorotyö ja saa hyvin vaihdettuja vuoroja tarvittaes (jos ny ei älyttömä monia oo mitä vaihtaa) ni se pääsee hyvi mukaa :) Ja huomen tulee ultraankin. Mut seuraaville neuvolakäynneille en juuri ota mukkaan jos ei ite toki halua ko ei siel mittää ihmeempiä oo kummiskaa :)
 
mä ajattelin heti ultran jäkeen, jos kaikki on hyvin niin kertoo pomolle raskaudesta. Helpottaa sitten vapaiden saannissakin, luulisin. Multa meinaan loppuu vapaa päivät seuraavaan ultraan. sitten joudun selittelemään töissä miksi lähden kesken päivää pois...
onko kukaan muu kertonut pomolle jo raskausviikoilla 12? Onkohan se kuitenkin liian aikaista??
 
mä kerroin rv 9+ työnantajalle raskaudesta, kun meillä vaihtui yrittäjä, ja hän piti sit sellaiset henkilökohtaiset juttutuokiot kaikkien työntekijöien kanssa...mulla vakkaripaikka, niin siksi ei tehny pahaa kertoo noin aikasilla viikoilla =)

vauvis 27+2 :heart:
 
Sompio ei niin mut milläs todistat, et ne raskauden takia pellolle heittäis? Ne kummiskii keksis vaan, et juu et oo oikein soveltuva meille tms. Nii se aina menee. Siks ei oo mitää järkee kertoo viel ja pitää vaa toivoa, et ne ei raskautta huomais.
 
Oijoi, toivon minäkin kovasti Talvikselle haamun vahvistumista :heart:

Mirkku taitaa olla näillä näppäimillä ultrassa, toivottavasti kaikki menee hyvin ja rouva palailee kertomaan kuulumisiaan pian :)

nanakuun synnäri lisätty listaan! Muutkin keltä puuttuu voi sit ilmoitella :)

Neuvoloista ollut puhetta, meillä aina mies mukana joka käynnillä. Kysyin et meinaako nyt jatkossakin tulla, kun ens ti:n jälkeen pitää käydä 2 vkon välein, ja sanoi ettei jää mistään hinnasta pois :D Hassu :heart:

Mulla oli eilen kunnon liikutuskohtaus (=hormonimyrsky). Ostettiin tommonen übersöpö pinkki name it:n talvihaalari tytölle, kun arveltiin et jos äitiinsä ja isäänsä tulee niin alle 50cm mittaisena syntyy ja hukkuu äp:n reilusti mitoitettuun 68cm pukuun. Puhuttiin miehen kans kuinka pukuun saadaan täytettä jo 2kk ja parin vkon päästä, ja kyl rupes itkettään kun kuvittelin sitä pientä myttyä tuossa haalarissa... :'( Vaikee välillä ajatella sitä palkintoa, kun päivästä toiseen on kipua ja pelkoa. Pikkumimmi on kyllä niin moninkertaisesti kaiken tämän arvoinen ja enemmänkin. Tahtoisi syliin jo :heart:

Uskomatonta, alkaa 30. raskausviikko :eek: Masukuvaa sit ehkä myöhemmin tänään.

Tunteellinen DD ja potkurineiti 29+0 *poks*
 
Vauvis on taas leikkinyt salaista agenttia.... :D mäkin huomasin sen talviksen haamun mut en onnitellu ku se sano et ei saa onnitella... :) Voi kun Talvis tulis tänne kanssa!! :heart:

miraclemiten meni ultrassa?!! :wave:

TA kyllä se varmaan aluksi tuntuukin inhottavalta.. mutta siihen varmaan on sun totuttava kun seuraavien kuukausien aikana joudut tökittäväksi useinkin... ja se synnytys odottaa siellä ikäänkuin loppuhuipentumana. :hug: Siihen tottuu varmasti. Mulla on vähän sama ku miraclella, eipä paljon nolostuta sellainen. Mutta mä oon muutenkin sellanen hömelö että unohdan sulkea verhot kun riisuudun ja en muutenkaan hirveesti häpeile alastomuutta... :LOL:

DD te ootte jo niin loppusuoralla!! :heart: :D Pian saatte tytön syliin!!

(.) meillä siippa tulee varmaan ekaan neuvolaan ja ultriin mukaan, mutta ei muuten joka kerralla. Paitsi jos tiedetään että kuunnellaan sydänääniä tms. Huomenna ultra... jännittää. :x
 
Kopioiden kertoilen kuulumiset, laiskuus ku on iskeny :D

Kaikki hyvin ultrassa!!! :heart: :heart: Pienen pää-perä mitta oli 61,5 (vai mitä se CRL tarkoitti?), BPD kuvan mukaan 20,9mm (mitä se tarkoittikaan?) vastasi vkoja 12+5 (aikalailla menkkoje mukaa sittenki mennään) ja LA on siis 10.4 :heart: Siellä se kölli ja liikkuikin tarpeeksi, sydän jumputti ja turvotusta 1,0mm!! Vartin piti sitä tökkiä enne ku saatiin kääntymään ja mitattua se turvotuksen määrä :D Käväsin veskissäki siinä ko tökkiminen ei meinannu siinä juuri muutosta tuoda siinä asennossa :D Koitan jossain vaiheessa saada kuvan laitettua koneelle! :heart:

Olo on kyllä mielettömän helpottunut!! Nyt voin täysin siemauksin jo nauttia raskaudesta sekä tästä oireettomuudesta!! Isukkikin on ny enempi mukana (aiemmin oli jo mut ny iha näkee päälleki päin, et on tosi onnelline ja odottaa innolla isäks tulemista) ku km -riski on jo niin pieni =)

ikionnellinen miracle & mytty 12+5
 
Sori, omaa napaa vain tänään... Pitää tulla tännekin purkamaan sydäntään. Kävipä sen verran ikävä juttu tänään neuvolassa. Ultran perusteella vauva onkin perätilassa!! Juu, tosi kiva ylläri tässä vaiheessa. Monta viikkoa olen ollut siinä uskossa neuvolan kopelointien ja kopelointien suorittajien merkintöjen perusteella, että kaikki on hyvin ja vauva oleskelee raivotarjonnassa. Tänään sitten th (joka ehkä sitten jollain tasolla oli hieman epävarma asiasta) kysyi, haluaisinko, että käydään vielä ultralla katsomassa, miten pää on tuolla alhaalla. Sanoin sitten, että voihan sen käydä nyt vielä katsomassa, jos kerran mahdollista on. Olen vaihtanut siis neuvolaa juuri kolme viikkoa sitten. Edellisessä tuollainen ultralla tarkistaminen ei ollenkaan kuulunut neuvolan toimintatapaan. Olihan se hyvä, että nyt tuli sitten käytyä tuokin toteamassa, ettei vasta laitoksella tullut eteen. Nyt vaan on pää aika sekasin, kun pitääkin yhtäkkiä olla valmis sektioon. Mutta huomenna äitiyspolilla selviää lisää. Kaikki on näköjään mahdollista! Ottakaa siis vastaan se mahdollisuus jos suinkin on, että tarjonta tarkistetaan ultralla loppuraskaudessa!!

Novelle 38+3
 
Moikka! pitkästä aikaa.En ole kertakaikkiaan jaksanut kirjoitella.Olen mie käynyt lukemassa välillä teidän juttuja :D
Voi Talvis Tänne vaan! :heart:
Tänään oli neuvola.Sydänäänetkin kuunneltiin.Ja siellä se pallero jyskytti.Neuvola täti vaan tokas että ompa terhakka laps ku nii kovaa jysjytti sydän. :) Ultra on sit 29pvä.Ihanaa,kun nyt tietää,että kaikki on hyvin.Tuli kyllä tippa linssiin kun kuunteli sydänääniä.Aah.Mie rupeen nyt kattoo leffaa jne.Mutta jutskaillaan taas lisää. :heart:

Sannya ja Nuppu 9+1 :heart:
 
mirkulle onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower: ...Ihanaa että kaikki oli ja on hyvin :heart:

Täällä on vaavi ollu taas vähän hiljaisemmalla päällä..onhan se vähän möyränny tuossa, liekkö säästää energiaa iltaan ja aloittelee sen potkimisen sitten :heart:

vauvis 27+3 (10viikkoa täysi-ikäisyyteen) :heart:
 

Yhteistyössä