´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Zoe-F
Juup, mulla kans mozilla.. hmm.. mulla muutaman kerran on kyllä käynny niin että on jäänny aukeematta se sivu, mutta en saa mieleeni mitä olisin tehnyt että alko toimimaan. :/
No hö. Ei tainnut musta kuitenkaan kovasti apua olla :(
 
Zoe-F
http://www.vau.fi/templates/Calculator_Period____65832.aspx?day=13&month=6&year=2008&cyclus=28&f=t
No tossa on ainakin tollanen laskuri, se mihin ne päivät laitetaan niin on siinä oikeella päin vähän alempaa
 
Voisko ottaa tatskan.. jaa'a..Tuskin ainakaan loppuraskaudes ees kannattais vaiks vois :D Ku on se nahka venyny. Mut juu, en mie ite kyl uskaltas ottaa alkuraskaudessakaan, jotenkii epäilyttää, et jos siit jotai tulis..

Tääl vkot poksuu huomenna! Ja ennee kaks yötä ultraan! :heart: :heart:

miracle & mytty 11+6
 
Chamorphis
nanakuu en usko et saa ottaa raskaana tai imettäes tatskaa. En tiedä sit imeytyykö siitä musteesta sit jotain verenkiertoon tai jotain?! Jotkut anestesialääkärit kieltäytyy jopa laittamasta epiduraalia jos on tatuointi alaseläs sellases kohtaa mistä pitäs pistää... Itellä on alaseläs et saas nähä mitä sanovat...

Chamorphis ja Nasu 23+6
 
miracle vähänkö ihanaa... pääset näkemään pikkuisen!! :heart: Mullakin huomenna poksuu viikot. :) Ja mulla on kolme yötä ultraan!! Pääsin vihdoin sinne alkuraskauden ultraan torstaina aamulla.... :D Lääkäri laittoi siis lähetteen kun kävin ruikuttamassa että pelottaa. :ashamed:

heh. Meidän atk-tukihenkilö Zoe-F. :D

EM rv 7+6 :heart:
 
Zoe-F
Maanantaita!
Täällä päin on kanssa ollu sellanen käytäntö että ei raskaana ainakaan tikkaa.
Johtuneepi varmaankin, siitä että se väri menee vereen kuitenkin.
Maanantai takana, vielä neljä samanlaista päivää viikonloppuun :D
Zoe ja Öttiäinen 15+3 :heart:
 
se mitä on ollut alaselän tatskoista puhetta... niin tatska voi olla selässä mutta se kohta josta em. epiduraali annetaan on oltava väritön... tatuoinnin läpi ei voi antaa pistosta...
itselläni olisi ollut lähitulevaisuudessa aika tatuointiin... kysäisin sitten että kuinkas menetellä kuin sain kuulla odottavani. Tatuoitsia tuumasi vain että mielummin ei, koska kyseessä on avohaava joka saattaa tulehtua (normaali tulehdus riski) jolloin tulehdus voi olla vaaraksi vauvalle... mutta väriaineen haitoista verenkierrossa ei puhunut mitään...
en kyllä suosittelisi itse ottamaan kun jälkeen päin aloin miettiä, niin eihän sitä vertakaan saa luovuttaa vuoteen tatuoinnin otosta alkaen.
 
Zoe-F
Näimpä, siitä päättelinkin että saattaa niissä väreissä jotakin olla, ja sitten siinä on myös tuossa luovutus osassa se, että hiv voi tarttua likaisilla neuloilla tatuoimisesta, mutta en usko kenenkään harrastavan käytettyjä neuloja kun noissa tatuointi liikkeissäkin on kaikki säännöt yms. En nyt ossannu selittää taas mitä tarkotin mut vähän sinne päin.
 
Hei kaikille :wave:

Tervetuloa ja onnea nanakuu! Mikäs sulla on synnärinä? :)

EM pääseki jo kohta ultraan, hieno juttu :hug: Elä hermoile päätäsi rikki ennen sitä.

Mirkulla huomenna np! Onnea ja nauti, ekaa kertaa kun pääset pienokaisesi liikkeitä katsomaan :heart:

Tatska-asiaan: En ottaisi, juuri tuon tulehdusriskin vuoksi! En usko et väri sinänsä on ongelma, mut tatska voi ihan hyvin tulehtua vaikka laitettaisiin missä ammattiliikkeessä.

Tyttö/poikaoloista ja oireista: Täällä oli poikaolo, vaikka kärsinkin ekat 4kk todella pahasta pahoinvoinnista. Vuotoja ei ollut, maha selkeä poikamaha. Säärikarvat ei kasva oikein ollenkaan, kuten ei nyt loppuvaiheessa muukaan. Eli moni tyttöuskomus piti paikkaansa, ainoa vaan et on tuo poikamaha.. Mut tyttöhän tuo on eikä muuksi muutu, kun Bruno antoi peräti 100% takuun :D

Hain tänään tuon lääkärintodistuksen, et pääsen lentämään. Toivottavasti ei paikat lähe enää kypsymään, et oikeesti uskallankin lähteä :)

DD ja potkurineiti 28+5 :heart:
 
Oih, sori :D Ylihuomenna siis! Niin, tokaa kertaa näät mut on se ihan eri asia nähdä se liikkuvan ja potkivan siellä, kun pelkästään hassunmuotoinen rusina kiinni kohdunseinässä :) Mie en niin liikuttunut varhaisultrassa, vaikka helpotus olikin suuri kun syke löytyi ja pieni oikeasta paikasta.. mut tuon pienen neidin hyöriminen ja potkut np-ultrassa kyllä sulatti äidin ja isän sydämet :heart:
 
miracle ei enää montaa yötä ultraan,ja pääset näkemään vauvelin. :heart: Minulla vielä 17päivää jäljellä... :p

ElinaMaria: Ei montaa yötä sinullakaan varhais ultraan, ja pääset näkemään pienokaisen :heart: minä en sitten mennytkään varhaisultraan...
 

Yhteistyössä