´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Zoe-F
Sompio Miä tykkään tosta kampanjan omasta, kun siihen ei tarvi laittaa ku kerran noi päivämäärät ja sitte ku käy myöhemmin siellä niin ne on muistissa.
(Mulla on todella huono muisti)
Onkos sulla Javat ja shokwawet ladattuna?
 
löyty vaa joku ihme numero mut täytyy sitä maanantaina kokeilla.. hitto mua mietityttää et miten ihmees mä saan tähän kämppään mahdutettua pinnasängyn.. vuos sit muutettii tähän 49neliön kaksioon ja täst ei voi muuttaa viel pitkään aikaan pois ku tää on oma.. ainoo tila pinnikselle on mun sängyn vieres mut sit joudun ite kömpimään jalkopäästä sänkyyn :D tai toinen vaihtoehto on keskelle olohuonetta..
 
me kun ostettii tää kämppä nii tiedettii ettei loppuikäämme tulla tässä asumaan. mut nyt kun tulee tätä perheen lisäystä nii tulee tosi ahdasta:( sit mua vähä pelottaa et miten noi meidän kissat tulee asiaan reagoimaan.. varsinkin kun meidän toinen kissa on vähän äkäpussi et välil ku sitä menee silittää nii saattaa läpätä.. luulen että me joudutaan se antamaan miehen vanhemmille jos se ei sopeudu.. toinen kissa on taas niin kiltti et se ei tekis mitään jos sitä esim. roikottais hännästä (näin kuvainnollisesti)
 
meillä on kans yksi kissa ja on aika äkäpussi. tykkää kyllä minusta mutta muita saattaa raapia, jos menee silittelemään.tarkoitus ei oo kyllä luopuu kissasta vaan lapselle opetetaan ettei saa koskea kissaan. kissa on todella rakas enkä halua siitä missään nimessä luopua. toivottavasti tullaan toimeen nelistäänkin...
 
Kiitos Miracle Tuon sain toimimaan.

Zoe-F Tota, mä en tiiä onko tässä... Täytys mieheltä kysyä. Mutta esim. you tuben videoita ei saa katsottua ja aina kaikki linkit esim. iltasanomista ei onnistu. Eli varmaan puuttuu joku ohjelma.
 
Zoe-F
Juu, kysäseppäs siltä, jos se ne vaikka sulle laittais :)
Miä osaisin kyl neuvoo, mut en miä tiiä kannattaaks mun, jos joku kuitenki menee vikaa, ni tosi vaikeeta sitä käyä sit selvittää täält asti :D
 
Zoe-F
sompio Googleen laittaan download shockwave sieltä tulee niitä linkkejä...hmm.. hetki....ja siitä se eka linkki ja sivu kun aukee niin klikkaa sitä agree and install now.
Sitten kun aukee pikkuikkuna että sitä ladataan/avataan niin siitä tallenna.
sitten se tulee tuohon työpöydälle (sellanen pikkukuva tietokoneesta) kun valmis.
tuplaklikkaus siihen, se saattaa myös kysyä että saako yhdistää nettiin niin joo, ja kun se installing shockwave ikkuna on auki, niin siinä on yksi kohta mihin saa laitettua ruksin niin ei kannata laittaa ruksia, se on joku nortonin kakkaohjelma, klikkaa vaan siitä next palikasta.
sitten se asentaa sen nopeasti eikä tarvitse kuin klikata valmis.
tietokone täytyy sitten käynnistää uudestaa.

nopee ja kivuton toimenpide

Miten kävi?
 
Zoe-F Kävi kaveri teellä tässä välissä :D

Juu, kiitos, sain tuon asennettua. Mutta se ei silti toimi se laskuri. Näyttää vaan valkosta sivua. Ei josko meillä ei sittenkään ole sitä Javaa, koska en sitä tuolta ohjelmista sitten kuitenkaan löytänyt...

Noi sun ohjeet oli tosi hyvät ja tarkat! Oli helppo asentaa :heart:
 
Zoe-F
Miä oon niin nopee että kerkesinhän miä :D
Mutta nyt sen pitäis toimia, jos ei toimi se sivu niin ihmettelen. käynnistitkö koneen uudestaan?
Ja mikä netti sulla on? mozilla, opera, ie?
 

Yhteistyössä