´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Zoe-F
Mä en oo työharjottelu paikassa kertonu kelleen että oon paksuna, mutta ne varmaan kyllä arvaa sen ihan ilman kertomistakin, jos mun pitää olla siellä vielä 7 viikkoa ja nyt raskausviikkoja takana 15 ja haalarin napit kiristää jo navan kohdalta. Mitähän mä sitten teen, jos joudun hakee isommat haalarit.. Meinaan että mulla on nyt jo ihan liian pitkät lahkeista ja hihoista. Sitten mulla varmaan roikkuu jo haaruset polvissa.
Jos mä sanon että mä tulin roskaruokahiphop-uskoon :/
 
Eli tuoho viel, et kumpi on tulossa.. Ni mie en noihi niinkää usko (et esim. mullaki kyl vuoti alussa, mut en sitä sillai oo miettiny), tai en niit aattele mut tuo, et se on vaa jokin tunne tai vaisto. Ekassa raskaudessa mul oli iha poikafiilis alusta asti sinne vkolle 7+5 ko meni kesken. Ny vaa tuntuu tosi vahvasti ja on tuntunu alust asti, et tyttö ois tulossa.

En osaa sitä siis muulla selittää kuin äidin vaistolla. Sit varmaa jos tuleeki poika ni oon iha ihmeissäni ja hämmästyksissäni :LOL: No mut iha yhtä ihana se poikaki ois, se o vaa se jokin ihme tunne mikä mul on, et tyttö tulis. Mut sen lopullisen toki näkkee sit vast synnytyksessä, ellei sit päätetä sittenki kysyy sukupuolta jo rakenneultrassa (tosin eipä sekää nii varma vastaus aina ole) :heart:
 
Ja Sompio tais noist viikoista kysyy.. Ni mie kommentoin viel sen, et esim. mulla on 11+4 nyt, ni oon 12. raskausvkolla. Eli se sanotaan aina, et ois seuraavalla vkolla ain eli ikään kuin sit 11+6 jälkeen se 12 vko sit täyttyy ja siten 12+0 oon jo 13. vkolla ja nii etiäpäin :heart:
 
Mulla oli viime raskaudessa muka ihan tyttöfiilis, mutta kun se vauvan kromosomit tutkittiin niin samalla tietysti selvisi että se olis ollut poika. :/ et siinä mun intuitiot :LOL:
Mut nyt on paljon enemmän pahaa oloa kuin viimeks, enemmän finnejäkin... :whistle: ja ne vuotelut viikko sitten. :D olisko tytö...? :p

Jostain luin kans että tyttö vie äitinsä kauneuden, eli meille taitaa olla tyttö tulossa! :LOL: Aamuisin nimittäin peilistä katsoo kalpea, pandasilmäinen ja finninaamainen otus... :D

Nojoo. :) Oli kumpi vaan niin äiti odottaa jo malttamattomana että pääsisi tutustumaan...
:heart:

 
ElinaMaria Mulla ei ollut mitään oireita alkuraskaudessa, ja tyttö olis tulossa...Et ei kannata hirveesti luottaa tohon :D ...makoilin just tossa sängyllä ja luin noita vauvakirjoja mitä sain ekaneuvolasta, ja voi jehna mikä jytääminen alko masussa...kyllä heilu koko maha :heart: :D ...no pitäähän se jossain tuntua, jos vaavi painaa jo melkein kilon ja on 30cm pitkä :D
 
Apua!

Kokeilin äsken juhlavaatteitani sinne serkun häihin ja mulla on niissä ihan selkeä pyöreä masu. Suurimmaksi osaksi on siis läskejä, mutta kun näyttää ihan vauvamasulta. Eli jos joku kysyy, niin miten mä pystyn vastaan jotain neutraalia, kun ei haluisi vielä kertoa.

Palelee ihan hirveästi ja kokeilin, että voiko sinne alle laittaa jotain toista paitaa. Eikä voinut...

Lihoin just viime keväänä ja osa sukulaisista ei ole mua nähnyt tällasena.

Enkä voi vaihtaa vaatteita, kun omat juhlavaatteet ei mene päälle ja äitiltä lainasin juuri noi yhdet. Ja häät alkaa kahden tunnin päästä!
 
Tuskin ne mitään uskaltaa kysyä koska voihan ihminen lihoo muutenkin. Eikä tuossa vaiheessa se kyllä juuri muuta ole kuin turvotusta :) Otat rennosti vaan :heart:

muoks ja jos hirmusti häirittee ni eiks sul oo mittää jakkua tms mitä pistää siihi päälle?
 
No kun ei ole :ashamed:

Viime vuosina on muutenkin ollut niin vähän juhlia , että ei ole tullut monia vaatteita osetettua. Ja ainut jakku kinnaa myös vatsan kohdalta. Ja ei sovi noitten muitten vaatteiden kanssa.

No, eiköhän se ole vain pärjättävä. Täytyy laittaa kunnon tyrkkyliivit, että tissit näyttää isommilta, niin jos ei niin sitten vatsa pömpöttäisi. Tämä on pienirintaisen ongelma, kun paita menee aina niin ihonmyötäisesti.
 
tuleeko tämä olemaan koko raskaus aika tätä... huonoa oloa ja ihmettelyä... että onko nyt jokin hätänä kun ei nipistä mistään... vai nytkö on hätänä kun nipistää... hukassa olen... hemmetti ja mun pitäis ammatin puolesta tietää mitä on odotettavissa... mutta ei.
 
HanTa suotta sä murehit liikaa etukäteen :hug: Raskaudet ku on tosi erilaisia. Mulla ollu oireeton raskaus miltei koko ajan ja toki se mietityttää joskus, mut ei sille mitää maha. Pittää vaa ootella ultraa :) Onneks siihe o enää neljä pvää! Ja voitha sä mennä yksityiselle varhaisraskauden ultraan jos se mieli siitä rauhottuisi! :heart: :hug:
 
pitäisi ostata rauhoittua... on vain hankalaa kun tuleva mummo soittaa päivittäin ja kysyy nipistääkö sieltä koskeeko tuonne tekeekö mieli sitä vai tätä... hermostuttaa vain lisää omaa oloa...
jossain mielen perukoissa kuitenkin uskon että kaikki on ok... kun ei satu sattumalla... kun vain 15 päivään jaksaa odottaa et pääsee neuvolaan...
 
Zoe-F , miracle ja ElinaMaria no noiden mukaan olen tosiaankin ihan ihmeissäni kumpi minulle onkaan tulossa. Taitaa olla yllätys loppun asti.:D Koska mulla ei näytä olevan minkäänlaista äidinvaistoakaan...ainakaan vielä.
Mä en oo ainakaan vielä vuotanut lainkaan, en edes ruskeaa tuhrua, poikako siis tulossa?
mutta karkkia mun tekee mieli, no olen aina ollut kova makean perään.Finnejä on tullut naamaan.ainakin yksi koristaa aina namaani. yleensä mulla ei niitä juurikaan ole. Pahoinvointia ihan liikaan en sentää oo oksentanut.tässä vaiheessa ainakin tuntuu että maha levii joka puolelle, siis tyttökö?

 
TA..ei mullakaa oo ollu mitään vaistoa siitä kumpi tulee :D ainoastaan alkuraskaudessa näin unta että naisultraaja ultraa ja kertoo että tulokas on tyttö :heart: ...ja nyt viime yönä näin unta, että tyttö tulossa...yhtäkkiä sieltä oliki poika tulossa ja sit oliki kaksostytöt tulossa..että otappa selvää mitä tuoki uni tarkoittaa :LOL: ...Mä nyt oon nii luottanu siihen rakenneultraan, että se tyttö sieltä tulee :D :heart:

vauvis 27+0 :heart:
 
TA..onhan noita vaatteita tullu osteltua....vaaleenpunasta, mekkoja... :heart: ...No JOS sattuu että poika tulee, nii sit tulee...yhtä rakas sekin on :heart: Jää vain ne mekot ja muut vaaleenpunaset vaatteet kaappiin... :D

Ihanaa...enään 10 viikkoa siihen kun vaavi on täyskasvuinen ja saa vaikka syntyä :D
 
TA niinpä....ei oikeen osaa viel tajuta, että 10 viikon, 2.5 kk jälkee saa vaavi tulla maailmaan, ilman että pitäis olla mitään ongelmia :heart: ...Ei sitä vaan osaa viel ajatella ollenkaa...luulen että sittenku jään äippälomalle ja alan laittaan vauvalle huonetta niin se sitte kolahtaa, että kohta ei olla enään kahdestaan, vaan meillä on pieni ihminen joka on täysin riippuvainen meistä :heart: ...
 

Yhteistyössä